תחנת לחם פתח תקווה סניף גיסין

מאפיה בניחוח בית קפה: ביקור בסניף חדש של "תחנת לחם", שנפתח שלשום ב-Giss-in

זהו סניפה השביעי של הרשת, הממוקמת גם בתל אביב, רמת גן, גבעתיים וקריית גת. הקונספט הוא מוכר: לא רק מקום שאפשר לקנות בו מאפים מכל הסוגים, מלוחים ומתוקים, אלא גם מקום נחמד לשבת בו לקפה של סוף יום על המדרכה של רח' גיסין באם המושבות וליהנות מהבריזה. בסניף, שגודלו כ-120 מ"ר ומכיל כ- 60 מקומות ישיבה, הושקעו לדברי הזכיינים למעלה ממיליון ש"ח. 

רק לפני שלושה חודשים, איך שהסתיים חג הפסח, עשינו ביקור במאפיות המוכרות יותר של פתח תקווה ביום הכי עמוס שלהם בשנה. פסח הבא עוד רחוק מאיתנו, אבל אפשר לרשום כבר עכשיו שם של מותג מאפיות חדש: "תחנת לחם", מאפיית/בית קפה. ביקרנו היום במקום, יומיים אחרי הפתיחה ונראה כי הוא ערוך ומתוקתק ללקוחות הרבים להם מצפים, במיוחד לקראת יום שישי הקרוב.

צפו: ביקור בסניף החדש של תחנת לחם בפתח תקווה ה

מוצ"ש? אולי בהמשך

שם המותג המתוחכם (לא להתבלבל עם טחנת…), מתכתב גם עם האווירה והעיצוב של המקום. חדשניות ודינמיות שנותנת  תחושה של תחנה בה עוברים לקחת לחמים ובורקסים מכל הסוגים, לצד עוגות ועוגיות. "ההחלטה לפתוח כאן, בעיקר בגלל הלוקיישן האטרקטיבי", מספר רן ברנשטיין, תושב ראשון לציון, הזכיין של הסניף. "אנחנו מצפים לקהל רב של תושבי המקום, שיבואו לקנות מאפים, אבל גם לשבת לקפה".

שעות הפתיחה של הסניף הן בין 7 בבוקר ל-11 בלילה. בשישי פתוח עד הצהרים. שבת סגור. אולי בהמשך, ייפתח במוצאי שבת. עכשיו, בפתיחה, ברנשטיין עובד במרץ להנעת הסניף מימי ההשקה ולהכניס אותו לבוסט עסקי. זה גם כולל מעט מאוד שעות שינה ועבודה שמתחילה ב-4 בבוקר ומסתיימת בשעות הקטנות של הלילה. "השקענו כמיליון ש"ח בהקמת הסניף", הוא מציין. "מתוך מטרה וכוונה שהוא יצליח כמו הסניפים האחרים של הרשת".

עוגות בין 40 ל-160 ש"ח

רשת "תחנת לחם" הוקמה בשנת 2015 על ידי האחים ששי וערן אביטל, הפעילים בתחום בתי הקפה מזה יותר מעשור. הרשת מציעה ללקוחותיה תפריט מנות כשר הכולל: מאפים טריים, לחמי מחמצת ולחמי בריאות איכותיים, עוגות, סלטים, כריכים, קפה משובח ועוד.

במקום גם גילינו מחירים יחסית אטרקטיביים, לעומת מאפיות אחרות באיזור, כמו: 5 לחמניות טריות ב-10 ש"ח ושני לחם מחמצת ב-36  ש"ח ומאפים בעלות של  69 ש"ח לקילו. כמה קפה ומאפה? עוד לא הוחלט. אגב, גם התפריט (שאמור לכלול גם פסטות), עדיין לא סגור. 

לאור הביקוש של תושבי השכונה, ייתכן ויחליטו בסניף הפתח תקוואי של "תחנת לחם", להוסיף מאפים ללא גלוטן. השירות הוא ללא מלצרים. הזמנה – קריאה (כמו בארומה). אם חשקתם בעוגות מובחרות, אז המחירים נעים בין 40 (קרנץ שמרים) ל-150 ש"ח לפי הסוג והגודל. אייס קפה גדול אפשר לקנות ב-16 ש"ח, שגם כאן מדובר במחיר אטרקטיבי, לעומת לחמנינה, שנמצאת ממול במרכז רום.

תחנת לחם פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading