אינטרגרין 3 - פתח תקווה

אינטרגרין 3 לא עוצרת בירוק: 3 קומות על 6000 מ"ר בדרך לאכלוס. צפו מבפנים

הועדה המקומית לתכנון ובנייה בפתח תקווה הוציאה השבוע היתר בניית הרחבה למבנה המודרני ברח' יגיע כפיים פינת ישראל פוקס. חברת הנדל"ן, שבבעלותה עוד שני מבנים סמוכים בקריית אריה, מבצעת את ההרחבה בשיטת בנייה ייחודית, על ידי פיצול קומות גבוהות וללא תוספות קומות מעל המבנה. המנכ"ל דרזנר: "הביקוש למשרדי הייטק בפתח תקווה רק הולך וגדל".

חברת אינטרגרין, היא אולי לא שם מוכר בעולם הנדל"ן הישראלי, אך כל מי שעובר ועובד במתחם ההייטק סמוך לאצטדיון, מכיר את השם ולו רק בגלל הלוגו הענק שמתנוסס במבנה הראשון של החברה, שהוקם לפני כ-8 שנים. מאז נבנו אינטרגרין 2 (רח' תנופה-פינת הפסגות) ואינטרגרין 3, שאמור להתאכלס בקרוב בעובדי הייטק, שיתווספו לחברות הקיימות ששוכנות במבנה, ביניהן: Payoneer, Clexio, ONE ו- TeraSky.

צפו בביקור באינטרגרין 3 לפני ההרחבה

אין בועה - יש ביקוש

לאחר קבלת היתר הבנייה, צפויים להיכנס לאינטרגרין 3 עובדים מחברות נוספות, שאמורים להתאכלס בקומת הקרקע ובקומה העליונה (7), שנמצאות כרגע ריקות. 

הקונספט החדשני שמביאה אינטרגרין, הוא מבני משרדים מודרנים, שמכוונים לחברות גדולות, המאכלסות קומות שלמות, כשהדגש הוא על בנייה ירוקה, עיצוב מינימליסטי, אך מוקפד בגימורים. אינטרגרין 3, מבטא טוב את הקונספט הזה. כשביקרנו במקום, קידם את פנינו מנכ"ל אינטרגרין, אודי דרזנר, שהוא אומנם תל אביבי, אבל יודע דבר או שניים על נדל"ן והייטק בפתח תקווה. 

"כל מי שמדבר על בועת נדל"ן ההייטק בפתח תקווה הוא טועה", אומר דרזנר בנחרצות. "נכון שבעקבות הקורונה, חברות רבות עוברות למודל היברידי של עבודה מהמשרד בשילוב עבודה מהבית, אבל הקורונה גם הביאה לפריחה כלכלית של חברות טכנולוגיה רבות, שזקוקות להגדיל את כוח האדם, ובהתאם לכך גם את גודל המשרדים. הביקוש רק יגדל". 

אודי דרזנר - מנכ"ל אינטרגרין
אודי דרזנר, מנכ"ל אינטרגרין על רקע אינטרגרין 3

מטר מרובע ב- 85-100 ש"ח

לדברי דרזנר, ההרחבה של אינטרגרין 3, הייתה על הפרק, כבר בשלב התכנון של המבנה, שנפתח לאכלוס ב-2019. ולכן, בדיוק כמו מבנים 1 +2, התכנון האדריכלי היה של קומות גבוהות מהסטנדרט, שאפשרו פיצול, לאחר שהתקבל היתר הבנייה. כך, מבנה שגדולו המקורי היה 10,000 מ"ר, לאחר ההיתר גדל ב-6,000 מ"ר נוספים והאכלוס יכול להתבצע בצורה פשוטה וחלקה, מבלי שזה יפריע לחברות שכבר עובדות במקום.

דרזנר משדר ביטחון כשהוא מדבר על הביקוש הגדל למשרדי הייטק בפתח תקווה ולכן גם היה מוכן לקחת עצמו סיכון כלכלי מחושב, בהשארת הקומות המורחבות לא מאוכלסות זמן ממושך עד קבלת ההיתר. למרות  שהמחיר (85 עד 100 ש"ח למ"ר ברמת הגמר), הוא גבוה יחסית למבנים אחרים בקריית אריה, באינטרגרין בטוחים שהקומות לא יישארו ריקות זמן רב. אגב, עם הוצאת ההיתר, גם בנק מזרחי, אשר פתח סניף חדש במפלס הקרקע, הצטרף לקהל השוכרים.

קומות קרקע, 1 ו-7 יאוכלסו בקרוב - אינטרגרין 3
קומות קרקע, 1 ו-7 יאוכלסו בקרוב - אינטרגרין 3

בונים על המטרו

בשנת 2020 נבחר פרויקט אינטרגרין על-ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה. בנימוקי הבחירה נכתב כי הבניין מתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת על ידי – שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד.

"על אף התנודות הכלכליות אשר יוצרות כיום חוסר יציבות בשוק המשרדים, אנו מתכוונים להוציא בהקדם אלפי מ"ר נוספים לשוק מתוך אמונה במיקום המצויין של אזור התעסוקה קרית אריה ובך שלבנייני משרדים איכותיים תמיד יהיה ביקוש", אומר דרזנר. "חברות אשר צופות פני עתיד מבינות כיום כי בעוד שנתיים שלוש אזור התעסוקה קרית אריה יהיה אחד הנגישים ביותר בגוש דן עם פתיחתו של הקו האדום של הרכבת הקלה וקווי המטרו".

מבט מהקומה השביעית - רגע לפני אכלוס
מבט מהקומה השביעית - רגע לפני אכלוס

אינטרגרין 3 על המפה

עוד ב-נדלן

צפו באירוע ההריסה של פרויקט "הדרים הירוקה" בצלח שלום עמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות אנשים, יזמים, אנשי עסקים, אנשי עירייה, דיירים וקהל סקרנים של תושבי השכונה הגיעו לפארק, הסמוך לפרויקט, ברחוב מבנים 27 עד 33. ארבעה מבני רכבת ישנים ומוזנחים עם 16 דירות, אמורים להפוך תוך שנתיים-שלוש לשני מגדלי מגורים חדישים ומודרניים של תשע קומות כל אחד – בפרויקט פינוי -בינוי שטרם נראה בשכונות מזרח העיר. "הפרויקט יהפוך את השכונה", אמרו לנו דיירים.

המשך קריאה »
בית מלון סטארטסיב פתח תקווה לשם 9

כאן יקום בית המלון הגדול השני של פתח תקווה? פרויקט "לשם 9" – מקבל תוקף

לפי דיווח של העירייה, הועדה המחוזית לתכנון ובניה החליטה לתת תוקף לתכנית להקמת מלון עסקים ברחוב לשם באזור העסקים סטארטסיב, כחלק ממדיניותה לקדם את חידוש אזור התעשייה, שבחלקו הפך למוזנח עם השנים. פרוייקט ישתרע על פני כדונם – ובו ייבנה מלון עסקים הכולל 90 חדרים עם 14 קומות, כשמתחתיו קומת מסחר. היזמיות הן קטה יזמות ומאיה מיה נכסים – להן פרויקטים בעיר.

המשך קריאה »
פארק גיסין פתח תקווה ישרס לילה יום

שכנות חדשות בפארק גיסין: רשות המיסים ומשרד התעסוקה פתח תקווה שכרו מישרס

חברת הנדל"ן, שמסיימת בימים אלה לבנות בפרויקט על רח' גיסין פינת בזל את מגדל המשרדים הענקי, המתנשא לגובה של 25 קומות, הודיעה לבורסה כי היא תשכיר שטחים גדולים גם למשרד התעסוקה, בית המשפט לתעבורה ולמשפחה בהיקף עסקאות כולל של עד 350 מיליון ש"ח לתקופה של 10 שנים. הצפי הוא שבעוד כשנה נלך לחתום אבטלה בגיסין במקום ברח' ההסתדרות – וטוב שכך.

המשך קריאה »
בנייני מגורים בפתח תקווה

נעבור את חיפה עד 2034? 11 אלף דירות חדשות בהתחדשות עירונית אושרו בפתח תקווה

לפי הדיווח שהתקבל היום, הוועדה המחוזית אישרה להפקדה תוכנית של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לפיה 2,500 מבנים בעיר, יעברו תהליך התחדשות עירונית באמצעות תכנית אלטרנטיבית לתמ"א 38. המשמעות היא שבעוד כעשור, בזכות התכנית, צפויים להצטרף לעיר כ-50 אלף תושבים, זאת בנוסף לאלה שיתווספו לכ-50 אלף בסירקין. "התכנית לוקחת בחשבון גם את הצורך בחידוש התשתיות", נמסר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading