מנוייים מכבי פתח תקווה הפועל פתח תקווה

מכבי פתח תקווה ב-500 ש"ח, הפועל ב-600: החלה מכירת המנויים ללאומית 22-23

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

הכחולים-לבנים מסירקין מצפים למכירה של 1600 מנויים ואילו הלוזונים צנועים יותר ומצפים ל-500. בשתי הקבוצות לקחו השנה את נושא מכירת מהמינויים ופרסמו את המחירים בשלב יחסית מוקדם (כחודש לפני פתיחת העונה). במכבי בונים על המחירים האטרקטיביים ועל הרוח החדשה במועדון ואילו בהפועל יודעים שאפשר לסמוך על חברי העמותה (כ-1100 נכון להיום), שימלאו את יציעי 4-5.

קצת עצוב שבעיר גדולה ומתפתחת כמו פתח תקווה, שתי קבוצות הכדורגל הבכירות יתמודדו רק בליגה השנייה. במכבי עוד מקווים בסתר, שייפסק כי בית"ר ירושלים תרד ליגה והלוזונים יעלו במקומם, אבל הם מסתכלים למציאות בעיניים ונערכים לליגה הלאומית. לאחר שהסגלים בשתי הקבוצות לקראת השלמה מלאה, בקבוצות של העיר מסתכלים לא פחות על יעד של אוהדים והכנסות.

אוהדי מכבי פתח תקווה בימים יפים - מצפים ל-500 מנויים. מקווים ליותר
אוהדי מכבי פתח תקווה בימים יפים - מצפים ל-500 מנויים. מקווים ליותר

אין ארוחות חינם (לפחות לעכשיו)

אם ניקח את הזווית הצרכנית, אז במכבי פתח תקווה יכולים להצביע על כך שהם מציעים מנויים זולים יותר (500 ש"ח למבוגר לעומת 600 ש"ח בהפועל). יחד עם זאת, יש לציין כי בהפועל, חברי עמותה ששילמו 1600 ש"ח), יקבלו מנוי חינם ליציע הכסף (בשער 2 באמצע). חברי עמותה ששילמו 756 ש"ח, יכולים לרכוש מנוי (מבוגר) במחיר מופחת של 244 ש"ח בלבד. 

בגזרת הילדים עד 12, נשים, אזרחים ותיקים ונכים בהפועל מציעים מנוי ב-100 ש"ח בלבד ואילו במכבי, מנוי לאותה אוכלוסיה, יעלה 250 ש"ח. במכבי פתח תקווה בונים גם על מכירה של מנויים "משפחתיים", אותם הם מציעים במחירים של הורה + ילד (700 ש"ח) והורה + 2 ילדים ב-900 ש"ח. בהפועל אין מודל כזה. 

איך הקבוצות מתמחרות מנויים לגילאי 12-18? אז במכבי מגיל 12 עד וכולל גיל צבא וסטונדטים, מנוי יעלה 250 ש"ח בלבד ואילו בהפועל ימכרו לאותה אוכלוסייה, מנוי ב-300 ש"ח. בשתי הקבוצות מדגישים שהכניסה היא לא בחינם לשום אוכלוסיה, אלא אם כן יוגדר אחרת במהלך העונה. 

באופן מסורתי אוהדי הפועל ישבו ביציעים 2-3-4-5 ואילו אוהדי מכבי ישבו ביציעים 1-2-3. בשתי קבוצות האוהדים כבר יש תכונה ובאזז סביב הדרבי הראשון של העונה, שייערך עוד פחות משבועיים (ב-1.8), בו תארח מכבי את הפועל. אוהדים שירכשו מנוי, יוכלו כבר להשתמש בו ולהיכנס איתו למשחק זה. למרות שמדובר רק במשחק גביע הטוטו של הלאומית, בשתי הקבוצות מצפים להגיע לרוב באצטדיון "שלמה ביטוח".

מחירי מנויים מכבי פתח תקווה
מחירי מנויים מכבי פתח תקווה

ריאליים: בהפועל מצפים ל-1600. במכבי ל-500

משיחות עם אנשי הקבוצות עולה כי הציפיה לכמות המנויים שיימכרו היא די צנועה, למרות שהיא נחשבת גבוהה, ביחס לקבוצות אחרות מהליגה הלאומית. בהפועל מדברים על 1600 ואילו במכבי על 500. יחד עם זאת, כולם מדברים על הפוטנציאל הגבוה של אוהדים בעיר ענקית ומתפתחת כמו פתח תקווה. שתי הקבוצות ישקיעו השנה מאמצי שיווק ממוקדים לאוכלוסיה הצעירה (ואפשר לראות את זה ברשתות החברתיות), במטרה לטפח דור אוהדים חדש, לקראת העלייה לליגת העל. 

"אנחנו מצפים לראות את אוהדינו חוזרים למגרשים ומתאהבים מחדש בקבוצה שלהם", מסר לפתח תקווה NEWS, אופיר לוזון, המנכ"ל החדש של הכחולים, שבניגוד לדוד, רואה לנגד עיניו את קידום הקשר בין האוהדים לקבוצה – כמטרה נעלה. "אחרי התקופה האחרונה היה חשוב לנו לבוא לקראת האוהדים עם מחירים אטרקטיביים, כאשר כל מטרתנו לראותם חוזרים ליציע ודוחפים אותנו לחזור למקומנו הטבעי בליגת העל".

לוזון הוסיף כי יש מאמצים גדולים מצד הקבוצה להביא כמה שיותר קהל ליציעים, שמתבטאים במהלכי שיווק שלא נראו קודם, כמו מפגש הנהלה-אוהדים, שייערך בחודש הבא (תאריך ומקום, יימסרו בהמשך), בו יימכרו מנויים במחירים האטרקטיביים. "בנוסף, אנחנו נמצאים במגעים עם עוד 2-3 גופים עסקיים, במטרה להגדיל את מעגל הספונסרים", הוא מציין. כזכור, מכבי פתח תקווה כבר חתמה הסכם חסות עם סוכנות הרכב "קפיטל מוטורס", זאת בנוסף לחסות שהיא מקבלת ממותג הניקיון ג'וקי.

"אנו נרגשים לקראת פתיחת העונה הקרובה", מסר לפתח תקווה NEWS, לירון סובול, מנהל השיווק והמדיה של הפועל פתח תקווה. "הקצב המרשים של המנויים והחברויות בעמותה, יחד עם הסגל שבנה הקיץ עופר טסלפפה יוצרים ציפיה גדולה לקראת פתיחת העונה. אנו קוראים לאוהדים לחזק את המועדון ולהצטרף לעונה שאסור לפספס"

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
בהפועל פתח תקווה בונים על הדור הבא של המנויים
יציע אוהדי הפועל פתח תקווה היום
יציע אוהדי הפועל פתח תקווה בעונה שעברה. ימלאו את היציעים העונה?. צילום: דוברות המועדון (סער כרמלי)

רוצים לרכוש מנוי לעונה הבאה? לחצו על הקישורים!

עוד ב-ספורט

פרופיט פתח תקווה - דן טאון

רשת פרופיט (PROFIT) השיקו את הסניף החדש בדן טאון. "מצפים ל-6000 לקוחות"

לאירוע ההשקה בב.ס.ר סיטי הגיעו בכירים ויזמים במתחם, בעלי ומנהלי רשת חדרי הכושר, לקוחות ראשונים שעשו מנוי מבצע וכמובן הפרזנטור מייקל לואיס, שנתן טיפים למתאמנים. מדובר על אחד מחדרי הכושר הגדולים בישראל וכנראה גם הגדול בפתח תקווה, שמתפרש על פני 2500 מ"ר עם מאות מכשירים ו-5 חדרי סטודיו. יובל ליבלינג, בעלים: "מצפים לשרת את אלפי העובדים במקום".

המשך קריאה »
רמי גרינברג והמתעמלות בטקס הנחת אבן הפינה למתחם ההתעמלות החדש בפתח תקווה

הונחה אבן הפינה למתחם ההתעמלות של פ"ת: "מצפים ל-1000 מתעמלים ומתעמלות"

בשטח הצמוד לאצטדיון "שלמה ביטוח", צפוי לקום אחד ממתחמי הספורט המעניינים בישראל. מדובר על שטח של כ-8 דונם, שיכלול שני אולמות הספורט – אולם להתעמלות קרקע ומשכירים ואולם נוסף להתעמלות אומנותית. הקומפלקס גם צפוי לכלול את הסקייטפארק הכי גדול בעיר ואת משרדי הועד האולימפי לישראל. משה רנד, מנהל אגף הספורט: "הפרויקט צפוי להסתיים תוך 12 חודשים".

המשך קריאה »
אדם נוימן - מכבי פתח תקווה

מכפיל כוח: אדם נוימן ימשיך לתמוך כספית בהפועל פתח-תקוה בשלוש השנים הקרובות

על פי הדיווח, המליארדר הישראלי אדם נוימן, מייסד WEWORK, יכפיל כל שקל שיגייסו האוהדים דרך העמותה "הכחולה". היום, לאחר גיוס 1.5 מיליון ש"ח מהכיס של האוהדים, מובטח שייכנס למועדון סכום נוסף של כ-3 מיליון ש"ח מנוימן, שמצטרפים לעוד מיליון שהיזם כבר תרם/השקיע בעונה שעברה. "המעורבות של אדם חשובה לא רק בפן הכספי", מסר דניאל איזיקוביץ', יו"ר הועד המנהל.

המשך קריאה »
ליאח פיינר - מכבי פתח תקווה

אנמיה – הטור של ליאח דוד פיינר

חיוורון, חולשה, עייפות יתר, אי סבילות במאמץ, דופק מהיר, קוצר נשימה במאמץ וסחרחורת. אלו הם התסמינים של מחלת האנמיה הידועה לכולנו. מחלה זו שכיחה אצל כ-6% מאוכלוסיית העולם, כאשר האוכלוסיות בסיכון לחלות במחלה הם קשישים, אנשים הסובלים ממחלות כרוניות או ריבוי מחלות, נשים צעירות בגיל הפוריות ואנשים עם מגבלות תזונתיות. כעת נפתח צוהר חדש לחקר המחלה כאשר נתגלתה קבוצת סיכון חדשה – מכבי פתח תקווה.

המשך קריאה »
נגישות

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading