QBAR פתח תקווה קיו בר - בר מזרחי

ב-QBAR פתח תקווה נערכים לקראת בני נוער בקיץ, אבל גם חושבים על המונדיאל בחורף

במותג הפתח תקוואי בתחום ברי הספורט והגיימינג, מנצלים את העובדה, שגביע העולם 2022, יערך באופן חד פעמי דווקא בדצמבר ובונים על תפוסה גבוהה בחופשה של הטינ-אייג'רים, מתוך הבנה שהם יעדיפו לשחק פלייסטיישן במקום עם אווירה, במקום להיתקע בבית עם אמא על הראש. בתכנון: פעילויות מאורגנות בשיתוף העירייה. בר מזרחי, בעלים: "קורא לכל בני הנוער בעיר לבלות אצלנו".

ב- QBAR, או בעברית קיו בר, בר הספורט-גיימינג החדש, שחוגג בימים אלה יום הולדת שנה, לא מתרגשים שקם להם החודש מתחרה (COACH ברח' מוטה גור), בתחום בו היה להם בלעדיות בעיר. מבחינתם זה רק מראה על הדרישה שיש לסוג בילוי יחסית חדש ונישתי בארץ. מה שנותן ל-QBAR יתרון ענק, זה שהוא נמצא במיקום הכי אסטרטגי בעיר לאוהדי הספורט – באצטדיון המושבה, בדרך שלמה שמלצר.

צפו בביקור ב-QBAR (קיו בר) פתח תקווה

נגן וידאו
בר מזרחי, בעלים QBAR

בביקורינו במקום פגשנו את הבעלים בר מזרחי, שיחד עם אביו אלון (לא האוירון), הקימו את ה-QBAR ואת הביליארד בר "גולד אנד בול", שגם הוא נמצא באצטדיון המושבה. הם עדיין בסוג של אופוריה מהאירוע המפוצץ האחרון שהתקיים במקום, גמר ליגת האלופות, שזימן לבר לא פחות מ-500 אוהדים ליברפול (שצהלו לפני והרבה פחות אחרי) – ישראלים ותיירים. 

אבל עכשיו פגרה. קצת יותר שקט וזה הזמן הכי טוב להתכונן. ב-QBAR לא שוקטים על השמרים וכבר הכינו תכנית להעסיק את בני הנוער בחופש הגדול, כשהמקום ייפתח להם בין 16:00 ל-20:00 כל יום. בשיתוף ובסבסוד העירייה יארגנו פעילויות שונות, שיתנו ערך מוסף, מעבר לחווית הפלייסטיישן (כמובן שבירה ואלכוהול יהיו מחוץ לתחום).

קהל שמגיע למשחקים באצטדיון המושבה - הוא אחד מקהלי היעד של ה-QBAR
קהל שמגיע למשחקים באצטדיון "שלמה ביטוח"- הוא אחד מקהלי היעד של ה-QBAR

בונים על בית"ר וקטאר

"אנחנו קוראים לבני הנוער לבוא אלינו בקיץ ולא להשתעמם בבית בחופש הגדול", אומר מזרחי הבן. "מעבר לזה כמובן לוטשים עיניים למונדיאל, שיהיה אירוע אחד גדול ומתמשך מבחינתנו". יש לציין, כי המונדיאל ייערך בקטאר, ששעון הזמן שלה זהה לישראל, כך שהמשחקים יוקרנו בשעות הכי אטרקטיביות שיכולות להיות – ויעשו לכל אוהדי הכדורגל שיגיעו ל-QBAR חודש חם.

בעונה שעברה נהנו ב-QBAR מהכנסות גבוהות בזמן משחקי ליגת על אטרקטיביים, בעיקר באלה שבהן היו מעורבות הקבוצות הגדולות כמו מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. למרות ששוב שתי הפתח תקוואיות ישחקו בלאומית, מה שיכול אולי לנחם את ה-QBAR, זו העובדה שבית"ר ירושלים צפויה לשחק את משחקי הבית הראשונים שלה במושבה (בעקבות המכביה בטדי).

לא רק בקטאר מחכים למסי - גם ב- QBAR
לא רק בקטאר מחכים למסי - גם ב- QBAR

QBAR (קיו בר) פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »