פתח תקווה - חניון תחנת רכבת סגולה החדש

הודעה לנוסעים: הסתיימה בנייתו של חניון בן 300 מקומות בתחנת הרכבת סגולה

בשורה משמחת לקהל הנוסעים של תחנת הרכבת בסגולה. התחנה השלימה את הבנייה וההכשרה של חניון חדש בסמוך לתחנה, ובקרוב יהיו עוד 300 מקומות חנייה לרווחת הנוסעים. דבר זה אינו סוף פסוק, ובימים אלה עובדים על הרחבה של עוד 200 מקומות חנייה המתוכננים לתקופה הקרובה. מביקור במקום היום (18:00), עולה כי התפוסה של החניות נמוכה מהצפוי ודרכי גישה בעייתיים.

החניון ימשיך להיות ללא עלות, כמו שהיה בעבר ויכלול מקומות חנייה חדשים. כמו כן, חלק ממקומות חנייה אלה יהיו מונגשים ומיועדים לטובת נוסעים בעלי מוגבלויות. חוץ מהרחבת החניון, רכבת ישראל הוסיפה לתחנה מסוף תחבורה ציבורית מתקדם, המתוכנן להיפתח כבר בשבועות הקרובים. בנוסף, בוצעו עבודות שדרוג של הסדרי התנועה בסביבת התחנה והחניון החדש.

צפו בביקור בחניון תחנת הרכבת סגולה בפתח תקווה (15.6)

מהעירייה נמסר כי השדרוג התבקש, היות ובתחנה עוברים למעלה מ-100 אלף נוסעים בחודש. בעירייה תולים תקוות בכך כי תושבי פתח תקווה יוותרו על יציאה מהעיר עם הרכב הפרטי ויעדיפו להשאירו בחנייה החדשה ולקחת רכבת – ובכך להקל על עומסי התנועה בכניסות וביציאות של העיר. 

הרחבת החניון היא חלק מרצף השינויים והחידושים, אשר בוצעו בתחנה בתקופה האחרונה. בין היתר, נבנה אולם נוסעים חדש מקורה וממוזג, בוצע ריצוף לתחנה, הותקנו שירותים חדשים, מערכות התאורה, מיזוג ועוד.

מביקור שכתבנו ביצע במקום, עולה כי החנייה הייתה ריקה (בשעה 18:00 לערך, שעה שהיינו מצפים לתפוסה יותר מלאה של חונים החוזרים מהעבודה), זאת למרות שיש אליה דרך גישה. יכול להיות שתושבי פתח תקווה עדיין מעדיפים את המכונית הפרטית, או מעדיפים לעבוד מהבית? כנראה ששתי התשובות נכונות. בנוסף, ניכר כי עוד לא מעט עבודה על דרכי הגישה מהחנייה לתחנה

"אחרי תהליך ארוך, אני שמח מאוד שפרויקט הקמת החניון המוסדר נמצא לקראת שלבי סיום מתקדמים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "אני מודה לרכבת ישראל ולכלל הגורמים בעירייה, שלקחו חלק בקידום הפרויקט החשוב הזה. העירייה תמשיך לפעול בכל האמצעים והדרכים העומדים לרשותה כדי שהתחבורה הציבורית בעיר תהיה נוחה ויעילה לכלל התושבים והמשתמשים."

צפו בגלריית תמונות מהביקור במקום (15.6) - לחצו להגדלה

תחנת רכבת סגולה על המפה

עוד ב-רכב ותחבורה

יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

כדאי להיערך: החל מה-1.3 תופסק תנועת הרכבת הכבדה בפתח תקווה למשך חודשיים

דוברות רכבת ישראל הודיעה לאחרונה כי תנועת הרכבות בעיר תופסק בחודש עד לתאריך 4.5.24 (כולל) בעקבות עבודות לצורך קידום פרויקט "המסילה המזרחית". במטרה לתת פתרון זמני לנוסעי הרכבת, יופעלו היסעים (אוטובוסים ומיניבוסים), אל מגוון יעדים, ביניהם אל ומתחנת הרכבת בקריית אריה. מטרת הפרויקט: לצמצם את הגודש בכבישים, את זיהום האוויר, ולהגביר את בטיחות משתמשי הדרך.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading