החתמות קיץ פתח תקווה

הפועל ומכבי פתח תקווה נערכות לעונת 23/24 – ההחתמות האחרונות והסגלים המעודכנים כאן

ליגת הבורסה לניירות ערך תיפתח רשמית ב-26.8 וכבר שתי הקבוצות הפתח תקוואיות מחממות מנועים. מכבי והפועל, שעלו השנה יחדיו מהליגה הלאומית, מעוניינות להישאר ולתקוע יתד בליגה הבכירה ולשם כך הן מצטיידות בשחקני רכש חדשים בשביל לחזק את הסגל שלהן. אז מי השמות שנראה על הדשא בעונה הבאה באצטדיון "שלמה ביטוח?" 

אחרי שכמעט שתי קבוצות העיר לא נפגשו בליגת העל – זה הולך לקרות בעונה הבאה – ואפשר לחוש בבאזז בין מחנות האוהדים ובמיוחד יש דיבור על שחקני הרכש והסגלים המתגבשים. מכבי (אוסטריה) והפועל (בולגריה) נמצאות כרגע במחנות אימון באירופה, כשאפשר לומר על שתיהן שכ-90 אחוז מהסגל שייפתח את עונת 23/24 – כבר מגובש.

הפועל מתחזקים בשכטר, טיישיירה וסמואל בראון

החיזוק אולי הכי מתוקשר של הפועל פתח תקווה, הוא ההחתמה של החלוץ הוותיק איתי שכטר, שככל הנראה מגיע לקבוצה הכחולה בעונת הפרישה שלו. השחקן בעל הרזומה העשיר הפחית משמעותית את שכרו בשביל לחתום בקבוצה ולמרות שקיבל הצעות גבוהות יותר, וזאת בשל רצונו לשחק בעונה האחרונה ככדורגלן פעיל בקבוצה בעלת קהל גדול.

החתמות נוספות אחרונות בצד זה של העיר הם הזרים אנדרה טיישיירה הפורטוגזי, בלם בן 29 ששיחק בעברו בנבחרות הצעירות של פורטוגל וחתם על חוזה של שנתיים לאחר שסיים את החוזה הקודם שלו בלימוסול. החיזוק השני הוא סמואל בראון, הקשר בן ה-25 מגיע מקריית שמונה, אשר ירדה ליגה השנה.

אוהד הפועל פתח תקווה מצפה לליגת העל
אוהד הפועל פתח תקווה מצפה לליגת העל

בצד של המלאבסים, ההחתמה המתוקשרת שלה היא החלוץ בן שהר, שזכה באליפויות עם הפועל באר שבע ומכבי חיפה. בנוסף, נמצאת הקבוצה של הלוזונים במגעים עם סנטוס, שחקן התקפה ברזילאי מבטיח בן 21, ששיחק עד כה בבוסניה וכבש בעונה האחרונה כ-8 שערים ובישל כארבעה, וכרגע הוא שחקן חופשי לאחר שסיים את החוזה שלו בז’לזניצ’אר מהליגה הראשונה.

הסגלים של הקבוצות נכון להיום הם (נתון לשינויים):

הפועל פתח תקווה
בשער– עומר כץ, עדיי חייקין, רן חשפיה
 
הגנה: מתן פלג, מתן גושה, רם לוי, יאן קיניונס, דרור ניר, יער זמרובסקי, רן וטורי, אנדרה טשיירה, דניאל פלשר, רוני לאופר
 
 קישור: ג'ימי אלכס, ריצ'ארד בואטנג, עידן ורד, סמואל בראון, עידו דוידוב, רוי נאוי, אבי ריקן, בר נאוי
 
התקפה: איתי שכטר, רז שטיין, אופק אושר, גינדו סאליו

הפועל פתח תקווה מודיעה על החתמתו של אנדרה טשיירה

מכבי פתח תקווה

שער:   מרקו וולף

הגנה: תומר לוי, ירדן כהן, מוחמד הינדי, הדר פוקס, איליי שפיקי

קישור: אריאל לוגסי, עידן טוקלומטי, דן כדורי, איתי שלו, גדעון אקווה, מוטי ברשצקי, מאור לוי, ג'באר איברהים

התקפה: אמיר אלטורי, בן שהר, טל, סנטוס, גיא דהן

 

מכבי פתח תקווה מודיע על החתמתו של בן סהר

אין ספק שמצפה לחובבי הכדורגל הפתח תקוואים עונה בהחלט מעניינת, בה שתי הקבוצות העירוניות, שהן שמות דבר בכדורגל הישראלי, חוזרות לליגת העל ומקוות להוכיח שהן שם על מנת להישאר, ואולי אף להפתיע עם ההעפלה אל הפלייאוף העליון, מה שעלול להיות המטרה של החיזוקים וההחתמות שהן מנסות לעשות בפגרה.

 

מעוניינים במנוי למכבי או הפועל? לחצו לרכישה

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading