סניף פאזל בורגר פתח תקווה

צפו: פאזל בורגר ( PUZZLE BURGER) פתחה סניף בסגנון "מחתרתי" בפתח תקווה

הסניף השישי של הרשת, אחרי תל אביב (עזריאלי ואיכילוב), קרית אונו, חולון וראשון לציון, נפתח לפני שבועיים בהשקה שקטה וכבר עושה באזז בקרב תושבי העיר חובבי ההמבורגרים. הקונספט הוא "בר בורגר", אבל עם איכות והקפדה של מסעדה. המחירים סטנדרטיים (בין 47 ל-79 ש"ח למנות/ארוחות של הספיישלים) וההגשה מתובלת עם הרבה נדיבות ולארג'יות עם ניחוח אישי. 

אם יש קלף קולינארי מנצח בפתח תקווה (ולמעשה, בכל מקום בישראל) זה המבורגרים. אז חוץ ממקדונדלס וברוגר ראנץ יש מסעדות כמו מוזס, בורגרים, ממפיס, בטר בורגר, בורגר סלון, BBB ובלאק, אבל הנישה של ה"ברים", פחות רוויה ואליה בדיוק נכנסת "פאזל בורגר", שפתחה את הסניף שלה ברח' ברקת, שהפך להיות לוקיישן עוד יותר אטרקטיבי, לקראת השקתו של מתחם ב.ס.ר סיטי הסמוך ותחנת הרכבת הקלה.

צפו: ביקור בסניף החדש של פאזל בורגר בפתח תקווה

מראדונה והקשר הצרפתי

הרשת, שהוקמה לפני כשש שנים, נמצאת בבעלות קבוצת מסעדנים, שבבעלותה גם רשת המסעדות האסיאתיות, RIVER. מדובר בסניף קטן מימדים עם כ-15 מקומות ישיבה סביב שולחנות ברים בפנים ובחוץ. האווירה האינטימית, יוצרת תחושה (לא מוטעית), שמכינים את ההמבורגרים, באופן אישי ומותאם ללקוחות, שרואים את הכנת ההמבורגים, תוך כדי ישיבה על הבר ולהרגיש את הבטן מקרקרת עד הגשת המנה. 

בניגוד לסניפים האחרים של הרשת, בפתח תקווה הלכו על קונספט יותר "מחתרתי", כמו שמציין בפנינו עדי יעקובוב, מבעלי הסניף. "הרעיון הוא שחווית ההמבורגרים שלנו, תעבור מפה לאוזן", הוא מספר. "אבל למרות שפתחתנו רק לפני שבועיים, יש תחושה שכבר מכירים אותנו בעיר, במיוחד לקוחות שהתארחו אצלנו בסניפים אחרים". 

ברשת מציעים מבחר מנות ספיישל של המבורגרים, אבל גם של סנדוויצים וסלטים. את ההמבורגרים מכינים בשיטת מעשנת בשר, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. כל "ספיישל", מורכב ("כמו פאזל), באופן שמותאם (באופן מסתורי משהו) לשם של המנה: הקצב ממנהטן, אקספרס של חצות, קרייזי אלבמה, הקשר הצרפתי, מראדונה, כץ דלי ויום העצמאות. אם אתם רוצים הסבר על השמות, ישמחו לנדב לכם הסברים.

לדים עם התפריט - סניף פאזל בורגר פתח תקווה
לדים עם התפריט - סניף פאזל בורגר פתח תקווה

"לא צריך עניבה. לא צריך להזמין שולחן"

המחירים הם סטנדרטיים יחסית למסעדות המבורגרים אחרות. אפשר להתפנק בארוחה מאסיבית של ספיישל המבורגר 320 גרם  (כולל תוספת ושתייה) ב-79 ש"ח, אבל גם אפשר להסתפק במנה ללא תוספת עם המבורגר 160 גרם ב-47 ש"ח, אבל עדיין לא להישאר רעב. ללחמניה ולרטבים יש איכות שלא נופלת ממסעדות המבורגרים שמחשיבות עת עצמן, אבל מתמחרות יותר. 

דבר נוסף שמבדל את הרשת בכלל ואת הסניף בכלל הוא הכשרות. כל סניפי הרשת כשרים, אבל בסניף בפתח תקווה מקפידים אף יותר עם כשרות מהדרין בד"צ בית יוסף. "קהל הלקוחות שלנו מורכב בעיקר מתושבי העיר, אבל כמובן שהמגזר הדתי-לאומי, מעדיף אותנו בגלל הכשרות", מציין יעקובוב, שלא מכחיש כי הם מצפים לפתיחת המשרדים של ב.ס.ר סיטי (שעדיין מתעכבת) וכך להגדיל את קהל הלקוחות "העסקיים".

"לאחר שהמשרדים ייפתחו, אנחנו בונים על תפוסה מלאה ועל גידול משמעותי במשלוחים", הוא אומר. לפי התחזית שלו, לאחר שייפתחו המשרדים ומתחם "דן טאון", שנמצאים במרחק 5 דקות הליכה מהסניף, 60 אחוז מההכנסות יגיעו ממשלוחים (תן ביס + סיבוס) והשאר יגיעו מהמבקרים במקום.

"אנחנו מספקים חווית לקוח כיפית ולא מחייבת", מוסיף נתי אלטיט, מייסד הרשת והבעלים. "לא צריך לבוא אלינו עם עניבה ולא צריך להזמין שולחן. נותנים שירות בגובה העיניים. אני חושב שהבאנו בשורה לפתח תקווה בהיבט של ניראות מנות ההמבורגרים והתמורה".

פאזל בורגר - על רחוב ברקת 9
פאזל בורגר - על רחוב ברקת 9

פאזל בורגר פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »