פתח תקווה - חניון תחנת רכבת סגולה החדש

הודעה לנוסעים: הסתיימה בנייתו של חניון בן 300 מקומות בתחנת הרכבת סגולה

בשורה משמחת לקהל הנוסעים של תחנת הרכבת בסגולה. התחנה השלימה את הבנייה וההכשרה של חניון חדש בסמוך לתחנה, ובקרוב יהיו עוד 300 מקומות חנייה לרווחת הנוסעים. דבר זה אינו סוף פסוק, ובימים אלה עובדים על הרחבה של עוד 200 מקומות חנייה המתוכננים לתקופה הקרובה. מביקור במקום היום (18:00), עולה כי התפוסה של החניות נמוכה מהצפוי ודרכי גישה בעייתיים.

החניון ימשיך להיות ללא עלות, כמו שהיה בעבר ויכלול מקומות חנייה חדשים. כמו כן, חלק ממקומות חנייה אלה יהיו מונגשים ומיועדים לטובת נוסעים בעלי מוגבלויות. חוץ מהרחבת החניון, רכבת ישראל הוסיפה לתחנה מסוף תחבורה ציבורית מתקדם, המתוכנן להיפתח כבר בשבועות הקרובים. בנוסף, בוצעו עבודות שדרוג של הסדרי התנועה בסביבת התחנה והחניון החדש.

צפו בביקור בחניון תחנת הרכבת סגולה בפתח תקווה (15.6)

מהעירייה נמסר כי השדרוג התבקש, היות ובתחנה עוברים למעלה מ-100 אלף נוסעים בחודש. בעירייה תולים תקוות בכך כי תושבי פתח תקווה יוותרו על יציאה מהעיר עם הרכב הפרטי ויעדיפו להשאירו בחנייה החדשה ולקחת רכבת – ובכך להקל על עומסי התנועה בכניסות וביציאות של העיר. 

הרחבת החניון היא חלק מרצף השינויים והחידושים, אשר בוצעו בתחנה בתקופה האחרונה. בין היתר, נבנה אולם נוסעים חדש מקורה וממוזג, בוצע ריצוף לתחנה, הותקנו שירותים חדשים, מערכות התאורה, מיזוג ועוד.

מביקור שכתבנו ביצע במקום, עולה כי החנייה הייתה ריקה (בשעה 18:00 לערך, שעה שהיינו מצפים לתפוסה יותר מלאה של חונים החוזרים מהעבודה), זאת למרות שיש אליה דרך גישה. יכול להיות שתושבי פתח תקווה עדיין מעדיפים את המכונית הפרטית, או מעדיפים לעבוד מהבית? כנראה ששתי התשובות נכונות. בנוסף, ניכר כי עוד לא מעט עבודה על דרכי הגישה מהחנייה לתחנה

"אחרי תהליך ארוך, אני שמח מאוד שפרויקט הקמת החניון המוסדר נמצא לקראת שלבי סיום מתקדמים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "אני מודה לרכבת ישראל ולכלל הגורמים בעירייה, שלקחו חלק בקידום הפרויקט החשוב הזה. העירייה תמשיך לפעול בכל האמצעים והדרכים העומדים לרשותה כדי שהתחבורה הציבורית בעיר תהיה נוחה ויעילה לכלל התושבים והמשתמשים."

צפו בגלריית תמונות מהביקור במקום (15.6) - לחצו להגדלה

תחנת רכבת סגולה על המפה

עוד ב-רכב ותחבורה

תחבורה בפתח תקווה

העירייה: אישרנו עשרות פרויקטים משמעותיים לשדרוג התחבורה בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה מסרה כי במסגרת הועדה התקופתית לקידום התחבורה בעיר, הפרויקטים אושרו במטרה לשפר את המערך התנועתי. בין הפרויקטים: כביש עוקף עמישב, הקמת מסוף אחדות, נת"צ באם המושבות, הפרדה מפלסית בצומת העיפרון, שיפורים בטיחותיים בצמתים איינשטיין-שילוח ופינס-חפץ חיים-מינץ, שבילי אופניים, מדרכות וגינון במתחם HOPETOWN החדש בקרית אריה – ועוד.

המשך קריאה »
חניה בפתח תקווה

בראש השנה ובחול המועד סוכות: חניה חינם בכחול-לבן בכל רחבי פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי היא תאפשר חניה חינם בכל העיר בערב חג סוכות, חול המועד, שמיני עצרת. זהו צעד שהיא עושה באופן מסורתי , בכל השנים – מאז שהחלה כהותנו של רמי גרינברג ב-2018. גם עתה, בראש השנה, החניה היא חינם והיא תהיה כך גם ב-11.10 – בערב יום כיפור. "הציבור ייהנה מחניה חינם ומהשפע הקיים בעיר והסוחרים מתנועת קונים ערה", אמר ראש העיר.

המשך קריאה »

צפו: כ-1000 תושבים הגיעו לטקס ההשקה של רחוב "אחדות ישראל" פתח תקווה (וידאו)

אומנם מדובר בסך הכל בכביש קטן שאורכו כ-150 מטרים, אבל מעבר לכך שהוא יכול להשפיע על הרגלי הנסיעה של פתח תקוואים רבים, שמו מסמל משהו שנחוץ וחסר בימים כאלה במדינה. לאירוע הגיעו תמהיל של נערים מתנועות נוער, תנועות התנדבותיות, בתי ספר, לצד אזרחים ותיקים ואנשי העירייה, בהם ראש העיר רמי גרינברג, שאמר: "המלחמה העלתה את הצורך באחדות. לא כקלישאה, אלא כדרך אמיתית".

המשך קריאה »

"אחדות ישראל" – בעוד כשבועיים ייפתח הכביש המחבר בין בזל לרב מלכה פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי היא משלימה בימים אלו את העבודות הכביש, שהוא אומנם קצר, אבל יכולה להיות לו השפעה רבה על תנועת הרכבים הרבים הנעים על הציר בין שכונת נווה גן לאיזור המסחרי והציבורי של הפארק הגדול, הקניון הגדול והפרויקטים המסחריים של פארק גיסין ובזל פארק. העירייה החלטה לתת לו שם זה מתוך רצון לשקף את הכבוד ההדדי בין מגוון האוכלוסיות הגרות בעיר.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading