חוזרים ללימודים בקניון הגדול פתח תקווה

חוזרים ללימודים בקניון הגדול: סקירה של ה"דילים המנצחים" לקראת ה-1 בספטמבר

בביקור שערכנו היום בקניון, בדיוק חודש לפני תחילת הלימודים (אם לא תהיה שביתה, כמובן…), גילינו התרגשות בקרב מנהלי הרשתות ובעלי החנויות, שסיפרו לנו על "דילים מנצחים" לבית ספר. בקרביץ נותנים 70 ש"ח מתנה ברכישת תיק גב אורתופדי, בטויס אר אס קונים ב-250 ש"ח, אבל משלמים רק 200, ב"ארנקי שולה" מציעים תיק איכותי ב-350 ש"ח במקום 480 וב-YOLO מציעים עד 50% הנחה. 

אנחנו אומנם רק בראשון לחודש, אבל ההורים כבר סופרים את הימים לסיום אוגוסט המאתגר. מטבע הדברים, אחת מאופציות הבילוי המועדפות על תושבי פתח תקווה היום, הוא "להתמזגן" במזגן החזק של הקניון, לאכול משהו טוב, לראות סרט, להשתולל בג'ימבורי, סתם לשוטט בין החנויות – ועל הדרך כמובן לבדוק את הסחורה לקראת בית הספר.

צפו בביקור בקניון הגדול פתח תקווה

סופגים עלויות

יצאנו לקניון הגדול בשעת בוקר מאוחרת (11:00) וגילינו תפוסה יחסית ערה. לא מפתיע, בהתחשב בכך שאוגוסט התחיל ומרבית הקייטנות הסתיימו. הקהל היה מורכב בעיקר מילדים, בני נוער ומשפחות, שבין היתר חיפשו ציוד לבית הספר. מדובר ברכיב הוצאות נכבד עבור ההורים, בטח במשפחות מרובות ילדים, ולכן לא הופתענו לגלות שהשיטוט כלל גם סוג של סקר מחירים. 

"עשינו הכל כדי לשמור על מחירים נוחים ואף ספגנו עלויות", סיפרה לנו סיגל כספי, מנהלת רשת  "טויס אר אס", שביקרה בחנות הדגל בקניון הגדול (קומה מינוס 1, ליד ארומה). "אנחנו מבינים שבתקופת החופש הגגדול יש להורים הרבה הוצאות כולל ההוצאה של בית הספר, ולכן הבאנו לקניון הגדול הרבה מוצרים במחירים אטרקטיביים". אגב, "טויס אר אס" ו-"קרביץ" מציעים מבצע זהה: קונים ב-250 ש"ח, אבל משלמים רק 200.

עמית שבתאי, מנהלת סחר רשת "קרביץ"
עמית שבתאי, מנהלת סחר רשת "קרביץ"

תיק בית ספר ל-3 שנים

בקרביץ מצאנו בדוכן החיצוני לחנות את עמית שבתאי, מנהלת הסחר של הרשת, שסיפרה לנו כי על התכונה הערה בקרב הלקוחות שמחפשים ציוד לבית ספר, תחום בו קרביץ נחשבת בעיני רבים למותג דגל. "אנחנו שמחים להזמין את הציבור של פתח תקווה להגיע לקניון הגדול ולראות חגיגה אדירה של מבצעים במגוון גדול של קטגוריות".

את הביקור סיימנו עם מותגים קטנים יותר, אבל מעניינים לא פחות. במותג הפתח תקוואי הותיק, "ארנקי שולה", גילינו שהם לא רק מתמחים בארנקים, אלא גם בתיקי בית ספר איכותיים. "אנחנו מוכרים תיקי בית ספר עשרות שנים. המטרה שלנו למכור תיקים שילוו את הילד לפחות שלוש שנים. אנחנו מוכרים מאות תיקים ואין מצב שאחד יגיע לתיקון או לתפר". 

במותג YOLO מציעים מגוון תיקים במחירי הנחה של 30 עד 50 אחוז. "אנחנו מזמינים את הלקוחות להצטרף למועדון שלנו וליהנות מהטבות נוספות", אמר לנו יוסף, בעל החנות. "זה רק 10 שקלים וזה לכל החיים".

מהו הדיל המנצח בקניון הגדול לחזרה ללימודים?
מהו הדיל המנצח בקניון הגדול לחזרה ללימודים?

הכתבה בשיתוף "הקניון הגדול" פתח תקווה

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »