אינטרגרין 3 - פתח תקווה

אינטרגרין 3 לא עוצרת בירוק: 3 קומות על 6000 מ"ר בדרך לאכלוס. צפו מבפנים

הועדה המקומית לתכנון ובנייה בפתח תקווה הוציאה השבוע היתר בניית הרחבה למבנה המודרני ברח' יגיע כפיים פינת ישראל פוקס. חברת הנדל"ן, שבבעלותה עוד שני מבנים סמוכים בקריית אריה, מבצעת את ההרחבה בשיטת בנייה ייחודית, על ידי פיצול קומות גבוהות וללא תוספות קומות מעל המבנה. המנכ"ל דרזנר: "הביקוש למשרדי הייטק בפתח תקווה רק הולך וגדל".

חברת אינטרגרין, היא אולי לא שם מוכר בעולם הנדל"ן הישראלי, אך כל מי שעובר ועובד במתחם ההייטק סמוך לאצטדיון, מכיר את השם ולו רק בגלל הלוגו הענק שמתנוסס במבנה הראשון של החברה, שהוקם לפני כ-8 שנים. מאז נבנו אינטרגרין 2 (רח' תנופה-פינת הפסגות) ואינטרגרין 3, שאמור להתאכלס בקרוב בעובדי הייטק, שיתווספו לחברות הקיימות ששוכנות במבנה, ביניהן: Payoneer, Clexio, ONE ו- TeraSky.

צפו בביקור באינטרגרין 3 לפני ההרחבה

אין בועה - יש ביקוש

לאחר קבלת היתר הבנייה, צפויים להיכנס לאינטרגרין 3 עובדים מחברות נוספות, שאמורים להתאכלס בקומת הקרקע ובקומה העליונה (7), שנמצאות כרגע ריקות. 

הקונספט החדשני שמביאה אינטרגרין, הוא מבני משרדים מודרנים, שמכוונים לחברות גדולות, המאכלסות קומות שלמות, כשהדגש הוא על בנייה ירוקה, עיצוב מינימליסטי, אך מוקפד בגימורים. אינטרגרין 3, מבטא טוב את הקונספט הזה. כשביקרנו במקום, קידם את פנינו מנכ"ל אינטרגרין, אודי דרזנר, שהוא אומנם תל אביבי, אבל יודע דבר או שניים על נדל"ן והייטק בפתח תקווה. 

"כל מי שמדבר על בועת נדל"ן ההייטק בפתח תקווה הוא טועה", אומר דרזנר בנחרצות. "נכון שבעקבות הקורונה, חברות רבות עוברות למודל היברידי של עבודה מהמשרד בשילוב עבודה מהבית, אבל הקורונה גם הביאה לפריחה כלכלית של חברות טכנולוגיה רבות, שזקוקות להגדיל את כוח האדם, ובהתאם לכך גם את גודל המשרדים. הביקוש רק יגדל". 

אודי דרזנר - מנכ"ל אינטרגרין
אודי דרזנר, מנכ"ל אינטרגרין על רקע אינטרגרין 3

מטר מרובע ב- 85-100 ש"ח

לדברי דרזנר, ההרחבה של אינטרגרין 3, הייתה על הפרק, כבר בשלב התכנון של המבנה, שנפתח לאכלוס ב-2019. ולכן, בדיוק כמו מבנים 1 +2, התכנון האדריכלי היה של קומות גבוהות מהסטנדרט, שאפשרו פיצול, לאחר שהתקבל היתר הבנייה. כך, מבנה שגדולו המקורי היה 10,000 מ"ר, לאחר ההיתר גדל ב-6,000 מ"ר נוספים והאכלוס יכול להתבצע בצורה פשוטה וחלקה, מבלי שזה יפריע לחברות שכבר עובדות במקום.

דרזנר משדר ביטחון כשהוא מדבר על הביקוש הגדל למשרדי הייטק בפתח תקווה ולכן גם היה מוכן לקחת עצמו סיכון כלכלי מחושב, בהשארת הקומות המורחבות לא מאוכלסות זמן ממושך עד קבלת ההיתר. למרות  שהמחיר (85 עד 100 ש"ח למ"ר ברמת הגמר), הוא גבוה יחסית למבנים אחרים בקריית אריה, באינטרגרין בטוחים שהקומות לא יישארו ריקות זמן רב. אגב, עם הוצאת ההיתר, גם בנק מזרחי, אשר פתח סניף חדש במפלס הקרקע, הצטרף לקהל השוכרים.

קומות קרקע, 1 ו-7 יאוכלסו בקרוב - אינטרגרין 3
קומות קרקע, 1 ו-7 יאוכלסו בקרוב - אינטרגרין 3

בונים על המטרו

בשנת 2020 נבחר פרויקט אינטרגרין על-ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה. בנימוקי הבחירה נכתב כי הבניין מתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת על ידי – שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד.

"על אף התנודות הכלכליות אשר יוצרות כיום חוסר יציבות בשוק המשרדים, אנו מתכוונים להוציא בהקדם אלפי מ"ר נוספים לשוק מתוך אמונה במיקום המצויין של אזור התעסוקה קרית אריה ובך שלבנייני משרדים איכותיים תמיד יהיה ביקוש", אומר דרזנר. "חברות אשר צופות פני עתיד מבינות כיום כי בעוד שנתיים שלוש אזור התעסוקה קרית אריה יהיה אחד הנגישים ביותר בגוש דן עם פתיחתו של הקו האדום של הרכבת הקלה וקווי המטרו".

מבט מהקומה השביעית - רגע לפני אכלוס
מבט מהקומה השביעית - רגע לפני אכלוס

אינטרגרין 3 על המפה

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »