מורן דוקרקר - עידן 2000 פתח תקווה

ביקור: רשת הצעצועים "עידן 2000" פתחה סניף ענק במתחם "דן טאון" בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

בשקט-בשקט, כבר יותר מחודש, החנות הגדולה (400 מ"ר) פתוחה ללקוחות. זהו הסניף ה-40 של הרשת (והראשון בפתח תקווה), שפרוסה על פני כל הארץ (מאילת עד נהריה) ועכשיו גם הגיעה לעיר המושבות עם סניף בלוקיישן האטרקטיבי של מתחם הקניות החדש. מורן דוקרקר, בעלת החנות: "החלטתי להביא את חנות הצעצועים הכי יפה לפתח תקווה".

 עונת הקיץ מזמנת לילדים שלנו הרבה זמן פנוי. אז נכון שהסלולר (והמשחקים שבו), מן הסתם, ימלאו את הזמן הזה, אבל שווה לחשוב על אופציות משחק ושעשוע קצת מגוונות יותר לחופש הגדול. ב"עידן 2000" בונים על קהל שלא רק מחפש משחקי חשיבה, צעצועי התפתחות, צעצועי דמויות (סמי הכבאי, סוניק), לגו, פליימוביל, פאזלים ובובות, אלא גם אופניים, בימבות בריות מכוניות על שלט ואפילו רחפנים לילדים.

צפו: ביקור בחנות "עידן 2000" בפתח תקווה

נגן וידאו אודות עידן 2000 פתח תקווה

20% הנחה על בריכות אינטקס במבצע קיץ

אותנו מיד עניין מהו המוצר היוקרתי (שלא לומר, היקר ביותר בחנות) ומצאנו את בריכת אינטקס גדולה על עמודים, שמחירה הרגיל עומד על כ-5000 ש"ח ואילו ב"עידן 2000", לקראת הקיץ, יוצאים במבצע אטרקטיבי ומוכרים אותה בכ-4000 ש"ח. "המחירים שלנו יחסית ברצפה ביחס לחנויות דומות אחרות", מדגישה מורן דוקרקר, בעלת החנות, תושבת מודיעין. "מעבר לזה, מדובר בסניף דגל של הרשת עם קונספט חדש – הן מבחינת הגודל והן מבחינת המבחר".

מביקור במקום עולה שהמבחר באמת ענק, כיאה לרשת הצעצועים הגדולה ביותר בארץ. הרשת גדלה עוד יותר, לאחד שבעליה, ציון חזן ושי סבג, בלעו את המתחרה הראשי "כפר הצעצועים", לפני שנתיים וחצי בעסקה מהדהדת של עולם הצעצועים והמשחקים הישראלי. הרשת, שהוקמה עוד ב-1997, פועלת בשיטת הזכיינות ולדוקרקר, אין ספק לגבי הפוטנציאל המסחרי של הסניף הפתח תקוואי.

מחפשים מוכרים צעירים (מגיל 18)

"אנחנו כעת בתקופת ההרצה", היא מציינת. "בינתיים מחכים ומצפים לכך שכל מתחם "דן טאון" ייפתח ובמקביל יתחילו להיכנס המשרדים במגדלי ב.ס.ר סיטי". דוקרקר בינתיים עוסקת בעיקר להכין את החנות לקראת סיום שלב ההרצה. בפתיחה היא מבטיחה אירוע מלהיב עם טל מוסרי, הפרזנטור, יחד עם כוכבי ילדים נוספים. 

בין היתר, היא כמובן מחפשת עובדים, בעיקר בתחום המכירות. "מתאים גם לגילאי 18. קוראת לצעירי פתח תקווה להגיע לסניף ולהגיש מועמדות לעבודה אצלנו. אנחנו מחפשים עובדים מסורים עם ראש גדול, כי חשוב לנו חווית השירות וגם כאלה שיוכלו לתפעל מכירה של מגוון המוצרים שיש לנו". 

עידן 2000 פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading