סטראדיווריוס בדרך לקניון פתח תקווה

הספרדים באים לפתח תקווה: רשת האופנה סטראדיווריוס תפתח סניף ענק בקניון הגדול

החנות תיפתח על שטח ענק בקומה P1, במקום הסניפים של רשתות א.ל.מ ובודי שופ, שירדו קומה, ליד ארומה. למותג הספרדי, השייך לתאגיד האופנה "אינדיטקס", הכולל גם את המותג "זארה", יש כבר מספר סניפים בישראל – בתל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה. בחנות תמצאו מגוון רחב של בגדים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז. לא נמסר תאריך פתיחה.

מי אמר שחנויות האופנה הפיזיות הולכות ונכחדות? מותגי הלבשה גדולים, ישראלים ובינלאומיים כאחד, ממשיכים להבין כי עם כל הכבוד לאונליין, אין תחליף לחווית השופינג האמיתית, שכוללת מימוש הבגד, מדידה שלו, המבט במראה והתגובה של המוכרת: "זה בול עלייך". זו אולי הסיבה שלאחר סניף ה-2000 מ"ר של אורבניקה, שנפתח לפני פחות משנה בקניון הפתח תקוואי, עכשיו גם בסטראדיווריוס רוצים להפגין נוכחות.

רשת האופנה הספרדית הידועה, נקראת באנגלית STRADIVARIUS, על שמו של הכינור המפורסם, כשעל הלוגו שלה מופיע סמל "מפתח הנגינה". המותג פונה בעיקר לנשים, למרות שב-2017, נפתח ליין של גברים (ספק אם הוא יהיה בחנות החדשה בפתח תקווה). הרשת הוקמה ב-1994, בעיר סאבאדל ומאז פתחה לא פחות מ-915 סניפים ב-62 מדינות. 

הרשת שייכת לתאגיד האופנה הספרדי "אינדיטקס", הכולל גם את המותג המוכר "זארה", שכמובן גם סניף שלו נמצא בקניון פתח תקווה. בשנת 1997, נפתח לראשונה הסניף הראשון של הרשת מחוץ לספרד בעיר ליסבון וב-2008 היא יצאה לראשונה מגבולות אירופה והפכה לרשת בינלאומית לכל דבר ועניין. לישראל היא נכנסה לפני שלוש שנים (2019), עם סניף ראשון בעזריאלי. 

קהל היעד העיקרי אליו פונה הרשת הוא כאמור נשים, בעיקר בגילאים צעירים. המחירים מאוד נגישים ואפשר לבנות מלתחה שלמה,יש שם ממש הכל מהכל. הקולקציות משתנות לפי עונה, קיץ וחורף. בין מבחר מוצרי הלבוש הרחב, ניתן למצוא בגדי ערב, יציאה, יום-יום ואף בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז. הרשת ידועה במחיריה המשתווים לשאר המותגים בשוק האופנה, כשהיא מנסה לייצר מחירים תחרותיים לחברות דומות, אבל יחד עם זאת לשמור על רמת ביגוד גבוהה ואיכותית.

בסטראדיווריוס אפשר למצוא תאי הלבשה בקונספט חדשני וייחודי בישראל. לקוחה שנכנסת לתא מקבלת שירות ויחס אישי, תוך רישום שמה, הצמדה למוכרת ואפשרות למדוד פריטים ללא הגבלה. באמצעות לחצן הנמצא בתא ההלבשה, יכולה הלקוחה לקרוא למוכרת שמסייעת לה. המוכרת עונדת שעון שמזמזם ומציג את מספר התא, שמבקש את עזרתה, מעניין איך החידוש הזה התקבל בישראל שבדרך כלל התור לתאי המדידה תמיד ארוך ומייגע במיוחד בשעות אחר הצהרים ושישי בבוקר.

עוד חידוש למותג – מייצרים ג'ינסים מבדים ממוחזרים 100% בתהליך ייחודי והם מציגים בחנויות סגנונות שונים ובמחירים נוחים לכיס.

 

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »