ביקיני פסט BIKINFEST פתח תקווה בקניון הגדול

צפו בפסטיבל ביקיני בקניון הגדול בפתח תקווה: המותג "ביקינפסט" פתח חנות פופ-אפ

בקומה העליונה, ליד קפה גרג, נפתחה חנות קונפסט של מותג האופנה הייחודי, שמציע ביקיני מעוצבים "מייד אין יזרעאל" במחירים של 100 עד 550 שקלים. החנות, שהוקמה בהשקעה של מאות אלפי שקלים (למרות הזמניות) כוללת עשרות מותגי ים ואקססרויז. אלמוג אוחיון, מנהל הרשת: "אין בפתח תקווה חנות ביקיני עם המגוון והייחודיות שלנו".

ביקרנו היום בחנות שנפתחה השבוע ללקוחות. התנועה במקום הייתה די דלילה, אולי זה בגלל שעוד לא מכירים את המקום, או שלא ממש הגיעה העונה החמה, או שמחכים לסוף שבוע כדי להיסגר על הביקיני, לקראת הבילוי בים או מסיבת הבריכה הקרובה. המבחר בחנות באמת מרשים ודי מוכיח שזו לא חנות ביקיני רגילה.

צפו בביקור: ביקיניפסט (BIKINFEST) פתח תקווה

למי שלא מצויה בטרנדים בגדי הים שרצים באינסטגרם, רק נציין שחנות מציעים למכירה הגדי ים עבודת יד של מיטב אושיות האופנה והעיצוב בתחום כמו: רוסלנה רודינה, שיר אמסלם, מיטל לוי, אופיר דהאן ושירה הררי וכן של מותגים כמו Almarie, שמציעה את הביקיני הכי יקר שנמכר בחנות – 550 ש"ח. בחנות ניתן גם למצוא אססוריז מגניבים שמשלמים את חווית הקיץ, כמו משקפי שמש, כובעים, כדורים, תכשיטים, תמרוקים ועוד.

צפו בקולקציות הביקיני והאקססוריז (לחצו להגדלה)

חנות שנולדה מפסטיבל

אלמוג אוחיון, מנהל הרשת ותושב פתח תקווה, מבקש "אנחנו נרגשים להקים חנות פופ אפ ראשונה מסוגה בקניון הגדול בפתח תקווה עם עשרות מותגי בגדי ים ואקססוריז מובילים", אומר מנהל הרשת אלמוג אוחיון, שהקים אותה יחד עם שותפו, אלון שדה. "בהקמת החנות הושקעו תכנונים ותקציבים רבים כדי להעניק חוויה מדהימה לקהל הלקוחות שלנו".  מנהלי הרשת מקווים שקהל הלקוחות, ייצא מהאונליין ויגיע למשש את הסחורה וכמובן גם למדוד אותה (יש 2 תאי מדידה במקום). 

אוחיון מוסיף שרק בביקיניפסט אפשר למצוא ביקיני של עשרות מעצבות ישראליות בחנות אחת. "אנחנו מרכזים את כל המותגים הכי שווים מהאינסטגרם, שאין להם חנות פיסית ומציעים לקהל את הקולקציות הכי חדשות וכמובן גם סיילים שווים". בחנות אפשר למצוא מידוות מאקסטרה סמול עד אקסטרה אקסטרה לארג'.

אלמוג אוחיון, מנהל רשת ביקיניפסט בפתח הסניף
אלמוג אוחיון, מנהל רשת ביקיניפסט בפתח הסניף

המותג "ביקיניפסט" הוקם בשנת 2015 כפסטיבל אופנה, שאיגד את כל מותגי בגדי הים והאקססוריז, שנחשבים הכי חמים ברשתות החברתיות לאירוע אחד ענק. עד היום, הפסטיבל נערך בתל אביב, ראשון לציון, חיפה, ב"ש וירושלים והצליח לצבור פופולריות רבה עם עשרות אלפי לקוחות בכל קיץ. היום הפסטיבל, בדמות חנות, מגיעה לפתח תקווה.

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading