שוק איכרים ישראלי - זד מרקט

צפו: מה חדש ב"שוק איכרים ישראלי" ב-Giss-in? כל המותגים כבר בפנים

בשטח ענק של 1700 מ"ר, הכולל בתוכו מבחר גדול של מותגי אוכל, לצד סופר עם כל המצרכים שצריך, הוקם לפני כחודשיים ברח' גיסין 15, מקום מסחר ייחודי מסוגו, שמהווה קונספט צרכני חדש בפתח תקווה ובישראל בכלל. נכנסו למקום "להתמזגן" בחום של אוגוסט והתרשמנו שהמקום, אותו לא מעט פתח תקוואים כבר למדו להכיר, מייצר עניין ואטרקטיביות, לצד מחירים מאוד תחרותיים.

למי שעובר על הכביש של רח' גיסין בשכונת אם המושבות, קשה להבחין בגודל העצום של המתחם, הממותג כ"שוק איכרים ישראלי", ובתוכו הסופר "זד מרקט" (או Z-MARKET). את הגודל אפשר לקלוט רק כשנכנסים פנימה ומקבלים את ה"בום" של המקום. מצד שמאל בכניסה, בית קפה בשם "מפגש השוק", מזמין עם מקום לשבת ומיד אחריו כבר נגלה מבט עם שפע של פירות וירקות טריים.

צפו: ביקור ב"שוק איכרים ישראלי" (זד מרקט) ב-Giss-In

השקעה רבה - מחירים נוחים

בסופר עצמו אפשר למצוא את כל המוצרים הנמצאים בסופר ה"רגיל", אבל עם טוויסט. את הבשר קונים מהקצבייה המשובחת, שהגיעה מירושלים ("הקצבים מירושלים"), את הגבינות והמעדנים שלצידן, קונים מהמותג DELIZ, את היינות אפשר למצוא בנקודת המכירה הגדולה של "יינות הבוסתן", פיצוחים קונים ב"שוק הפיצוחים" (המותג האחרון שנכנס עד לכתיבת שורות אלו) ואם מתחשק לכם גלידה או ארטיק (ולמי לא, באוגוסט?), תשמחו לגלות את המותג "אוטוגלידה". 

למרות ההשקעה רבה (כ-8 מיליון ש"ח), והתחזוקה הנדרשת להעסקת עשרות עובדים שישרתו את באי המקום בו זמנית, במתחם מודרני ומעוצב – הופתענו לגלות שהמחירים במתחם בכלל ובסופר בפרט, אינם יקרים ובמוצרים מסוימים אף זולים יותר ביחס לרשתות, המוכרות כ"זולות" בפתח תקווה. כשביקרנו במקום החנייה הייתה יחסית לא מלאה, זה מכיוון שהרבה מתושבי השכונות הסמוכות מעדיפים ללכת לשם ברגל (וזה תמיד טוב). גם אם תחנו, זה לא יעלה לכם בשעתיים הראשונות.

אלי, לקוח: "הכל פה גדול ולא מרגישים תורים וצפיפות, גם אם יש הרבה אנשים"
אלי, לקוח: "הכל פה גדול ולא מרגישים תורים וצפיפות, גם אם יש הרבה אנשים"

מה שמייחד את "שוק איכרים ישראלי", הוא המקום עצמו, שהוא הרבה יותר מזמין וחווית הקניות בו עולה עליהם. "המקום כל כך גדול, שאתה לא מרגיש צפוף, גם אם מגיעים הרבה אנשים. אני נהנה מאוד להגיע לפה", אמר לנו אלי, תושב פתח תקווה, שתפסנו אותו תוך כדי הקניות לשבת. "יש פה חווית קניות שלא הכרנו בפתח תקווה ואני באמת מזמין את האנשים לבוא לפה".

"שוק איכרים ישראלי" מחכה לכם (עם חנייה שעתיים חינם) בשעות הפתיחה:

'א'-ג: 7:00-22:00
ד'-ה': 7:00-23:00
ו': 7:00 עד 3 שעות לפני כ. השבת
ש': מצאת השבת עד 23:00

"שוק איכרים ישראלי" על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

טוודרוס (טדי) אטנאו

משערייה לצהובים: טדי אטנאו בן ה-12 התקבל לאקדמיית המצוינים וחתם במכבי ת"א

ילד הפלא הפתח תקוואי, בן למשפחה יוצאת אתיופיה בת 12 ילדים, התגלה בקבוצת הילדים של מחנה יהודה, עבר למחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה – ועכשיו הוא בדרך לפריצה הגדולה בשנתון 2012 של התל אביבים (מכבי דרום, ילדים ב', ליגה ראשונה). בעונה שעברה, במדי הפועל, כבש 15 שערים ובישל שמונה – בדרך לנבחרת ישראל ולקריית שלום. "יש לו יכולות שלא רואים בגיל הזה", אומר סוכנו, רן רוזנטל

המשך קריאה »
או לוי קדם לייט פיט פתח תקווה חדר כושר פילאטיס פתח תקווה

פילאטיס וכושר לנשים בהריון: אור לוי-קדם מסטודיו "לייט-פיט" מראה איך עושים זאת (וידאו)

"זאת תקופה מאתגרת", הודתה מדריכת הפילאטיס והכושר הפתח תקוואית, שפגשנו השבוע בסטודיו שבבעלותה בשכונת עין גנים. עם בטן של חודש תשיעי היא מחכה לבת, כל זאת בזמן שמיכאל, בעלה הלוחם, יוצא שוב למילואים – לשלושה חודשים. מה שמחזק אותה (תרתי משמע), זה האימונים בסטודיו. "כשמתאמנות יוצאות מפה עם חיוך ענק על הפנים – זו המתנה הכי גדולה שניתנה לנו".

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading