הכירו את "ניני צו' " - מסעדת סושי חדשה ובריאה גם לנשים בהריון

הכירו את "ניני צו' " – מסעדת סושי חדשה ובריאה גם לנשים בהריון

 השם "צו' " מתאר משהו מובחר בדיוק כמו המנות שהמסעדה מציעה: מנות ווק ,מרקים אסיאתיים כמו ראמן קוואטיו ששניהם ארוחה בפני עצמה. מנות טפניאקי שנעשות על הפלנצ'ה וכמובן תפריט סושי גדול ומגוון מבחינת דגים טריים: סלמון ,טונה אדומה ,דניס ,אינטיאס ,בס וסורימי. בנוסף, בר קוקטיילים ומגוון של יינות כשרים שנבחרו בקפידה.
זוהי המסעדה השנייה במספר, כשהראשונה, "ניני האצ'י ", כבר הפסיקה לצבור לעצמה שם לקהל היעד ההריוני.

"יש מעל 100 הריוניות כל יום במסעדה בתל אביב ועוד עשרות שמזמינות משלוחים. אנחנו מקפידים על זה בצורה הכי רצינית ומקצועית שיש" טוען יואב ולין אחד מבעלי המסעדות. 

לנסות להתאים סושי לנשים בהריון זה נשמע דבר שדורש אחריות גדולה, פיקוח מוקפד ויכולת תפעולית לא פשוטה. זה משהו שאתם דואגים לו מקרוב? 

"בוודאי. בעזרת ליווי של "מכון מאה", המכון הישראלי לאיכות ובטיחות מזון, הקמנו פס סושי נפרד: סושי לנשים בהריון עם משטח עבודה נפרד, קרש נפרד, סכין נפרדת ומחצלת גלגול נפרדת. על העמדה הזאת מכינים סושי רק לנשים בהריון, רולים וניגירי על בסיס ירקות ודגים אפויים או מטוגנים. על האריזה תופיע מדבקה ורודה, כך ידעו שזה הוכן בפס הסושי הנפרד, פס סושי לנשים בהריון".

"עובדים עם חומרי גלם איכותיים וטריים תמיד".

אך מעבר לעניין הכשרות והפס המיוחד נראה שהמסעדה מנסה להיות מקורית בדרכה. "המחירים שלנו יותר נגישים ממסעדות אחרות ברמתנו. חלק נוסף ועיקרי שלנו הוא המשלוחים. בתל אביב יש לנו סניף צמוד שהוא משמש רק למשלוחים. אנחנו לא עובדים עם וולט או חברות אחרות ואת המשלוחים אנחנו עושים בעצמנו. גם בפתח תקווה יפעל שירות משלוחים זהה בהמשך".

יש מגמת עלייה של מסעדות ובייחוד כאלו שמייצרות סושי בעיר. תהיתי אם התחרות לא מדאיגה אותו. "הרבה זמן אני והשותף שלי, אודי רומנבסקי, מחפשים לפתוח סניף בפתח תקווה. אפשר לומר כבר מעל לשנה וחצי. בגלל עיכובים זה נדחה עד עכשיו. רצינו שהמקום יהיה קרוב לאזורי ההייטק והתעשייה החדשים שנבנים בעיר. יש לנו מוצר מצטיין. תחרות זה דבר בריא, אני רוצה להאמין שאנחנו מביאים חווית בילוי מעולה לעיר".

 

"רוצה להאמין שאנחנו מביאים חווית בילוי מעולה לעיר".

הקורונה הקשתה על התהליך עקב הסגרים? גם עכשיו המצב עדיין לוט בערפל.

"בוודאי. המסעדה נדחתה בשנה. העבודות נעצרו. לא הורשנו להכניס שפים מומחים מחו"ל. הרי המטבח שלנו מנוהל על ידי שפים מתאילנד. בגלל שהקורונה חזרה אלינו אנחנו עדיין לא יודעים איך זה ישפיע עלינו מבחינת המשלוחים. במידה ויהיה סגר אנחנו נפעיל את שירות המשלוחים מהר יותר. תהליך של הקמת מסעדה הוא ארוך וקשה ואנחנו מתעקשים לתת שירות מעולה ולא פחות".

שאלתי אותו אם הוא רואה את עצמו ממשיך ופותח עוד מסעדות אך הוא שלל לעת עתה את הרעיון. "אין לנו כוונה להפוך לרשת בשנים הקרובות". מבחינת יואב הרצון הוא לתת שירות כל הזמן. "אנחנו בעלי הבית שעובדים בעסק ומארחים את הלקוחות שלנו. המטרה ליצור קשר אישי עם הקהל הוא הדבר החשוב ביותר מבחינתנו".
המסעדה מתחילה לפעול החל משבוע הבא.

שעות הפעילות:
יום ראשון עד חמישי 
12:00 עד 23:00

רחוב הסיבים 18.

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »