טרק מרקט פתח תקווה

רשת הטיולים "טרק מרקט" השיקה את הסניף החדש בפ"ת: לא חוששים מתחרות עם דקטלון

החנות של רשת הטיולים החדשה נפתחה לפני כחודש בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח וכבר נרשמת בה תכונה יחסית ערה, אבל די מובנת, נוכח תחילתו של הקיץ. הסניף ב"דן טאון", מושך תשומת לב רבה בקרב תושבי העיר, בעיקר הודות לשלט הענק, שניצב מעל דלת החנות, הנמצאת על ציר רבין העמוס. שבתאי (שבי) קמחי, בעלי הרשת: "מכוונים לקהל הצעיר של פתח תקווה". 

המתחם המסחרי המדובר בב.ס.ר סיטי קורם עור וגידים, כשמדי שבוע מתווספים אליו עוד ועוד עסקים הפותחים את שעריהם ללקוחות. ואם בתחום ספורט וטיולים עסקינן, אז אחרי דקטלון, שנפתחה בקול תרועה רמה לפני יותר מחודשיים והיוותה את הסיפתח של המתחם, הגיעה תורה של "טרק מרקט" (Trek Market), רשת חדשה יחסית, שהסניף בפתח תקווה, הוא החמישי שלה במספר.

צפו בביקור בסניף החדש של טרק מרקט בפתח תקווה

השילוט מבלבל, אבל נמנעים מסכסוך

כשביקרנו במקום גילינו מצאנו לקוחות שטעו לחשוב שמדובר בסוג של "חנות בת" של דקטלון, המוכרת ציוד טיולים. מה שמבילבל אותם (וגם אותנו…) הוא השלט של המותג הצרפתי, שמופיע בכל פינה במתחם "דן טאון", וכן, גם מעל לזה של טרק מרקט. מה שמוסיף לבלבול הוא הדימיון הרב בין שני הלוגואים. בטרק מרקט לא אוהבים את הסיטואציה המבלבלת, אך אין להם כל כך מה לעשות בנושא, היות ואיזורי השילוט הרבים של דקטלון במתחם, נסגרו הרבה זמן מראש מול בעלי המתחם. 

"החלטנו לא להיכנס לסכסוך", סיפר לפתח תקווה NEWS, שבתאי (שבי) קמחי, בעל הרשת. "התחרות עם דקטלון דווקא טובה לנו. אנחנו ניזונים גם מהלקוחות שבאים לדקטלון ובהמשך גם כאלה שיגיעו לחנות קולומביה (חנות ביגוד הטיולים, שגם היא תיפתח במתחם)". 

קמחי מוסיף ש"טוב לנו שחובבי הז'אנר ייחשפו גם אלינו כשהם ישוו מוצרים ומחירים. בכלל, החנויות במתחם "דן טאון", מאופיין ככזה שפונה לתחום הספורט, הטיולים והאקסטרים – ואנחנו חלק מהעניין. בניגוד למתחרים שלנו, אנחנו פונים לקהל יעד יותר נישתי ומקצועני בתחום הטיולים".

נעלי טיולים זמברלן במחיר 1099 ש"ח
נעלי טיולים זמברלן במחיר 1099 ש"ח

פוטנציאל לסניף דגל

מה עוד מבדל אתכם מהאחרים?

"ראשית, את המותגים שאנחנו מייבאים בלעדית, לא ניתן למצוא – לא בדקטלון וגם לא ב'למטייל', או 'ריקושט'", מציין קמחי. "אנחנו מייבאים מותגים כמו כמו Bach, Zamberlan ,Trespass, ו-Lizard, שנחשבים למובילים בתחום הספורט וציוד הטיולים, הקמפינג והמחנאות. מכיוון שאנחנו מייבאים את המוצרים בעצמנו ישירות מהיצרנים, המחירים שלהם אטרקטיביים ותחרותיים".

שבתאי קמחי על רקע הסניף של טרק מרקט בפתח תקווה

מבדיקה עולה כי ניתן למצוא את המוצרים הנמכרים בטרק מרקט גם אונליין בעלי אקספרס ובאמזון, במחירים דומים ואף פחותים, אך קמחי מדגיש את היתרון ברכישת המוצרים דרך הרשת. "ראשית, למזמינים אונליין, אנחנו מתחייבים להביא את המוצר תוך שלושה ימי עסקים. אלה שמגיעים לחנות יכולים למשש ולמדוד את המוצרים וכך להתחבר אליהם וליהנות מחוויית הרכישה בצורה הטובה ביותר".

קמחי, צפוני, שגר ביישוב נופית, שבגליל התחתון, יודע דבר או שניים על תחום מוצרי הטיולים. במשך 22 שנים היה זכיין של ריקושט ובעליו של 5 סניפים בצפון, עד שהחליט לצאת לחופשי ולפתוח ב-2019 את "טרק מרקט", לה כבר יש סניפים במודיעין, צמח, כפר סבא הירוקה וחוצות המפרץ בחיפה. הוא לא אמר זאת, אבל החנות החדשה בפתח תקווה, שגודלה 200 מ"ר, פוטנציאלית יכולה להוות את סניף הדגל של הרשת.

תיקי ICEBERG בשלל צבעים
תיקי ICEBERG בשלל צבעים

אבן אש של הישרדות ב-30 ש"ח

"בחרנו את הלוקיישן מהרבה סיבות", הוא מסביר. "ראשית, המיקום על ציר רבין נותן לנו הרבה חשיפה, נוכח התנועה הערה של רכבים ואנשים, שרק תיגבר עם כניסת המשרדים לב.ס.ר סיטי והשקת הרכבת הקלה. בנוסף, פתח תקווה היא עיר מתפתחת עם התפתחות עסקית ענפה ועם הרבה צעירים – שהם קהל יעד שלנו". 

אליסף, המוכר (היחיד, נכון לעתה), עשה לנו סיור בחנות בה התרשמנו מהמבחר והמגוון של מוצרי הטיולים, שלמעשה מכסה את כל מה שצריך לטרק המושלם: אוהלים (שכמעט נכנסים לכיס), מזרנים, שקי שינה, מעילים, גזיות, נעליים, מעילים וגם גימיקים כמו אבן אש (כן, ההיא מהישרדות) ורצועת תאורה שמתחברת ב-USB ועושה אור ביתי באוהל. 

בטרק מרקט מספרים כי הם מחפשים עובדים לחנות החדשה ומפנים את חובבי הטיולים והספורט האתגרי לבקר בחנות ואולי למצוא משרה מעניינת, שאין הרבה כמוה בחנויות של פתח תקווה. 

שעות הפתיחה של החנות הם בין 11 בבוקר ל-9 בערב בימי חול וביום שישי בין 10 ל-2 בצהרים. 

טרק מרקט פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »
אוריג'ינלס פתח תקווה Originals

נעליים קונים מהר: Original’s (אוריג'ינלס) פתחו השבוע סניף מחודש בקניון הגדול פ"ת

רשת מותגי ההנעלה פתחה את החנות המשודרגת בקומת המסחר התחתונה של הקניון (P1), סמוך לנייקי, בהשקעה של כמיליון ש"ח, על שטח המשתרע על כ-80 מ"ר. בחנות תמצאו מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם – לנשים, גברים וילדים. בין המותגים הבולטים: UGG ו-BIRKENSTOCK. בקניון מציינים כי הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading