סטראדיווריוס בדרך לקניון פתח תקווה

הספרדים באים לפתח תקווה: רשת האופנה סטראדיווריוס תפתח סניף ענק בקניון הגדול

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ ובודי שופ, שירדו קומה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.

מי אמר שחנויות האופנה הפיזיות הולכות ונכחדות? מותגי הלבשה גדולים, ישראלים ובינלאומיים כאחד, ממשיכים להבין כי עם כל הכבוד לאונליין, אין תחליף לחווית השופינג האמיתית, שכוללת מימוש הבגד, מדידה שלו, המבט במראה והתגובה של המוכרת: "זה בול עלייך". זו אולי הסיבה שלאחר סניף ה-2000 מ"ר של אורבניקה, שנפתח לפני פחות משנה בקניון הפתח תקוואי, עכשיו גם בסטראדיווריוס רוצים להפגין נוכחות.

רשת האופנה הספרדית הידועה, נקראת באנגלית STRADIVARIUS, על שמו של הכינור המפורסם, כשעל הלוגו שלה מופיע סמל "מפתח הנגינה". המותג פונה בעיקר לנשים, למרות שב-2017, נפתח ליין של גברים (ספק אם הוא יהיה בחנות החדשה בפתח תקווה). הרשת הוקמה ב-1994, בעיר סאבאדל ומאז פתחה לא פחות מ-915 סניפים ב-62 מדינות. 

הרשת שייכת לתאגיד האופנה הספרדי "אינדיטקס", הכולל גם את המותג המוכר "זארה", שכמובן גם סניף שלו נמצא בקניון פתח תקווה. בשנת 1997, נפתח לראשונה הסניף הראשון של הרשת מחוץ לספרד בעיר ליסבון וב-2008 היא יצאה לראשונה מגבולות אירופה והפכה לרשת בינלאומית לכל דבר ועניין. לישראל היא נכנסה לפני שלוש שנים (2019), עם סניף ראשון בעזריאלי. 

קהל היעד העיקרי אליו פונה הרשת הוא כאמור נשים, בעיקר בגילאים צעירים. המחירים מאוד נגישים ואפשר לבנות מלתחה שלמה,יש שם ממש הכל מהכל. הקולקציות משתנות לפי עונה, קיץ וחורף. בין מבחר מוצרי הלבוש הרחב, ניתן למצוא בגדי ערב, יציאה, יום-יום ואף בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז. הרשת ידועה במחיריה המשתווים לשאר המותגים בשוק האופנה, כשהיא מנסה לייצר מחירים תחרותיים לחברות דומות, אבל יחד עם זאת לשמור על רמת ביגוד גבוהה ואיכותית.

בסטראדיווריוס אפשר למצוא תאי הלבשה בקונספט חדשני וייחודי בישראל. לקוחה שנכנסת לתא מקבלת שירות ויחס אישי, תוך רישום שמה, הצמדה למוכרת ואפשרות למדוד פריטים ללא הגבלה. באמצעות לחצן הנמצא בתא ההלבשה, יכולה הלקוחה לקרוא למוכרת שמסייעת לה. המוכרת עונדת שעון שמזמזם ומציג את מספר התא, שמבקש את עזרתה, מעניין איך החידוש הזה התקבל בישראל שבדרך כלל התור לתאי המדידה תמיד ארוך ומייגע במיוחד בשעות אחר הצהרים ושישי בבוקר.

עוד חידוש למותג – מייצרים ג'ינסים מבדים ממוחזרים 100% בתהליך ייחודי והם מציגים בחנויות סגנונות שונים ובמחירים נוחים לכיס.

 

עוד בפתח תקווה

זד מרקט בגיסין - יום הפתיחה ללקוחות

צפו: מתחם הקניות הענק זד מרקט ב-GISS-IN פתח תקווה נפתח ללקוחות בטקס חגיגי

בשעה טובה ולאחר ציפייה ממושכת, הסופר רחב המימדים, הכולל "שוק איכרים", קצביה, מעדנייה, בית קפה, גלידריה, מאפיה, פיצוחיה ואפילו חנות סלולר פתח את שעריו באירוע שכלל תזמורת וכמובן רב שקבע את המזוזה בכניסה. האירוע התקיים בזמן שהלקוחות הראשונים כבר מילאו עגלות מוצרים ועשו את דרכם לקופות החדישות. אייל זכריה, מבעלי הרשת: "מביאים חווית קניות אירופאית לפתח תקווה".

המשך קריאה »
אופטיקה בורוכוב פתח תקווה גיסין

אחרי 46 שנים, "אופטיקה בורוכוב" פתחו סניף חדש נוסף בפתח תקווה – במתחם Giss-in

חנות האופטיקה הוותיקה בעיר, איפה שכל תושב שהוציא רישיון נהיגה עבר דרכה בדיקת עיניים, מכפילה את מספר הסניפים שלה עם פתיחתה של החנות החדשה ברח' גיסין. החנות תשרת בעיקר את תושבי שכונות אם המושבות (חדשה וישנה), נווה גן ונווה דקלים, שעד היום, נאלצו לנסוע לקניון או למרכז העיר כדי לפגוש אופטיקאי מדופלם. המנהל אלי בורוכוב: "הקמנו חנות "פרימיום" עם מותגי על"

המשך קריאה »
מורן דוקרקר - עידן 2000 פתח תקווה

ביקור: רשת הצעצועים "עידן 2000" פתחה סניף ענק במתחם "דן טאון" בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

בשקט-בשקט, כבר יותר מחודש, החנות הגדולה (400 מ"ר) פתוחה ללקוחות. זהו הסניף ה-40 של הרשת (והראשון בפתח תקווה), שפרוסה על פני כל הארץ (מאילת עד נהריה) ועכשיו גם הגיעה לעיר המושבות עם סניף בלוקיישן האטרקטיבי של מתחם הקניות החדש. מורן דוקרקר, בעלת החנות: "החלטתי להביא את חנות הצעצועים הכי יפה לפתח תקווה".

המשך קריאה »
ביקיני פסט BIKINFEST פתח תקווה בקניון הגדול

צפו בפסטיבל ביקיני בקניון הגדול בפתח תקווה: המותג "ביקינפסט" פתח חנות פופ-אפ

בקומה העליונה, ליד קפה גרג, נפתחה חנות קונפסט של מותג האופנה הייחודי, שמציע ביקיני מעוצבים "מייד אין יזרעאל" במחירים של 100 עד 550 שקלים. החנות, שהוקמה בהשקעה של מאות אלפי שקלים (למרות הזמניות) כוללת עשרות מותגי ים ואקססוריז. אלמוג אוחיון, מנהל הרשת: "אין בפתח תקווה חנות ביקיני עם המגוון והייחודיות שלנו".

המשך קריאה »
נגישות

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading