פרופיט פתח תקווה - דן טאון

רשת פרופיט (PROFIT) השיקו את הסניף החדש בדן טאון. "מצפים ל-6000 לקוחות"

לאירוע ההשקה בב.ס.ר סיטי הגיעו בכירים ויזמים במתחם, בעלי ומנהלי רשת חדרי הכושר, לקוחות ראשונים שעשו מנוי מבצע וכמובן הפרזנטור מייקל לואיס, שנתן טיפים למתאמנים. מדובר על אחד מחדרי הכושר הגדולים בישראל וכנראה גם הגדול בפתח תקווה, שמתפרש על פני 2500 מ"ר עם מאות מכשירים ו-5 חדרי סטודיו. יובל ליבלינג, בעלים: "מצפים לשרת את אלפי העובדים במקום".

השלב הבא של מהפכת הלואו קוסט בחדרי הכושר של פתח תקווה יוצא לדרך. פרופיט (PROFIT), רשת מועדוני הכושר בשיטת הלואו קוסט, הראשונה בישראל וזו שהביאה את המהפכה, פתחה היום את הסניף הענק שלה במתחם דן טאון מקבוצת "עמי בוטיק" סנטר. זהו הסניף ה-29 של הרשת בישראל והשלישי בפתח תקווה, בנוסף לסניפים באם המושבות ובסגולה.

צפו: אירוע ההשקה של פרופיט פתח תקווה בדן טאון

6 מיליון - 3 רק ציוד

לדברי יובל ליבלינג, המייסד והבעלים של הרשת, הושקעו במקום כ-6 מיליון ש"ח. "3 מיליון השקענו בתשתית ובעיצוב המקום ועוד 3 מיליון בציוד", אמר לפתח תקווה NEWS באירוע ההשקה, שנערך היום אחרי הצהרים. "הסניף הוקם מתוך מטרה לשרת אלפי עובדים, שצפויים להתאכלס במתחם הכולל 160 אלף מ"ר משרדים וכמובן גם לתת מענה לקהל המתאמנים של פתח תקווה והערים הסמוכות".

ליבלינג יצר סוג של מהפכה בשוק חדרי הכושר של ישראל, כששיטת ה"לואו קוסט" (והכי חשוב – בלי קנסות!), קורצת לקהל המתאמנים והביאה לכך שמחירי המנויים אצל המותגים האחרים בנישה, ירדו בכ-50 אחוז. לדברי אנשי פרופיט, בערים בה הרשת אינה נמצאת, עדיין מחירי המתחרים יקרים יותר. לדברי מתאמנים עמם שוחחנו באירוע, פרופיט היתה הראשונה שהצליחה לאזן בין מחירי לואו קוסט לרמה מקצועית גבוהה של ציוד.

יובל לובלינג - מייסדו בעלים רשת פרופיט (PROFIT)
יובל לובלינג - מייסדו בעלים רשת פרופיט (PROFIT)

אימון על אוטומט

הסניף הענק והחדשני יהיה בגודל של 2,500 מ"ר ויכיל בתוכו אזור פילאטיס מכשירים, סטודיו חוגים בגודל 230 מ"ר, בו יהיו חוגים מגוונים – זומבה, קיקבוקס, פילאטיס, יוגה, אימון רצועות, HIIT, עיצוב ועוד. חדר הכושר בדן טאון גם יכיל שלושה מתחמי סטודיו וירטואליים מהפכניים – בהם יוכלו המתאמנים להצטרף לאימונים וירטואלים על ידי מאמנים ישראליים במגוון תחומים (ספנינג, היט, יוגה ועוד). 

"גולת הכותרת שלנו הוא אימון פונקציונלי שמותאם אישית באופן אוטומטי למתאמן", מציין ליבלינג. "מדובר על אזור אימון מעגלי ממוחשב חדשני וייחודי הנקרא "ביו-סקרט", מבית טכנולוג'ים. המתאמן מכניס את הנתונים לאפליקציה והוא מקבל תכנית אימון מפורטת של משקולות ואירובי, המותאמת לכושר ולקצב שלו ואורכה חצי שעה". 

לאירוע גם הגיע הפרזנטור של הרשת, מייקל לואיס, שהתרשם מאוד מגודלו של הסניף. "זה חלום שמתגשם והייתי רוצה מקום כזה משלי", אמר בחיוך והוסיף, "הטיפ הכי חשוב לכל בן אדם שרוצה להתחיל להתאמן – הוא להתחיל להתאמן. הרעיון הוא לא לעבוד קשה, אלא לעבוד נכון ולהיות עקבי. לרצות לקום מהמיטה – והכי חשוב: לעשות את הכושר בבוקר".

מייקל לואיס עם מתאמנים שבאו לראות את המקום באירוע ההשקה של פרופיט
מייקל לואיס עם מתאמנים שבאו לראות את המקום באירוע ההשקה של פרופיט

שעתיים חניה חינם בחניון ב.ס.ר סיטי למנויים

אלו שהזדרזו והגיעו לאירוע ההשקה (והיו לא מעט כאלה), סגרו דיל טוב של מנוי ב-109 ש"ח לשלושה חדשים ללא התחייבות (כולל דמי הרשמה של 100 ש"ח*. אם פספסתם את ההזדמנות, לא נורא, כי המחירים ה"רגילים" של הרשת, נוחים גם הם: 149 ש"ח למנוי בחדר הכושר בלבד ואם תוסיפו עוד 30 ש"ח, גם תקבלו אפשרות להירשם ולהיכנס לחוגים. וכאמור, אין קנסות יציאה. והכי חשוב – שעתיים חינם חניה למתאמנים בחניון "דן טאון"). 

באירוע נכחו גם בכירים הקשורים למתחמי ב.ס.ר סיטי ודן טאון, ביניהם שלומי נחאיסי, בעלים "עמי בוטיק סנטר", שרכשה את זכויות על המתחם, אבי יוגב, מנהל מתחם דן טאון וגליה עובדיה מנהלת השיווק. חדר הכושר ייפתח באופן רשמי ללקוחות ב-12.8. "אנחנו צופים לכ-6000 מנויים", סיכם ליבלינג. זה נשמע הרבה, אבל המקום הענקי יוכל להכיל בקלות מספר רב של משתמשים בו זמנית, בלי שיהיה צפוף מדי. אבל כמו שלואיס אומר – עדיף תמיד להגיע בבוקר.

חוגגים בפרופיט. מימין: אבי יוגב, מנהל מתחם דן טאון, מייקל לואיס, מייסד הרשת יובל לובלינג ואשתו רוית לובלינג
חוגגים בפרופיט. מימין: אבי יוגב, מנהל מתחם דן טאון, מייקל לואיס, מייסד הרשת יובל לובלינג ואשתו רוית לובלינג
צילומים באדיבות: נתי תבור (eBrand)

פרופיט (PROFIT) פתח תקוה דן טאון על המפה

אופסס… עדין אין GMB (גוגל מיי ביזנס)

עוד ב-ספורט

מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה צפו ב-3:0 מהמם על הפועל תל אביב (וידאו)

באחת מהופעות הטובות ביותר של המועדון הפתח תקוואי בשנים האחרונות, היממו שחקניו של רן קוז'וק את אלו של יוסי אבוקסיס וסגרו את המשחק כבר בדקה ה-65' עם צמד של בן שהר, לאחר שלוקה שטור כבש את הראשון, לא לפני שמוחמד הינדי החמיץ פנדל ואל ים קנצפולסקי מהפועל הורחק. במכבי לוטשים עיניים לפלייאוף העליון, שיכול לקדם אותה מקצועית ולהכניס לקופתה כסף רב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading