סניף פאזל בורגר פתח תקווה

צפו: פאזל בורגר ( PUZZLE BURGER) פתחה סניף בסגנון "מחתרתי" בפתח תקווה

הסניף השישי של הרשת, אחרי תל אביב (עזריאלי ואיכילוב), קרית אונו, חולון וראשון לציון, נפתח לפני שבועיים בהשקה שקטה וכבר עושה באזז בקרב תושבי העיר חובבי ההמבורגרים. הקונספט הוא "בר בורגר", אבל עם איכות והקפדה של מסעדה. המחירים סטנדרטיים (בין 47 ל-79 ש"ח למנות/ארוחות של הספיישלים) וההגשה מתובלת עם הרבה נדיבות ולארג'יות עם ניחוח אישי. 

אם יש קלף קולינארי מנצח בפתח תקווה (ולמעשה, בכל מקום בישראל) זה המבורגרים. אז חוץ ממקדונדלס וברוגר ראנץ יש מסעדות כמו מוזס, בורגרים, ממפיס, בטר בורגר, בורגר סלון, BBB ובלאק, אבל הנישה של ה"ברים", פחות רוויה ואליה בדיוק נכנסת "פאזל בורגר", שפתחה את הסניף שלה ברח' ברקת, שהפך להיות לוקיישן עוד יותר אטרקטיבי, לקראת השקתו של מתחם ב.ס.ר סיטי הסמוך ותחנת הרכבת הקלה.

צפו: ביקור בסניף החדש של פאזל בורגר בפתח תקווה

מראדונה והקשר הצרפתי

הרשת, שהוקמה לפני כשש שנים, נמצאת בבעלות קבוצת מסעדנים, שבבעלותה גם רשת המסעדות האסיאתיות, RIVER. מדובר בסניף קטן מימדים עם כ-15 מקומות ישיבה סביב שולחנות ברים בפנים ובחוץ. האווירה האינטימית, יוצרת תחושה (לא מוטעית), שמכינים את ההמבורגרים, באופן אישי ומותאם ללקוחות, שרואים את הכנת ההמבורגים, תוך כדי ישיבה על הבר ולהרגיש את הבטן מקרקרת עד הגשת המנה. 

בניגוד לסניפים האחרים של הרשת, בפתח תקווה הלכו על קונספט יותר "מחתרתי", כמו שמציין בפנינו עדי יעקובוב, מבעלי הסניף. "הרעיון הוא שחווית ההמבורגרים שלנו, תעבור מפה לאוזן", הוא מספר. "אבל למרות שפתחתנו רק לפני שבועיים, יש תחושה שכבר מכירים אותנו בעיר, במיוחד לקוחות שהתארחו אצלנו בסניפים אחרים". 

ברשת מציעים מבחר מנות ספיישל של המבורגרים, אבל גם של סנדוויצים וסלטים. את ההמבורגרים מכינים בשיטת מעשנת בשר, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. כל "ספיישל", מורכב ("כמו פאזל), באופן שמותאם (באופן מסתורי משהו) לשם של המנה: הקצב ממנהטן, אקספרס של חצות, קרייזי אלבמה, הקשר הצרפתי, מראדונה, כץ דלי ויום העצמאות. אם אתם רוצים הסבר על השמות, ישמחו לנדב לכם הסברים.

לדים עם התפריט - סניף פאזל בורגר פתח תקווה
לדים עם התפריט - סניף פאזל בורגר פתח תקווה

"לא צריך עניבה. לא צריך להזמין שולחן"

המחירים הם סטנדרטיים יחסית למסעדות המבורגרים אחרות. אפשר להתפנק בארוחה מאסיבית של ספיישל המבורגר 320 גרם  (כולל תוספת ושתייה) ב-79 ש"ח, אבל גם אפשר להסתפק במנה ללא תוספת עם המבורגר 160 גרם ב-47 ש"ח, אבל עדיין לא להישאר רעב. ללחמניה ולרטבים יש איכות שלא נופלת ממסעדות המבורגרים שמחשיבות עת עצמן, אבל מתמחרות יותר. 

דבר נוסף שמבדל את הרשת בכלל ואת הסניף בכלל הוא הכשרות. כל סניפי הרשת כשרים, אבל בסניף בפתח תקווה מקפידים אף יותר עם כשרות מהדרין בד"צ בית יוסף. "קהל הלקוחות שלנו מורכב בעיקר מתושבי העיר, אבל כמובן שהמגזר הדתי-לאומי, מעדיף אותנו בגלל הכשרות", מציין יעקובוב, שלא מכחיש כי הם מצפים לפתיחת המשרדים של ב.ס.ר סיטי (שעדיין מתעכבת) וכך להגדיל את קהל הלקוחות "העסקיים".

"לאחר שהמשרדים ייפתחו, אנחנו בונים על תפוסה מלאה ועל גידול משמעותי במשלוחים", הוא אומר. לפי התחזית שלו, לאחר שייפתחו המשרדים ומתחם "דן טאון", שנמצאים במרחק 5 דקות הליכה מהסניף, 60 אחוז מההכנסות יגיעו ממשלוחים (תן ביס + סיבוס) והשאר יגיעו מהמבקרים במקום.

"אנחנו מספקים חווית לקוח כיפית ולא מחייבת", מוסיף נתי אלטיט, מייסד הרשת והבעלים. "לא צריך לבוא אלינו עם עניבה ולא צריך להזמין שולחן. נותנים שירות בגובה העיניים. אני חושב שהבאנו בשורה לפתח תקווה בהיבט של ניראות מנות ההמבורגרים והתמורה".

פאזל בורגר - על רחוב ברקת 9
פאזל בורגר - על רחוב ברקת 9

פאזל בורגר פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading