פנגו פתח תקווה

צפו: עובדי פנגו חנכו את המשרדים החדשים בקומה-17 בב.ס.ר סיטי עם קייטרינג מושקע

המעבר של ענקית אפליקציית החניה לבניין Y בסיטי של פתח תקווה, צוין בהשקת בוקר חגיגית ביום חמישי האחרון. כ-100 עובדי החברה, שעברו למטה החדש, התפנקו עם קייטרינג מושקע, המשרדים החדשים מוסיפים חיוכים של הפנגואים, שלא הסתירו את שביעות רצונם מהמעבר. רועי אלבז, המנכ"ל: "שמח שהגענו למתחם עסקי מאוד משמעותי".

משרדי ב.ס.ר סיטי עוד רחוקים מאכלוס מלא, שכנראה יקרה רק עוד כשנתיים, אבל סנונית ראשונה קיבלנו כבר שלשום, כשחברת "פנגו" (PANGO), נכנסה בימים האחרונים לקומה ה-17 במגדל המשרדים היוקרתי והדנדש. מבחינת אנשי פנגו, מדובר בשדרוג משמעותי, בטח בהשווה למשרדים הישנים ברח' הסיבים, בהם שהו במהלך שבע השנים האחרונות. 

צפו: הצצה למשרדים + ראיון עם יאיר אלבז, מנכ"ל פנגו

 

פנגו היא למעשה החברה הגדולה הראשונה, שתקעה יתד בב.ס.ר סיטי והיא חולשת על קומה שלמה בשטח של 1400 מ"ר, כולל מרפסות מפנקות, שמשקיפות על הסיטי בארבעה כיווני אוויר. המעבר המוקדם של פנגו הוא לא רק הצהרת כוונות עסקית, אלא גם מסמלת את החיבור של החברה לפתח תקווה, מקום מושבה של מותג אפליקציות החנייה, מאז שנולד תחת חברת "מילגם" ב-2007.

כבר לא זוכרים, אבל ב-2007 רק למעטים היה סמארפון נייד ואפליקציית חניה, נראתה כמדע בדיוני. היום, אחרי מעל ל-3.8 מיליון מינויים, זה מובן מאליו שחונים עם אפליקציה ופנגו היא זה שהביאה את הבשורה. מי שהיה שם מ-DAY ONE, הוא רועי אלבז, המנכ"ל, שהתחיל כעובד מהמניין, כשהחברה נפתחה והיום הוא חולש על אימפריה שנמצאת כמעט בכל סמארטפון ישראלי. 

פנגו פתח תקווה

"פנגו נולדה בפתח תקווה לפני 15 שנים", הזכיר לנו אלבז (43). "שמחנו להשיאר בעיר ועוד יותר מכך אני שמח שהגענו לב.ס.ר סיטי, שמהווה מרכז עסקי מאוד משמעותי. פנגו היא חלק בלתי נפרד מהתעשייה העסקית של פתח תקווה. אנחנו מזינים את העסקים של העיר ונהנים מהאקו-סיסטם שיש במתחם הזה". 

אלבז מציין כי עובדים רבים בחברה גרים בעיר ובסביבותיה (למרות שהוא עצמו דרומי) ושפנגו בונים (כמו כולם) על הרכבת הקלה. "זה בהחלט היה פקטור מאוד משמעותי בשיקול שלנו לעבור לכאן", הוא אומר. "הרכבת הקלה תעצור מרחוק הליכה מכאן ותקל מאוד על הההגעה של העובדים למשרדים החדשים. כבר עכשיו אנחנו מרגישים שנהנים פה מהתשתיות ומהשירות שמקבלים במתחם". 

עובדים, איתם יצאנו מהאירוע למרפסת להפסקת קפה-סיגריה, סיפרו לנו כי ההבדל בין המשרד הישן לחדש הוא כמו שמיים וארץ. הדברים באמת נראים אחרת עבורם, תוך כדי שהם משקיפים מהקומה ה-17 למשרד הבניינים הישן ברחוב הסיבים, 200 מטר בקו אווירי (בניין TRIPLE C). "המשרדים שם לא תאמו את החדשניות שמביאה החברה ומעבר לכך לא הכילו מספיק מקום לכל העובדים". 

פנגו, שרק לפני כארבע שנים נמכרה, על פי הדיווחים ביותר מ-100 מיליון שקלים, כבר שווה הרבה יותר, במדינה בה תמיד יש מקומות חניה חסרים. למרות אפליקציות דומות, כמו "סלופארק", פנגו שומרת על מעמדה כמובילה בתחום. יש לציין כי ממטה החברה ב.ס.ר סיטי, לא פועלים מוקדנים, היות והחברה משתמשת לצורך כך בחברות מיקור חוץ ("אאוטסורסינג"). 

באירוע החברה נכחו חוץ מאלבז המנכ"ל, גם בכירים נוספים כמו כפיר אינהורן, סמנכ"ל הכספים הפתח תקוואי, שרית נדולני, מנהלת רווחה ומשרד ("דואגת שכולם בפנגו ירגישו טוב"), צאלה לוי, מנהלת משאבי האנשו, ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק, ליאת פלד, סמנכ"לית מוצר, יניב קאלו ה-CTO ושמוליק סימון, סמנכ"ל הפיתוח העסקי.

פנגו פתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »
ביקור רמי גרינברג בבזק בינלאומי פתח תקווה

בזק בינלאומי TECH אירחה את ראש העיר רמי גרינברג במשרדי החברה בפתח תקווה

הביקור אצל חברת התקשורת במשרדים ברח' שחם התקיים עוד לפני הבחירות, שהסתיימו בניצחון מוחץ של גרינברג. קובי מזרחי, מנהל השיווק בחברה, הציג לראש העיר את כלל פעילותה בהיבט המקצועי ובהיבט הקהילתי, כולל שיתופי פעולה חדשים עם מיקרוסופט וחברות מובילות בתחום ה-IT, לצד פעילות התנדבותית ענפה של עובדות ועובדי החברה עם קהילות שונות בעיר.

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading