הודיס - קניון פתח תקווה

צפו: הסניף החדש של HOODIES (הודיס) בקניון פתח תקווה נפתח בהשקעה של מיליון ש"ח

חובבי אופנת הספורט והטרניינגים ישמחו לשמוע שהחנות, הנמצאת בקומה P1 (ליד אורבניקה), שודרגה ל-130 מ"ר (מכ-75 מ"ר) והוסיפה קולקציה של בגדי ג'ינס ויציאה. הרשת, השייכת לקבוצת האופנה "קאסטרו-הודיס", מונה 70 סניפים, כשהסניף בעיר נחשב לאחד מסניפי הדגל שלה. ישראל פרץ, מנהל החנות: "היום לא צריך לעשות ספורט כדי לאהוב ללבוש ספורט"

אם יש משהו שתקופת הקורונה, שהסתיימה עלינו לטובה, עשתה לאופנה בישראל ובכלל, הוא טרנד הטרניינגים ובגדי הספורט. העבודה מהבית עם בגדים נוחים, זרמה החוצה והיום מקובל מאוד לראות נשים וגברים יוצאים למשרד, לקניון ואפילו לבילוי לילי עם לבוש קז'ואלי במיוחד, שעם העיצוב והמראה הנכון, נראה טבעי ביותר.

עלייה במכירות בעקבות השדרוג

רשת הודיס (השייכת לקבוצת קאסטרו, המפעילה גם את מותג האופנה אורבניקה) נכנסת בדיוק לנישה הטרנדית הזאת. זו אולי הסיבה שהחליטו שם לשדרג את הסניף בקניון פתח תקווה ולהרחיבו (לעומק ולרוחב) בכמעט פי שניים מגודלו המקורי. "הגדלנו את כמות הקולקציה ומבייסיקים הפכנו את החנות לחנות אופנה וספורט", מסביר את השדרוג, ישראל פרץ, מנהל החנות.

בזמן השיפוץ החנות הייתה סגורה כחודש חצי והיא נפתחה לאחרונה אחרי פינישים אחרונים. כחלק מהשדרוג הוסיפו בחנות עיצוב מושקע, ביחס לסניפים אחרים, הכולל מסכי לד גדולים. "בעקבות השדרוג רואים עלייה משמעותית במכירות", מציין פרץ. "אופנת הספורט הפכה להיות במודעות עוד לפני הקורונה, אבל היא בהחלט חיזקה את הטרנד. "האמת היא שלא כל מי שאתה רואה עם בגדי ספורט, הוא בהכרח מתאמן"

הודיס פתח תקווה

חברים בהודיס

בחנות מוכרים בגדי בייסביק לכל המשפחה – נשים, ילדים וגברים, הכוללים בעיקר טייצים של BEYOND עם הדפסים מגוונים וצבעונים וגם גוזיות, חוצות טי שרט (מצאנו למשל הדפס של FRIENDS וכן הדפסים עם הציורים של האומנית עדן הילמה), מכנסיים, שמלות, סריגים, אוברלים, אקססוריז והלבשה תחתונה (בעיקר חזיות). 

בהודיס מציעים פריט שני ב-50% כמעט על כל החנות, ומבצעים של 3 פריטים ב-100 ש"ח, כשהמחירים של הפריטים הבודדים נעים בטווח של 30 ל-160 ש"ח.

הודיס פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading