חוזרים ללימודים בקניון הגדול פתח תקווה

חוזרים ללימודים בקניון הגדול: סקירה של ה"דילים המנצחים" לקראת ה-1 בספטמבר

בביקור שערכנו היום בקניון, בדיוק חודש לפני תחילת הלימודים (אם לא תהיה שביתה, כמובן…), גילינו התרגשות בקרב מנהלי הרשתות ובעלי החנויות, שסיפרו לנו על "דילים מנצחים" לבית ספר. בקרביץ נותנים 70 ש"ח מתנה ברכישת תיק גב אורתופדי, בטויס אר אס קונים ב-250 ש"ח, אבל משלמים רק 200, ב"ארנקי שולה" מציעים תיק איכותי ב-350 ש"ח במקום 480 וב-YOLO מציעים עד 50% הנחה. 

אנחנו אומנם רק בראשון לחודש, אבל ההורים כבר סופרים את הימים לסיום אוגוסט המאתגר. מטבע הדברים, אחת מאופציות הבילוי המועדפות על תושבי פתח תקווה היום, הוא "להתמזגן" במזגן החזק של הקניון, לאכול משהו טוב, לראות סרט, להשתולל בג'ימבורי, סתם לשוטט בין החנויות – ועל הדרך כמובן לבדוק את הסחורה לקראת בית הספר.

צפו בביקור בקניון הגדול פתח תקווה

סופגים עלויות

יצאנו לקניון הגדול בשעת בוקר מאוחרת (11:00) וגילינו תפוסה יחסית ערה. לא מפתיע, בהתחשב בכך שאוגוסט התחיל ומרבית הקייטנות הסתיימו. הקהל היה מורכב בעיקר מילדים, בני נוער ומשפחות, שבין היתר חיפשו ציוד לבית הספר. מדובר ברכיב הוצאות נכבד עבור ההורים, בטח במשפחות מרובות ילדים, ולכן לא הופתענו לגלות שהשיטוט כלל גם סוג של סקר מחירים. 

"עשינו הכל כדי לשמור על מחירים נוחים ואף ספגנו עלויות", סיפרה לנו סיגל כספי, מנהלת רשת  "טויס אר אס", שביקרה בחנות הדגל בקניון הגדול (קומה מינוס 1, ליד ארומה). "אנחנו מבינים שבתקופת החופש הגגדול יש להורים הרבה הוצאות כולל ההוצאה של בית הספר, ולכן הבאנו לקניון הגדול הרבה מוצרים במחירים אטרקטיביים". אגב, "טויס אר אס" ו-"קרביץ" מציעים מבצע זהה: קונים ב-250 ש"ח, אבל משלמים רק 200.

עמית שבתאי, מנהלת סחר רשת "קרביץ"
עמית שבתאי, מנהלת סחר רשת "קרביץ"

תיק בית ספר ל-3 שנים

בקרביץ מצאנו בדוכן החיצוני לחנות את עמית שבתאי, מנהלת הסחר של הרשת, שסיפרה לנו כי על התכונה הערה בקרב הלקוחות שמחפשים ציוד לבית ספר, תחום בו קרביץ נחשבת בעיני רבים למותג דגל. "אנחנו שמחים להזמין את הציבור של פתח תקווה להגיע לקניון הגדול ולראות חגיגה אדירה של מבצעים במגוון גדול של קטגוריות".

את הביקור סיימנו עם מותגים קטנים יותר, אבל מעניינים לא פחות. במותג הפתח תקוואי הותיק, "ארנקי שולה", גילינו שהם לא רק מתמחים בארנקים, אלא גם בתיקי בית ספר איכותיים. "אנחנו מוכרים תיקי בית ספר עשרות שנים. המטרה שלנו למכור תיקים שילוו את הילד לפחות שלוש שנים. אנחנו מוכרים מאות תיקים ואין מצב שאחד יגיע לתיקון או לתפר". 

במותג YOLO מציעים מגוון תיקים במחירי הנחה של 30 עד 50 אחוז. "אנחנו מזמינים את הלקוחות להצטרף למועדון שלנו וליהנות מהטבות נוספות", אמר לנו יוסף, בעל החנות. "זה רק 10 שקלים וזה לכל החיים".

מהו הדיל המנצח בקניון הגדול לחזרה ללימודים?
מהו הדיל המנצח בקניון הגדול לחזרה ללימודים?

הכתבה בשיתוף "הקניון הגדול" פתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading