מתחם כושר לגיל השלישי פתח תקווה

אורבניקס (URBANIX) בשיתוף עיריית פתח תקווה יקימו מתחם כושר ייחודי לגיל השלישי

העירייה תחל במהלך החודש הקרוב בבניית מתחם כושר ציבורי רחב, בו יוקמו מתקנים המותאמים בעיקר לבני הגיל השלישי. מדובר בפרוייקט ייחודי אשר יוקם בסוף רחוב יהלום, בסמוך לגן יונתן, ויתפרס על פני כ-800 מ"ר. העבודות במתחם ייערכו כחודש ובמסגרתן יוקמו עשרות מתקני כושר מסוגים שונים, לרבות מסלול הליכה, מתקנים נגישים, מתקנים אלקטרוניים ועוד, לצד מגרשי פטאנק בסמוך.

בשנים האחרונות עיריית פתח תקווה פועלת באופן מואץ לשדרוג המרחבים הציבוריים ומקימה מידי שנה עשרות מתחמים חדשים ברחבי העיר, לרבות מתחמי כושר, פארקים, גינות שעשועים ועוד. שיתוף הפעולה עם חברת אורבניקס (URBANIX), המתמחה בהקמת מתחמי ספורט עירוניים, כבר יצר פרויקטים נוספים שכבר הוקמו כמו: מתחם הנינג'ה בגן וייצמן, גן אוזנוביץ, מתחם "המושגעת" במבצע חורב ומתחמים נוספים ברח' הרב חפוטא ובאלי כהן. 
 

מיקום (נעץ אדום) מתחם הכושר החדש בסוף רח' יהלום

"מדובר באחד האתרים הגדולים והמגוונים ביותר לגיל השלישי בארץ", מסרה לירן רוזן, מנהלת בחירה ב-URBANIX. "סדרת המתקנים מותאמת לגיל השלישי, לחיזוק רוב שרירי הגוף והליבה, שיפור טווח תנועה, יציבה, הליכה נכונה, שיווי משקל ובניית בטחון עצמי". 

רוזן, ילידת פתח תקווה ותושבת העיר בעבר, הוסיפה כי היא מקווה שהמתקנים שיותקנו במתחם יהוו אבן שואבת לאוכלוסייה הבוגרת באיזור. "המתקנים שיותקנו בפתח תקווה, לא נראו בישראל", אני מקווה שמקבלי ההחלטות בערים אחרות יבינו את החשיבות של פרויקטים כאלה".

קרדיט הדמיה: URBANIX

לירן רוזן, מנהלת בכירה באורבניקס URBANIX
לירן רוזן, מנהלת בכירה באורבניקס URBANIX

ראש העיר רמי גרינברג מסר כי: "עיריית פתח תקווה דואגת לכל שכבות האוכלוסייה בעיר ומתחם הכושר הייחודי הוא נדבך נוסף בתוך מגוון פעולות שאנחנו מקדמים לרווחת בני הגילי השלישי בעיר".

מיקום מתחם הכושר החדש סמוך לגן יונתן פתח תקווה

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading