מי אמר שאין תיירות בפתח תקווה? מלון פרימה לינק בונה על תפוסה מלאה בקיץ

המלון (הרציני) היחיד בעיר הזמין אותנו להתארח ולטעום ניחוח מהמקום הכי בינלאומי בפתח תקווה. המלון, שנמצא במקום הכי אסטרטגי בפתח תקווה, סמוך לצומת העסקים העתידית, נתן לנו הצצה לתיירות פוסט קורונה. 60 אחוז בינלאומיים, 40 אחוז ישראלים, משלחות ספורט ואורחים של ההייטקיסטים. דניאל הרוש, מנהל המלון: "מלון פרימה לינק פתח תקווה מתפתח יחד עם ההתפתחות העסקית של העיר".

כמעט כל תושבי פתח תקווה כבר מכירים את "פרימה לינק", או בשם המותג PRIMA LINK", שהלוגו שלו, הנמצא על הקומה הגבוהה של המלון וכבר תופס נוכחות ותיקה בסקיי ליין של העיר. מהביקור עולה שהמלון מתאושש משנתיים  עם תפוסה נמוכה מהרגיל (כמובן, לא באשמתו…). חצי שעה בקבלה נתנה לנו תחושה שחיי התיירות בפתח תקווה (ויש כאלה…), חזרו למסלולם.

צפו: ביקור במלון פרימה לינק פתח תקווה

מיד כשנכנסנו (יום חמישי, 2.6, אחרי הצהרים), גילינו תכונה ערב בלובי. עשרות משתתפי אליפות העולם בינלאומית לטניס נכים, הנערכת בישראל, משלחות עסקיות ואנשי עסקים שמתחילים להגיע לפגישות עם החברות הישראליות בפתח תקווה (גם כי נמאס מהזום) וגם תיירי נופש מחו"ל, שהשתכנעו (ואולי בצדק), להתחיל את המסע שלהם בישראל דווקא בעיר המושבות וגם כי זה המלון האיכותי הכי קרוב ומהיר לשדה התעופה. 

 מאז הקמתו ב-2016 (שש שנות דור מבחינת ההתפתחת העסקית של פתח תקווה), הוא ספג הרבה "ירידות" מתושבי העיר, ששאלו את עצמם איזה תייר (חופשתי או עסקי), יעדיף את פתח תקווה על הרצליה, אילת או תל אביב. היום השאלה הזאת כבר הפכה לפחות ולפחות רלוונטית. 

"המחירים שלנו נמוכים בכ-30 אחוז מאלה של מלונות בסטנדרט שלנו בתל אביב", מציין דניאל הרוש, מנהל המלון. "ומעבר לזה, ההתפתחות העסקית של העיר, יחד עם השקתה של הרכבת הקלה, שתקרב את פתח תקווה למרכז תל אביב ברבע שעה, הופכת את המיקום של המלון שלנו לעוד יותר אטרקטיבי". 

בן 31 על 60 עובדים

הרוש יודע על מה הוא מדבר. מאז הקמתו, המלון נהנה מההתפתחות העסקית של העיר, כשבלוקיישן שלו, ברדיוס קילומטר, צפויים לקום (על פי התכנית עד 2030), קרוב ל-15 מגדלי משרדים נוספים (ביחד עם קומות מסחר), של 20 קומות בממוצע, במה שעתיד להפוך את הצומת העסקית למקבילה הפתח תקוואית של הבורסה ברמת גן. מה גם שהקניון הגדול, הפארק הגדול ובילינסון (הגדל) במרחק יריקה ממנו.

הרוש, רק בן 31, (שבימים האחרונים חגג את הולדת ביתו, שכבר ביקרה במלון), גדל יחד עם הקמת המלון. הוא למד מלונאות, התחיל בתפקיד ניהול זוטר, עד שהתקדם לעמדה הבכירה, שאחראי על 119 חדרי מלון, שיכולים לאכלס כ-250 אורחים בעת ובעונה אחת. הרוש גאה להיות אחראי על המקום הפיזי הכי בינלאומי בעיר, למרות שאם נודה,  אין לו ממש תחרות לוקאלית.

"יש בי גאווה לנהל מלון בפתח תקווה", אומר הרוש, שמנהל צוות של 60 עובדים במלון. "יש פה אתגר להביא אורחים להתארח במלון בפתח תקווה, אך יחד עם המוניטין שצבר המלון, ההתפתחות העסקית והתיירותית של העיר, אני בטוח שנגיע לתפוסות מלאות הקיץ". 

החדרים במלון, שמדורג ב BOOKING (הפלטפורמה הבינלאומית הנחשבת לדירוג מלונות באונליין) בציון 9.2 מתוך 10, לא רע בכלל למלון ישראלי של ארבעה כוכבים. בהגדרה הוא מלון עסקי. יש פה את כל הפונקציות הנדרשות לשהייה עסקית: שקט, חדרים מודרנים ומאובזרים ב WIFI חזק ובטלוויזיה רבת ערוצים המותאמת למדינת ושפת המוצא של המבקר.

מבט מהחדרים - פרימה לינק פתח תקווה

נגמרה הקורונה - מחפשים עובדים

החדרים הם מאוד פונקציוניליים ונוחים. מעוצבים עם סוגי תאורה שונים, מקום ישיבה, פינת קפה ומקלחות מאובזרות, חלקן עם חלון גדול המשקיף לנוף. בקשר לנוף, המלון ממוקם בקומות 14-19, כך שתמיד יהיה נוף. איזה נוף? או של הלב העסקי, או של הפארק ובנייני המגורים הצמודים אליו בנווה גן. המחירים הסטנדרטיים נעים בין 750 ל-1250 ש"ח ללילה – תלוי בסוג החדר. במלון מגישים ארוחות בוקר מושקעות. 

לפי הדיווחים, בפתח תקווה אמור לקום בקרוב בית מלון נוסף (ברמת סיב), שאמור להתחרות עם פרימה לינק, אבל הם לא חוששים. המלון תפס כבר ותק, חוות דעת טובות ומוכרות, בטח בקרב הקהילייה העסקית בעיר, ביניהם חברות הייטק כמו קלאודינרי, סייבר ארק, פיוניר, שבאופן קבוע (לפני הקורונה ובטח עכשיו) שולחות את אורחיהן להתארח בפרימה. 

בפרימה לינק בונים על תפוסה מלאה בחודשי הקיץ, מה שעושה כאב ראש חיובי להרוש, שרואה אתגר גם בהגדלת כוח האדם ובמציאות עובדים חדשים וטובים: "אחרי הקורונה הדרישה לעובדים הולכת וגדלה", הוא מספר. "מחפשים עובדים, גברים ונשים, ממנהלים, עובדי מחלקת מזון ומשקאות, חדרנים. למעשה לכל המשרות של המלון דרושים עובדים".

פרימה לינק - מבט מבחוץ
פרימה לינק פתח תקווה - מבט מבחוץ

פרימה לינק PRIMA LINK פתח תקווה על המפה

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading