גבי ושני בר - נינג'ה ו- MagicSoft.AI - טכנולוגיה שמעצימה מיליוני עסקים דיגיטליים בעולם

גבי ושני בר: נינג'ה ו-MagicSoft.AI – טכנולוגיות שמעצימות מיליוני עסקים דיגיטליים בעולם

המסע הדיגיטלי שלנו החל בשנת 2015 כשישבנו בפינת האוכל וחיפשנו מקור פרנסה.
משתפים גבי ושני בר: "נדהמנו לגלות את עולם המסחר הדיגיטלי העולמי , אשר נמצא בקצב צמיחה מטאורי קצב שגדל מדי שנה בעשרות אחוזים. לאחר שהיינו במשבר מעסק פיסי שנשרף, הרגשנו את העוצמה של להקים עסקים דיגיטליים שאינם תלויים בעולם הפיזי, וחסינים מפני מחלות, מלחמות, ושריפות".

גבי ושני בר משתפים

התחלנו מחנות אחת , ומשם הצטרפו אלינו עוד מאות משפחות כלקוחותינו בנכסים הדיגיטליים שאותם אנחנו מנהלים:
רכשנו עוד 27 נכסים אותם ניהלנו , פיתחנו והשבחנו.
יצרנו חזון להעצים עסקים דיגיטליים. חזון אותו פיתחנו באפליקציה ייעודית שלנו' הבנוי מ Ecosystem של ערכים וחזון אותם אנשינו מתרגלים כל יום , אותו הם מעניקים לעצמם ולאנשים עם מוגבלויות ונוער בסיכון ברחבי ישראל -מתוך שליחות להעניק את הדרך שעברנו לעוד אנשים וקהילות שרוצים למצוא הכוח הפנימי בתוכם לצמוח על אף משברים פיזיים – בפרוייקט חולמים בגדול .
חולמים בגדול תומך בנו ובצוותיניו למצוא את הכוח המנטלי שלנו להתמודד עם משוכות עסקיות בעולם הדיגיטלי האינסופי.

הסיפור שלנו מחנות אחת לאגריגטור טכנולוגי בינלאומי שמצמיח עסקים דיגיטליים


באמצעות הדאטה, הדרך, והמשוכות שנקרו בדרכנו, כאגריגטור שמנהל עשרות מיליוני דולר ברשת דרך למעלה מ 6000 מוצרים, הבנו מה מוכרים בעלי חנויות דיגיטליות כמונו צריכים.
למדנו את עולם המסחר הדיגיטלי ומה הם כלי הצמיחה של עסקים דיגיטליים המשוועים וזקוקים לו עבור הצמיחה בעולם האינסופי של המסחר הדיגיטלי.
עסקים דיגיטליים מתחילים מרעיון ומחפשים נקודת פתיחה להפיץ את המוצר שלהם. איתרנו והשבחנו מערכת טכנולוגית של 125 מיליון משפיענים המחולקת לפי קטגוריות -כל מותג יכול להיכנס למערכת לחפש משפיענים ייעודיים ולייתר איתם שיתוף פעולה להפיץ את המוצר שלהם בכל רחבי העולם בהתאם לכמות העוקבים של המשפיען ובאמצעותו גם לקבל קריאייטיב ותוכן מקורי למותג שלו.
עסקים דיגיטליים זקוקים לתמיכה ואנחנו בTcm צברנו ניסיון דרך אלפי מוצרים, ופיתחנו מערכת טכנולוגית להצמיח מיליוני עסקים דיגיטליים בעולם.
MagicSoft.AI נותנת לעסקים דיגיטליים פלטפורמה רחבה כיצד לדעת להגיע לקהילות, איך לנהל מספר רב של חנויות במקביל, איך לנתח נכסים ולרכוש אותם, ואיך לאתר מוצרים חדשים.

מתוך שנים של כיתות רגליים ברשת, הטמעת מוצרים, ניהול בזירות סחר, מאות צוותים בארץ ובעולם, ושנים של מחקר ניהול חנויות ברשת – הקמנו את MagicSoft.AI. טכנולוגיה שמצמיחה עסקים דיגיטליים כמונו בכל העולם. עם כלים טכנולוגיים שפיתחנו דרך תנועה התנהלות ממושכת מבוקר עד לילה לאורך שנים.

טכנולוגיה פורצת דרך שמעצימה עסקים דיגיטליים ברחבי העולם
טכנולוגיה פורצת דרך שמעצימה עסקים דיגיטליים ברחבי העולם

טכנולוגיית MagicSoft.AI הינה פלטפורמה שנבנתה ע"י אגריגטור של חנויות דיגיטליות עבור עוד מילוני חנויות דיגיטליות בעולם. כל שנה מצטרפים עוד מיליוני סוחרים באמאזון, מתוך משיכה עזה למסחר הדיגיטלי, מתוך ההבנה שכל העולם הפיזי שחווינו בעידן הקורונה, שניטרלה אותנו ממפגשי אדם, הופך לעולם דיגיטלי עצום מיום ליום. ככל שנתחבר אליו ונתיידד איתו, ככה נמצא את האפשרויות האינסופיות הקיימות בתוכו. ככה נולדה MagicSot.AI – מתוכנו.

הטכנולוגיה שלנו מגיעה ממקורנו כאגריטור – לאפשר לחנויות דיגיטליות מקור לשיווק עולמי, לקהילות ברחבי העולם, מקור לניהול וקבלת החלטות, השקת מוצרים, וחסכון בעלויות כוח אדם וזמן.
אחת המערכות המובילות ב MagicSoft.Ai הינה MagicNinja –

נינג'ה – מערכת טכנולוגית עם 125 מיליון משפיענים לפי קטגוריות שמצמיחה עסקים דיגיטליים בכל העולם

מערכת MagicNinja פותרת מספר בעיות שיווק עם מענה ישיר במקום אחד:

  • מסירה את המורכבות באיתור משפיענים.
  • יודעת להתמודד עם התחרות הגדולה בשוק.
  • תקשורת ישירה בין בעלי העסקים למשפיענים, ללא סוכן או מתווך.
  • חוסכת המון כסף בעלויות הפרסום והשיווק, בפרט שעלויות אלו מתייקרות כל הזמן.


ראו את נתוני עלויות הפרסום באמאזון בשנת 2022:

מתוך נתונים מזירות הסחר של אמאזון על מיליוני המצטרפים כל שנה למרות עליית הפרסום ב-30% בשנת 2022.

המערכות הטכנולוגיות שלנו להצמחת עסקים דיגיטליים בכל זירות הסחר העולמיות:
MagicDrive – למידה ממוחשבת (ML) אוטומטית אשר חוסכת מאות שעות של צפייה אנליסטיות. מאתרת במהירות חנויות רווחיות וענפי צמיחה פוטנציאלים.
MagicStore – תוכנה רבת ערוצים המנהלת ומסדרת מספר חנויות במקום אחד. ניהול כל הנתונים ברמת הדיוק הדרושה במסך אחד, כולל KPI, חולשות וחוזקות.
MagicSellact – מוצר AI ו-ML הבנוי ממערכת אוטומטית שיודעת להמליץ על המלצות למוצרים חדשים.
חברת Tcm בעלת ולואציה ורישיון גיוס כספים מבנק אמריקאי מוביל castle placement, מצוייה בתהליך התרחבות גלובלית ופותחת את משרדה בארהב ביולי הקרוב להצמיח את הטכנולוגיה שלנו בכל העולם –משתפים גבי ושני בר.

אנחנו קמים בבוקר כל יום ומונעים מהחזון שלנו -להנגיש את הצמיחה הדיגיטלית ללקוחותינו ובעלי המניות שצועדים איתנו .

עולם הסחר הדיגיטלי צפוי לצמוח ל-6.2 טריליון דולר עד שנת 2023.

רוצים להיות חלק מהקהילה הדיגיטלית שלנו ושל Dream Big Go Global
הצטרפו אלינו למסע

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading