הודיס - קניון פתח תקווה

צפו: הסניף החדש של HOODIES (הודיס) בקניון פתח תקווה נפתח בהשקעה של מיליון ש"ח

חובבי אופנת הספורט והטרניינגים ישמחו לשמוע שהחנות, הנמצאת בקומה P1 (ליד אורבניקה), שודרגה ל-130 מ"ר (מכ-75 מ"ר) והוסיפה קולקציה של בגדי ג'ינס ויציאה. הרשת, השייכת לקבוצת האופנה "קאסטרו-הודיס", מונה 70 סניפים, כשהסניף בעיר נחשב לאחד מסניפי הדגל שלה. ישראל פרץ, מנהל החנות: "היום לא צריך לעשות ספורט כדי לאהוב ללבוש ספורט"

אם יש משהו שתקופת הקורונה, שהסתיימה עלינו לטובה, עשתה לאופנה בישראל ובכלל, הוא טרנד הטרניינגים ובגדי הספורט. העבודה מהבית עם בגדים נוחים, זרמה החוצה והיום מקובל מאוד לראות נשים וגברים יוצאים למשרד, לקניון ואפילו לבילוי לילי עם לבוש קז'ואלי במיוחד, שעם העיצוב והמראה הנכון, נראה טבעי ביותר.

עלייה במכירות בעקבות השדרוג

רשת הודיס (השייכת לקבוצת קאסטרו, המפעילה גם את מותג האופנה אורבניקה) נכנסת בדיוק לנישה הטרנדית הזאת. זו אולי הסיבה שהחליטו שם לשדרג את הסניף בקניון פתח תקווה ולהרחיבו (לעומק ולרוחב) בכמעט פי שניים מגודלו המקורי. "הגדלנו את כמות הקולקציה ומבייסיקים הפכנו את החנות לחנות אופנה וספורט", מסביר את השדרוג, ישראל פרץ, מנהל החנות.

בזמן השיפוץ החנות הייתה סגורה כחודש חצי והיא נפתחה לאחרונה אחרי פינישים אחרונים. כחלק מהשדרוג הוסיפו בחנות עיצוב מושקע, ביחס לסניפים אחרים, הכולל מסכי לד גדולים. "בעקבות השדרוג רואים עלייה משמעותית במכירות", מציין פרץ. "אופנת הספורט הפכה להיות במודעות עוד לפני הקורונה, אבל היא בהחלט חיזקה את הטרנד. "האמת היא שלא כל מי שאתה רואה עם בגדי ספורט, הוא בהכרח מתאמן"

הודיס פתח תקווה

חברים בהודיס

בחנות מוכרים בגדי בייסביק לכל המשפחה – נשים, ילדים וגברים, הכוללים בעיקר טייצים של BEYOND עם הדפסים מגוונים וצבעונים וגם גוזיות, חוצות טי שרט (מצאנו למשל הדפס של FRIENDS וכן הדפסים עם הציורים של האומנית עדן הילמה), מכנסיים, שמלות, סריגים, אוברלים, אקססוריז והלבשה תחתונה (בעיקר חזיות). 

בהודיס מציעים פריט שני ב-50% כמעט על כל החנות, ומבצעים של 3 פריטים ב-100 ש"ח, כשהמחירים של הפריטים הבודדים נעים בטווח של 30 ל-160 ש"ח.

הודיס פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »