סטראדיווריוס בדרך לקניון פתח תקווה

הספרדים באים לפתח תקווה: רשת האופנה סטראדיווריוס תפתח סניף ענק בקניון הגדול

החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ ובודי שופ, שירדו קומה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.

מי אמר שחנויות האופנה הפיזיות הולכות ונכחדות? מותגי הלבשה גדולים, ישראלים ובינלאומיים כאחד, ממשיכים להבין כי עם כל הכבוד לאונליין, אין תחליף לחווית השופינג האמיתית, שכוללת מימוש הבגד, מדידה שלו, המבט במראה והתגובה של המוכרת: "זה בול עלייך". זו אולי הסיבה שלאחר סניף ה-2000 מ"ר של אורבניקה, שנפתח לפני פחות משנה בקניון הפתח תקוואי, עכשיו גם בסטראדיווריוס רוצים להפגין נוכחות.

רשת האופנה הספרדית הידועה, נקראת באנגלית STRADIVARIUS, על שמו של הכינור המפורסם, כשעל הלוגו שלה מופיע סמל "מפתח הנגינה". המותג פונה בעיקר לנשים, למרות שב-2017, נפתח ליין של גברים (ספק אם הוא יהיה בחנות החדשה בפתח תקווה). הרשת הוקמה ב-1994, בעיר סאבאדל ומאז פתחה לא פחות מ-915 סניפים ב-62 מדינות. 

הרשת שייכת לתאגיד האופנה הספרדי "אינדיטקס", הכולל גם את המותג המוכר "זארה", שכמובן גם סניף שלו נמצא בקניון פתח תקווה. בשנת 1997, נפתח לראשונה הסניף הראשון של הרשת מחוץ לספרד בעיר ליסבון וב-2008 היא יצאה לראשונה מגבולות אירופה והפכה לרשת בינלאומית לכל דבר ועניין. לישראל היא נכנסה לפני שלוש שנים (2019), עם סניף ראשון בעזריאלי. 

קהל היעד העיקרי אליו פונה הרשת הוא כאמור נשים, בעיקר בגילאים צעירים. המחירים מאוד נגישים ואפשר לבנות מלתחה שלמה,יש שם ממש הכל מהכל. הקולקציות משתנות לפי עונה, קיץ וחורף. בין מבחר מוצרי הלבוש הרחב, ניתן למצוא בגדי ערב, יציאה, יום-יום ואף בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז. הרשת ידועה במחיריה המשתווים לשאר המותגים בשוק האופנה, כשהיא מנסה לייצר מחירים תחרותיים לחברות דומות, אבל יחד עם זאת לשמור על רמת ביגוד גבוהה ואיכותית.

בסטראדיווריוס אפשר למצוא תאי הלבשה בקונספט חדשני וייחודי בישראל. לקוחה שנכנסת לתא מקבלת שירות ויחס אישי, תוך רישום שמה, הצמדה למוכרת ואפשרות למדוד פריטים ללא הגבלה. באמצעות לחצן הנמצא בתא ההלבשה, יכולה הלקוחה לקרוא למוכרת שמסייעת לה. המוכרת עונדת שעון שמזמזם ומציג את מספר התא, שמבקש את עזרתה, מעניין איך החידוש הזה התקבל בישראל שבדרך כלל התור לתאי המדידה תמיד ארוך ומייגע במיוחד בשעות אחר הצהרים ושישי בבוקר.

עוד חידוש למותג – מייצרים ג'ינסים מבדים ממוחזרים 100% בתהליך ייחודי והם מציגים בחנויות סגנונות שונים ובמחירים נוחים לכיס.

 

עוד ב-חנויות

השטיח האדום פתח תקווה

"השטיח האדום" פתחו סניף בסגולה פ"ת עם בשורה: שטיחים בהתאמה אישית (וידאו)

רשת השטיחים, מהגדולות בישראל, השיקה לפני מספר שבועות את הסניף במתחם סגולה 2000 ברחוב פינטו מסעוד אשר 22. הסניף החדש מתפרש על פני 250 מ"ר ומציע מגוון רחב במיוחד של אלפי שטיחים בסגנונות שונים מבחינת חומרים ועיצוב: שטיחי חבל טבעיים, שטיחים אקולוגיים מחומרים ממוחזרים, דגמים בלעדיים – וגם שטיחים מודפסים לפי דרישה. המחירים: בין 200 ש"ח ל-35,000 ש"ח לשטיח.

המשך קריאה »
קרפור עמישב פתח תקווה

צפו: "קרפור" (CarreFour) פתחה סופר כשרויות מהודרות בעמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות רבות של תושבים הגיעו היום (11.2) להשקה של רשת הסופרים הבינלאומית, שפתחה את הסניף ה-4 שלה בעיר, במקום מה שהיה פעם "שוק מהדרין". זהו הסניף ה-8 בישראל של הרשת השייך לחטיבת ה"כשרות המהודרת" – והוא הגדול שביניהם (כ-1600 מ"ר). "הציבור החרדי מאוד חשוב לנו והקפדנו שהמוצרים יהיו פה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר", אמר לנו המנכ"ל לובושיץ'. המחירים (הזולים) – בפנים.

המשך קריאה »
סקארה פורים הקניון הגדול פתח תקווה

סקארה (SACARA) פותחת בעופר הקניון הגדול פ"ת חנות קונספט לקראת פורים 2025

חנות הפופ אפ, בנמצאת בקומה P2 בקניון, תעוצב באווירה פורימית, יצירתית, בקונספט של עולמות הפנטזייה, החלומות והדימיון, שנוצרו בהובלתה של אמילי נוי – הנחשבת, לדברי אנשי רשת מוצרי האיפור הענקית – לאחת ממעצבות התפאורה המובילות בעולם. לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "אנו נציע השנה לצרכן הישראלי גם מגוון אדיר של אפשרויות לפורים וגם את המחירים הטובים ביותר".

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי 2024-2025

במתחם עמי ב.ס.ר. סיטי פתח תקווה מסכמים את 2024: חנויות חדשות ועלייה בפדיונות

מתחם העסקים והמסחר הכי גדול בעיר, מקבוצת "עמי גרופ", התאושש בשנה החולפת מהמכה המוראלית והעסקית שניחתה על כולנו בשבעה באוקטובר 2023. הסיבה העיקרית להתאוששות היא קודם כל החזרה לשגרת השופינג והבילויים שלפני המלחמה, יחד עם האכלוס המתקדם בבנייני המשרדים של המתחם, עם תפוסה של יותר מ-70%. "אנחנו בדרך הנכונה לשנה עוד יותר טובה בשנת 2025", מסרו.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading