רשת הפיצריות "פאפא ג'ונס" בפתח תקווה

רשת הפיצריות המצליחה "פאפא ג'ונס" מגיעה לפ"ת בגרסה הכשרה

אם יצא לכם לעבור במתחם החדש של "שופ-טיים" ברח' יצחק רבין בפ"ת ובמקרה גם הבטן שלכם מקרקרת, שימו לב שרשת הפיצריות הבינלאומית האהובה והפופולרית מחכה לכם בפינה והפעם עם טוויסט לא רגיל. בשונה משאר הסניפים שנפתחו עד כה בארץ, הסניף בפתח תקווה, יהיה הראשון תחת כשרות מלאה ויחידה עד כה מסוגו בעולם.

הרשת האמריקאית הוקמה בארה"ב לפני 30 שנה ומונה כ-6,000 סניפים בכ-50 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. סוד ההצלחה הבינלאומי של "פאפא ג'ונס" שאותה היא נושאת בגאווה היא איכות וטריות חומרי הגלם שבה הרשת משתמשת.

היא הספיקה לצבור מוניטין גדול באיכות הבצק ששומר על טריות הטעם(הרבה בזכות מפעלי ייצור מיוחדים לבצק) ורוטב עגבניות מסורתי שמיוצר במפעל בארה"ב. אבל הדבר שהכי מאפיין את הרשת זה התפריט המגוון שהיא מציעה לסועדים: סוגי פיצות עם שלל תוספות, אצבעות גבינה בטעמים, נאגטס, סוגי בשרים עם בצק אפוי, קינוחים, מנות טבעוניות וללא גלוטן.
הרשת מקפידה לבחור גבינות טבעיות ולאחסן את הפיצות בקרטונים עמידים לחום שישמרו על הטריות.

 

"גרסאות כשרות וטבעוניות של מנות הדגל של הרשת"
"גרסאות כשרות וטבעוניות של מנות הדגל של הרשת". קרדיט: wesnapp

על מנת לייצר גרסאות כשרות, ולהיצמד למתכונים המקוריים, הסניף החדש מייצר חלופה לטעמים הבשריים כמו: סופר פאפא – פפרוני טבעוני, כדורי בשר טבעוני, נקניק איטלקי טבעוני טוסקנית שש גבינות – תערובת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן מוצרלה. כל זה כדי לנסות להיות כמה שיותר קרובים למקור, בטעם ובנראות. 
הדבר גרר ביקורת לא קטנה ברשתות החברתיות ונראה שאם תשאלו את תושבי פתח תקווה, הדעות חלוקות בעניין. 

עם זאת בשביל הבעלים בארץ, מוטי ריכטר, זהו צעד ראשוני לקראת שינוי תפיסה גלובלי בשוק האמריקאי: "חשוב לנו להיפתח לכמה שיותר קהלים ולכן עשינו את זה בידיעה שזה יהיה ארוך, יקר ומייגע, אבל אנחנו בטוחים שזה ישתלם". לדבריו המון אנשים התעניינו במותג אבל לא יכלו להנות ממנו כי הוא לא היה כשר מה שהוביל אותו להיכנס למשא ומתן בינלאומי עם החברה שכללה בדיקות, הוצאת תעודת כשרות, אישורים, בירוקרטיה ופיקוח.

הזכיין הישראלי מוטי ריכטר: "חשוב לנו להיפתח לכמה שיותר קהלים". קרדיט: wesnapp

הרשת מתכוונת להמשיך ולצמוח בנישת הסניפים הכשרים, ונכון לעכשיו מתוכננים עשרה כאלה ברחבי הארץ ואף סניפים כשרים למהדרין, אך התהליך הזה טרם יצא לפועל. בארץ סניף זה הוא ה-11 במספר.

שעות פעילות הסניף ומשלוחים:
א'-ה' 12:00-00:00
ו' 12:00-חצי שעה לפני כניסה שבת.
שבת – חצי שעה מצאת שבת.

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »