שוק איכרים ישראלי - זד מרקט

צפו: מה חדש ב"שוק איכרים ישראלי" ב-Giss-in? כל המותגים כבר בפנים

בשטח ענק של 1700 מ"ר, הכולל בתוכו מבחר גדול של מותגי אוכל, לצד סופר עם כל המצרכים שצריך, הוקם לפני כחודשיים ברח' גיסין 15, מקום מסחר ייחודי מסוגו, שמהווה קונספט צרכני חדש בפתח תקווה ובישראל בכלל. נכנסו למקום "להתמזגן" בחום של אוגוסט והתרשמנו שהמקום, אותו לא מעט פתח תקוואים כבר למדו להכיר, מייצר עניין ואטרקטיביות, לצד מחירים מאוד תחרותיים.

למי שעובר על הכביש של רח' גיסין בשכונת אם המושבות, קשה להבחין בגודל העצום של המתחם, הממותג כ"שוק איכרים ישראלי", ובתוכו הסופר "זד מרקט" (או Z-MARKET). את הגודל אפשר לקלוט רק כשנכנסים פנימה ומקבלים את ה"בום" של המקום. מצד שמאל בכניסה, בית קפה בשם "מפגש השוק", מזמין עם מקום לשבת ומיד אחריו כבר נגלה מבט עם שפע של פירות וירקות טריים.

צפו: ביקור ב"שוק איכרים ישראלי" (זד מרקט) ב-Giss-In

השקעה רבה - מחירים נוחים

בסופר עצמו אפשר למצוא את כל המוצרים הנמצאים בסופר ה"רגיל", אבל עם טוויסט. את הבשר קונים מהקצבייה המשובחת, שהגיעה מירושלים ("הקצבים מירושלים"), את הגבינות והמעדנים שלצידן, קונים מהמותג DELIZ, את היינות אפשר למצוא בנקודת המכירה הגדולה של "יינות הבוסתן", פיצוחים קונים ב"שוק הפיצוחים" (המותג האחרון שנכנס עד לכתיבת שורות אלו) ואם מתחשק לכם גלידה או ארטיק (ולמי לא, באוגוסט?), תשמחו לגלות את המותג "אוטוגלידה". 

למרות ההשקעה רבה (כ-8 מיליון ש"ח), והתחזוקה הנדרשת להעסקת עשרות עובדים שישרתו את באי המקום בו זמנית, במתחם מודרני ומעוצב – הופתענו לגלות שהמחירים במתחם בכלל ובסופר בפרט, אינם יקרים ובמוצרים מסוימים אף זולים יותר ביחס לרשתות, המוכרות כ"זולות" בפתח תקווה. כשביקרנו במקום החנייה הייתה יחסית לא מלאה, זה מכיוון שהרבה מתושבי השכונות הסמוכות מעדיפים ללכת לשם ברגל (וזה תמיד טוב). גם אם תחנו, זה לא יעלה לכם בשעתיים הראשונות.

אלי, לקוח: "הכל פה גדול ולא מרגישים תורים וצפיפות, גם אם יש הרבה אנשים"
אלי, לקוח: "הכל פה גדול ולא מרגישים תורים וצפיפות, גם אם יש הרבה אנשים"

מה שמייחד את "שוק איכרים ישראלי", הוא המקום עצמו, שהוא הרבה יותר מזמין וחווית הקניות בו עולה עליהם. "המקום כל כך גדול, שאתה לא מרגיש צפוף, גם אם מגיעים הרבה אנשים. אני נהנה מאוד להגיע לפה", אמר לנו אלי, תושב פתח תקווה, שתפסנו אותו תוך כדי הקניות לשבת. "יש פה חווית קניות שלא הכרנו בפתח תקווה ואני באמת מזמין את האנשים לבוא לפה".

"שוק איכרים ישראלי" מחכה לכם (עם חנייה שעתיים חינם) בשעות הפתיחה:

'א'-ג: 7:00-22:00
ד'-ה': 7:00-23:00
ו': 7:00 עד 3 שעות לפני כ. השבת
ש': מצאת השבת עד 23:00

"שוק איכרים ישראלי" על המפה

עוד ב-בשיתוף-עם

זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »
אגריפוד-טק

גיל הורסקי: "ענף החקלאות בישראל נפגע אנושות, אך תעשיית האג-טק המקומית יכולה לסייע"

רשת המשקפיים הותיקה, שנרכשה לפני שנה על ידי סופר פארם, מוסיפה בעיר חנות שלישית בנוסף לאלו הקיימות בקניון הגדול ובקניון סירקין. מאז הרכישה, הקונספט של הסניפים מעט שנה – יותר בוטיקיים, מצומצמים, אך עדיין עם מבחר גדול של משקפי שמש ומשקפי ראיה של מותגים שונים ובמחירים מגוונים. המבצעים הבולטים במצאנו: טום פורד ב-50% הנחה ו-1:1 על כל משקפי הראייה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading