רמי גרינברג על רקע עיריית פתח תקווה

ראש העיר רמי גרינברג בהתייחסות ראשונה לחקירה המשטרתית: "אין לי מה להסתיר"

גירנברג, שגם היום לא יוכל להיכנס למשרדי העירייה בהוראות המשטרה, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כי הוא איש הציבור, שעוכב לחקירה בעקבות חשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים, שוחד וסחיטה באיומים. כזכור, שלושה ממקורביו נחקרו גם הם. "לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל".

הפוסט של רמי גרינברג (שגם כאן הקפיד להשאיר את מספר הטלפון הפרטי שלו: 054-6733156)

כזכור, לפי דיווח של המשטרה, חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו הבוקר (ב')  את איש הציבור, יחד עם 3 ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע. רמי גרינברג הושעה מלהיכנס למשרדי העירייה אתמול והיום (ד').

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה רמי גרינברג דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. על פי החשד, שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

העבר מלמד, כי רוב ראשי רשויות והערים, שעוכבו, נחקרו ואף נשפטו, נסגר התיק נגדם ללא כלום. מגורמים עמם שוחחנו באותה עירייה, מקווים וגם בטוחים, שזה יהיה המצב גם במקרה הזה. בין ראשי הערים, שנסגרו מולם תיקים בשנים האחרונות: ישראל זינגר (רמת גן), חיים אביטן (חדרה), בני ביטון (דימונה), מוטי ששון (חולון), חיים צורי (קריית מוצקין), ניסים מלכה (קריית שמונה), ז'קי סבג (נהריה) ומרים פיירברג (נתניה).

ברוב המקרים, מדובר היה בפרשות דומות, של "תן וקח", שהיו מספיק חמורות בעיני המשטרה, כדי להתחיל בהליך נגדם. "המקרה הזה, דומה לכל אותם מקרים בהם רודפים אחרי ראשי הערים ובסוף התיקים וההליכים נגדם, נסגרים בזה אחר זה", מסר לנו גורם בעירייה המדוברת. "זאת תופעה של השנים האחרונות ורואים את זה גם כאן". 

נזכיר לאותו גורם כי ישנם גם ראשי ערים שיצאו אשמים ושילמו על כך, כמו: צבי בר (רמת גן) ואיתמר שמעוני (אשקלון), שנכנסו בשנים האחרונות לכלא. "זהו יום עצוב לכולם מכל הקצוות" מסר לנו מקורב למתלונן. "זה לא משמח לגור בעיר שבה מתנהלת לפי החשד מערכת של נטילת פרנסה של אנשים, רק בשל הבעת דעה דמוקרטית". 

תמונה: באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-מהנעשה בעיר

דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »
הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading