הקניון הגדול פתח תקווה - יריד מכוניות חשמליות

הקניון הגדול וקניון סירקין שוב הכריזו על שביתה. למרות זאת חלק מהעסקים פתוחים

ארבעה חודשים אחרי השביתה הקודמת, בעקבות המחאה על הרפורמה המשפטית, שוב הודיעו שני הקניונים בפתח תקווה, מקבוצת עופר, כי יסגרו את שעריהם. אך גם הפעם: הודעה לחוד ומציאות לחוד. מתוקף חופש העיסוק, וההסכמים בין הקניונים לבעלי העסקים, הם לא יכולים לכפות עליהם סגירה. קבוצת בריל, בעלת חנויות בקניונים, שמתנגדת לשביתה: "לא מערבים פוליטיקה עם עסקים".

היום הגורלי, בו יובא להצבעה החוק לביטול עילת הסבירות, הוביל לעליית מדרגה במחאה ולהחלטה של גופים גדולים במשק לשבות – ביניהם גם הקניונים הגדולים פתח תקווה – הקניון הגדול וקניון סירקין. למרות זאת, חלק מהעסקים לא נענו לקריאה לסגור ושידרו "עסקים כרגיל" והשאירו את החנויות פתוחות ללקוחות רבים, המבקרים את הקניונים בחודשי הקיץ.

חנויות קבוצת ברגיל בקניון סירקין - פתוחים. תמונות מהיום באדיבות שירה ביטון, זכיינית הסניפים
חנויות קבוצת ברגיל בקניון סירקין - פתוחים. תמונות מהיום באדיבות שירה ביטון, זכיינית הסניפים

"אנחנו כמדיניות לא מערבים פוליטיקה עם עסקים ללא קשר לדעותינו ואנחנו משרתים נאמנה את בעלי המניות וציבור הלקוחות שלנו – ולכן איפה שנוכל – נפתח את החנויות כרגיל", מסרו מקבוצת בריל, לה שייכים מותגי חנויות האופנה נאוטיקה, טימברלנד, אמפוריום, גלי, ניין ווסט, לי קופר – שהשאירו את כל החנויות בשני הקניונים פתוחות.

מבדיקה שלנו עולה כי חנויות נוספות רבות לא נענו לקריאת שני הקניונים והשאירו את הדלתות פתוחות למבקרים.

 

עוד חדש בפתח תקווה

פסטיבל היין פתח תקווה 2024

פסטיבל היין של פתח תקווה יתקיים בפעם השלישית בפארק יד לבנים ב-19 ביוני

הפסטיבל, שהפך למסורת, ימשיך להתקיים גם השנה – למרות (ואולי בגלל) מצב הרוח והמצב הבטחוני. הפעם הפסטיבל ייערך במשך יומיים (ב-19 וב-20 בחודש הבא), בין השעות 19:30 ל-23:00. בשנים הקודמות הגיעו אלפי אנשים לפסטיבל היין, שהכניסה אליו מסובסדת ועולה 20 ש"ח בלבד. בכניסה תקבלו כוס יין, אותה אפשר יהיה למלא משלל דוכנים של יקבים מובחרים. הזמר רותם כהן יופיע בערב השני.

המשך קריאה »

עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. פרטים נוספים בהמשך

המשך קריאה »
קווליטסט QUALITEST פתח תקווה

חברת קווליטסט מפתח תקווה הכריזה על פרויקט חדש: קירוב בדואים להייטק

בשורה מאחדת ליום העצמאות: חברת התוכנה, הידועה כמובילה בעולם בתחום ה-Quality Engineering (הנדסת איכות) מבוסס AI, הוכיחה מזה שנים את הצלחתה בהכשרת עובדים מהפריפריה להייטק הישראלי. לאחרונה בישרה על כך שהיא בנתה תכנית המיועדת לאנשי הפזורה הבדואית בחורה. מנכ"ל החברה, שי ליברמן, מסר: ""יש אלפי מוחות מצוינים בפריפריה, ועלינו לפתוח בפניהם את הדלת להייטק".

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading