לירון גולדנברג - מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה

עו"ד לירון גולדנברג סיים את תפקידו כמנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה לאחר 3 וחצי שנים

אחד מתפקידי המפתח להתפתחות של העיר מחפש איוש מחדש, לאחר עזיבתו של גולדנברג, שמונה לתפקיד המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין (שכולל את בתי החולים בילינסון והשרון), מקבוצת כללית. בשנים האחרונות, החברה בשיתוף עיריית פתח תקווה, יזמה, קידמה ומנהלת מספר פרויקטים משמעותיים ביותר לרווחת התושבים. גולדנברג: "מודה מקרב לב לרמי גרינברג, ראש העיר, על ההזדמנות שהעניק לי".

החברה לפיתוח פתח תקווה הינה הזרוע הביצועית והיזמית של עיריית פתח תקווה למטרות ייזום, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים עירוניים, הנדסיים וכלכליים. החברה מנהלת פעילות בתחומי הבינוי, התשתיות, הפיתוח, התפעול, האנרגיה, המסחר והנדל"ן בהיקפים של מאות מיליוני שקלים בשנה. בשלוש השנים האחרונות, למרות תקופת קורונה, הוא הצליח להוביל את החברה לתחומים יזמיים חדשים, לגידול משמעותי ביותר בהיקפי פעילותה.

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה
לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה באצטדיון "שלמה ביטוח" - אחד מהפרויקטים המרכזיים שלה

לתפקיד המחליף, שמכרז עליו ייצא ברוב, יהיה אתגר לא קטן להיכנס לנעליו. בשנים האחרונות, החברה בשיתוף העירייה, יזמה, קידמה ומנהלת מספר פרויקטים משמעותיים ביותר לרווחת תושבי העיר, ביניהם, מודל יזמות נדל"ן חדשני של הקמת מרכזים מסחריים-קהילתיים משולבים, מיתוג אצטדיון שלמה ביטוח והפיכתו למרכז פנאי, בילוי ותרבות שוקק חיים, חתימת הסכם וקבלת תקציב להקמת מתחם תחבורתי בהיקף 450 מיליון ₪.

במתחם האצטדיון גם הוקם מרכז חדשנות עולמי לפיתוח טכנולוגיות ספורט, הפיכת האצטדיון לראשון בעולם בעל רשת פרטית 5G, ביצוע פרויקטי יזמות ופיתוח עסקי, קידום התייעלות אנרגטית, קידום והובלת פתרונות בתחום התחבורה והחנייה החכמה והירוקה וביצוע מאות פרויקטי בנייה ציבורית, פיתוח ותשתיות ברחבי העיר.

פתח תקווה NEWS - בילינסון
מרכז הלב בלב של פתח תקווה. יקודם?

כעת, גולדנברג עובר לתפקיד משנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), מקבוצת כללית, שכמובן לפעילות המרכז יש הפשעה רבה על החיים בפתח תקווה, במישור הבריאותי וגם העסקי. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על תהליכי בינוי בהיקף של מאות מיליוני ש"ח בשנה, ניהול הפעילות התשתיתית, הלוגיסטית, התפעולית והמינהלית בשני בתי החולים, קידום ואחריות על תהליכי פיתוח ופרויקטים וניהול ישיר ועקיף של 1,200 עובדים ומנהלים. אחד מהאתגרים הגדולים יהיה פיתוח פרויקט "מרכז הלב", שתקוע מספר שנים טובות.

"אני מודה מקרב לב לרמי גרינברג, ראש העיר, על ההזדמנות שהעניק לי להיות חלק בהובלת, פיתוח וקידום העיר, שאני כל כך אוהב", מסר גולדנברג. "תודתי לחברי דירקטוריון החברה על הגיבוי והתמיכה, למנהלי ועובדי העירייה על שיתוף הפעולה ועיקר תודותיי שלוחות למנהלי ועובדי החברה המסורים שעבודתם המצוינת והמאומצת אפשרה לנו ליזום, לתכנן, לקדם, לבצע ולשרת נאמנה את תושבי העיר במגוון עצום של תחומים, לשפר את איכות חייהם ולהזניק את העיר ואת החברה קדימה".

צפו: כתבה על המתחם העסקי באצטדיון "שלמה ביטוח"

עוד ב-מהנעשה בעיר

על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
יום הזיכרון יום השואה פתח תקווה

לקראת הימים העצובים: מה הלו"ז של אירועי יום השואה ויום הזיכרון בפתח תקווה?

לאחר שהודיעה כבר לפני מספר שבועות על ביטול מסיבת יום העצמאות המסורתית הגדולה בפארק הגדול, עיריית פתח תקווה פרסמה היום את לוח הזמנים המעודכן לימי האבל, שהשנה צפויים להיות קשים מהרגיל, בעקבות המלחמה שעדיין מדממת. יום ראשון (5.5) ב-20:00, יתקיים טקס יום השואה המרכזי בהיכל התרבות וביום ראשון שאחריו (12.5) ייערך טקס יום הזיכרון המרכזי ביד לבנים. בנוסף לכך יערכו עוד עשרות אירועים ברחבי העיר.

המשך קריאה »

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading