מטה גילת לווינים בפתח תקווה

גילת מפתח תקווה דיווחה היום על גידול של 19% בהכנסות ביחס לרבעון הראשון 2021

חברת הלווינים הותיקה, שמשרדיה הראשיים נמצאים בקריית אריה, הציגה נתונים חיוביים לשלושת החודשים הראשונים של 2022. לפי הנתונים, רשמה הכנסות של 51.4 מיליון דולר והפסד תפעולי הנמוך ב-2.5 מיליון דולר, ביחס לרבעון המקביל אשתקד. המנכ"ל עדי צפדיה: "הנתונים מראים שאנו מצליחים להגדיל נתח שוק ולנצל הזדמנויות עסקיות בשווקי הקצה בהם אנו פועלים". 

גילת תקשורת ולווינים, אחת מחברות הטכנולוגיה הבולטות והותיקות הפועלות מפתח תקווה, מאשררת היום את התחזית ל-2022 ומצפה להכנסות של בין 245 ל-265 מיליון דולר, אשר ישקפו צמיחה שנתית של בין 14% ל-23%. בניגוד לחברות הייטק אחרות, החוות האטה של צמיחה, התחזיות של גילת אופטימיות, בעיקר הודות לכניסת טכנולוגיית ה-G5, שמחייבת הקמת רשתות לווינים במסלול נמוך. 

מנכ"ל גילת עדי צפדיה, על רקע מטה החברה בפתח תקווה
מנכ"ל גילת עדי צפדיה, על רקע מטה החברה בפתח תקווה

הגידול של 19% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון של 2021, מלמד על חוזקה של החברה, שמצליחה לצמוח, למרות המלחמה באוקראינה, שגרמה לשיבושים בשרשרת העספקה של חומרי גלם ובעבודות של קבלני משנה. לפי הדיווח, הגידול בהכנסות נבע בעיקר מהעבודה שגילת הצליחה להכפיל את הכנסותיה של חטיבת הפתרונות המשולבים ל–14 מיליון דולר.

חטיבה זו פועלת בשיתוף פעולה עם חברת הבת האמריקאית וייבסטרים (Wavestream), שמייצרת ומפתחת מגברי תדר והספק, המאפשרים העלאת תקשורת רחבת פס ללוויינים מחוות אנטנות קרקעיות. וייבסטרים קיבלה הזמנת ענק, בגובה 50 מיליון דולר, מחברת OneWeb, המספקת אינטרנט לוויני המועבר בפס רחב לכל העולם באמצעות קבוצה של 648 לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO).

גילת, שהוקמה ב-1987 ומנייתה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב, מעסיקה במטה המרכזי בפתח תקווה כ-300 עובדים, המאכלסים 3 בניינים בפארק דניב (שם גם שוכן מטה של תנובה) ברח' יגיע כפיים 21. "אנו מרוצים מהתוצאות שלנו, המשקפות צמיחה מתמשכת בהכנסות ושיפור ב-EBITDA", מסר עדי צפדיה, מנכ"ל החברה. "הביצועים שלנו מראים כי אנו מצליחים להגדיל נתח שוק, ולנצל הזדמנויות עסקיות בשווקי הקצה בהם אנו פועלים".

משרדי גילת לווינים בפתח תקווה
משרדי גילת לווינים בפתח תקווה

גילת לווינים פתח תקווה על המפה

עוד ב-טכנולוגיה

עוד עובדים בעיר? חברת ההייטק סלברייט (Cellebrite) מגייסת 30 עובדים למשרדים בפתח תקווה

ענקית ההייטק, שמשרדיה בפארק עופר WEST מאוכלסים בכ-500 עובדים (מתוך 1000 סה"כ), מחפשת כח אדם חדש, לאור התרחבות החברה, שעוסקת בפתרונות לחקירות דיגיטליות. המשרות הפנויות הן בתחומים R&D, HR, IT, ו-Operations. בחברה מדווחים כי עשרות משרות נוספות נפתחו באירופה, ארה"ב, אוסטרליה והמזרח הרחוק. תדמור-אילת: "אנחנו קולטים טאלנטים שמחפשים עבודה עם משמעות".

המשך קריאה »
ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »
סאן ספארק פתח תקווה

"סאן ספארק" תפתח בקרוב מרכז טכנולוגי לילדים בפתח תקווה ברח' מבצע קדש

המרכז ייפתח כחלק משיתוף פעולה של רשת מרכזי הידע, יחד עם עיריית פתח תקווה ומקפ"ת, מתוך שאיפה לקדם בקרב הדור הצעיר חינוך טכנולוגי חדשני, המשלב מקצועות סייבר והייטק בעולם הדיגיטלי. המרכז החדש צפוי לקיים עשרות פעילויות, חוגים וקורסים באווירה המותאמת לילדי הגן, היסודי והתיכון – בו הילדים ירכשו ידע ומיומנות לטכנולוגיה ופיתוח חשיבה אינטלקטואלית.

המשך קריאה »
תדיראן טקס ראש השנה 2023

צפו: תדיראן אירחה כ-200 איש לטקס הרמת כוסית ראש השנה במשרדים בפתח תקווה

החברה, שמשרדיה הראשיים ברח' רבניצקי בסגולה, קיבלה את פניהם של בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ראש מנהלת העסקים והייטק שלמה בנימין, מהנדס העיר, איציק אוז'לבו ועוד רבים מאנשי הקהילה העסקית בעיר. בטקס הרימו כוסית ונשאו דברים, ביניהם, המנכ"ל והבעלים משה ממרוד, שאמר: "פתח תקווה היא עיר הברכה שלנו. מאחל שנמשיך לצמוח כאן".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading