חנויות בשר בפתח תקווה

סיור ערב יום העצמאות בחנויות הבשר של פ"ת: 100% עלייה במכירות ביחס לסופ"ש רגיל

בהלה לבשר הורגשה היום (ערב יום העצמאות) ברחבי העיר, כשאלפי קונים גדשו את חנויות האטליז והסופרים בפתח תקווה, במטרה להצטייד לפיקניקים ולמפגשי ה"על האש" המסורתיים, שיערכו הערב ומחר. ביקרנו ב"משק לגזיאל", "נתח קצבים", "אדום ירוק", "מעדני גורמה מבית טוב" ובמחלקת הבשר של "אושר עד", וחיפשנו את הבשר הכי יוקרתי (שהוא, מן הסתם, גם הכי יקר).

מהביקור, שנערך בסביבות השעה 12-13 בצהרים, למדנו שרבים מתושבי פתח תקווה הצטיידו בבשר טרי ליום העצמאות, כבר בימי ראשון-שני-שלישי של השבוע ולא חיכיו לרגע האחרון. יחד עם זאת, מצאנו תורים ארוכים של קונים במספר מוקדים. לדברי שלומי לגזיאל, מ"משק לגזיאל", הדרישה לבשר טוב ביום העצמאות, הגדילה את המכירות ביותר מ-100 אחוז, ביחס לסופ"ש רגיל.

צפו בביקור בחנויות הבשר בפתח תקווה - ערב יום העצמאות

את הביקור התחלנו בסניף "אדום-ירוק", שעל ציר רבין, סמוך למרכז יכין. במקום יש אטליז, השייך לרשת הבשר המוכרת "מעדני גורמה מבית טוב". למרבה הפתעתנו, החנות הייתה כמעט ריקה וההסבר של המוכרים הוא שעברנו את הפיק. אנחנו חושבים שרבים מחובבי הבשר בפתח תקווה פשוט מעדיפים לקנות אותו במקום שמוקדש כולו לאדום ופחות לירוק (ירקות).

אדום ירוק - חנות בשר בפתח תקווה
אדום ירוק בפתח תקווה (סניף יכין) - תפוסה דלילה יחסית

משם, נסענו ל"דבר האמיתי", בסניף של "מעדני גורמה" ברח' בן דרור 4, מול מגרש האימונים של מכבי פתח תקווה, סמוך לאם המושבות החדשה ולשכונת נווה דקלים. שם חיכו בתור כמעט 20 קונים בו זמנית. הבשר היוקרתי ביותר שנמכר במקום הוא אנטריקוט טרי ומשובח (189 ש"ח לקילו). כשבבוקר ניסינו לקנות אותו אונליין, גילינו (ולא במפתיע), שחנות האונליין סגורה עד סיום החג, עקב הביקוש הגבוה בחנויות הרשת.

מעדני גורמה מבית טוב - חנות בשר בפתח תקווה
סניף מעדכני גורמה מבית טוב - פתח תקווה. תורים ארוכים

המשכנו לסגולה, שהייתה פקוקה יותר מתמיד. התחנה הראשונה הייתה הסניף של "נתח קצבים" ברח' הרב פינטו 19. גילינו שם תכונה של קהל גבוהה מהרגיל בהשוואה לימי שישי רגילים. עשרות קונים היו בחנות של הרשת, המונה 8 סניפים ברחבי הארץ, כשהסניף של פתח תקווה, הוא דווקא בין הקטנים יותר. מוצר הבשר היוקרתי ביותר שמצאנו שם היה פילה בקר משובח ב-249 ש"ח לקילו..

סניף נתח קצבים פתח תקווה ביום העצמאות - הביקוש לבשר בשיא
סניף נתח קצבים פתח תקווה ביום העצמאות - הביקוש לבשר בשיא

התחנה הלפני-אחרונה הייתה זו של "משק לגזיאל", חנות אטליז ותיקה, שפתחה את הסניף הפתח תקוואי של ב-2017 ומציעה בשר טרי ומשובח, הנחתך במקום. גם שם ביקרנו כבר אחרי ה"פיק" של מרבית הלקוחות, שהצטיידו בבשר מוקדם יותר השבוע. עובדי המקום התפנו לעשות על האש (בקטנה) וכיבדו אותנו בנתח פילה עסיסי. כששאלנו כמה עולה קילו טלה, הבנו שמדובר ביותר מ-400 ש"ח, אז הסתפקנו רק בצילום החיתוך של מעדן היוקרה.

טלה בשר משובח במשק לגזיאל
טלה בשר משובח במשק לגזיאל

לקינוח, ביקרנו במחלקת הבשר של "אושר עד" בסגולה. שם מצאנו המוני קונים, שחלקם גם הצטיידו לא רק ליום העצמאות, אלא גם לסוף השבוע הצמוד אליו. מעדנים יוקרתיים במיוחד לא מצאנו, בסופר שידוע בעממיות המוצרים והמחירים. למי שמסתפק בבשר משובח, אך במחיר צנוע, הוא יכול היה למצוא שם פילה במחיר 199 לקילו.

מחלקת הבשר ב"אושר עד" סניף פתח תקווה - מבצעים לסטייקים
מחלקת הבשר ב"אושר עד" סניף פתח תקווה - מבצעים לסטייקים

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading