סטריטבול פתח תקווה

יש כדורסל רחוב בפארק אוחיון: הסטריטבול חוזר שבוע הבא לפתח תקווה בפעם השישית

תתאמנו על הקליעה שלכם, עיריית פתח תקווה תקיים את הטורניר של משחק כדורסל הרחוב בפורמט של של 3X3. הטורניר יתקיים בימים שלישי ורביעי 20-21.6 החל מהשעה 17:00 בפארק יצחק אוחיון, ויקחו בו חלק מאות שחקנים ושחקניות חובבנים ומקצועיים, במגוון קטגוריות גיל. במהלך הטורניר תיערך אזכרה לבני סלע ז"ל, מייסד מייסד ויו"ר קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה בכדורסל. למועדי ההרשמה קראו עוד…

בפעם השישית, אירוע הסטריטבול מגיע לפתח תקווה, הטורניר, ביוזמת אגף הספורט בניהולו של משה רנד. יכלול מאות כדורסלניות וכדורסלנים , בדרגות שונות ממקצוענים ועד חובבים, בקטגוריות גיל שונות. הטורניר ייערך על פני 8 מגרשים. בנוסף לכך, ייערכו תחרויות לכלל המשפחה ולקהל הרחב בדמות תחרות שלשות, הטבעות ועוד, כמו גם תחרות של שחקן/נית הMVP בכל קטגוריה של התחרות.


 
טורניר הסטריטבול שנה שעברה
טורניר הסטריטבול שנה שעברה

ענף צומח

עד לפני מספר שנים התקיימו בארץ מספר טורנירים בודדים של כדורסל הרחוב 3X3, אך בשנים האחרונות הספורט הזה, שהינו אחד מהענפים המרכזיים שפיב"א ( ארגון הכדורסל העולמי) מקדמים תופס תאוצה. ראש העיר רמי גרינברג מספר על הטורניר  "סטריטבול פתח תקוה הפך למסורת ספורטיבית בעיר. זוהי חוויה מהנה וחגיגה ספורטיבית במיטבה, בה לוקחים חלק כל התושבים, בכל הגילאים, כל אלה ש'חיידק' הכדורסל דבק בהם." 

בשנים האחרונות מתקיים במסגרת הסטריטבול גם אירוע הוקרה למאמני עבר בתחום הכדורסל. השנה, יתקיים טקס הוקרה לזכרו של בני סלע ז"ל שהלך לעולמו בשנת 2019, מי ששימש יו"ר הפועל פ"ת בכדורסל נשים, והקים את העמותה בשנת 1989. הטקס לזכרו של סלע ז"ל יתקיים ביום רביעי, 21.06.23 בשעה 19:00. בשנה שעברה הועלה על נס פועלו של מומו לוצקי יבדל"א ותרומתו לענף הכדורסל בעיר. ברים.
 
ההרשמה לטורניר פתוחה  עד ה- 18.6.23 באתר העירייה. 
 

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading