פארק יום הולדת פסגת הדר

צפו: מאות תושבים באו לפתיחת פארק יום הולדת בשכונת פסגת הדר פתח תקווה

הפארק המטופח, שנמצא על דרך רבין פינת טובה ושמעון דרנגר, הושק באירוע חגיגי בנוכחות ראש העיר ומשפחות רבות, הורים, ילדים וגם סבים וסבתות, שבאו לבחון לראשונה את המתקנים וליהנות מהופעה של "נתי כוכבת הקטנטנים". לפי התושבים, המיקום המצוין, הסמיכות לשכונות המגורים ומגרש חנייה צמוד – יממשו כנראה את הפוטנציאל של האטרקציה. התלונה היחידה: למה אין שירותים?

אם יש משהו שחייבים להמשיך לחגוג – למרות התקופה הקשה והבשורות העצובות שאנחנו מקבלים חדשות לבקרים – זה אירוע יום הולדת, במיוחד אם מדובר על ילדים, שרק מחכים לאירוע כזה. הפארק החדש, שנפתח הערב בשכונת פסגת הדר פתח תקווה, נבנה בקונספט של יום הולדת וצפוי מעכשיו ושנים רבות קדימה, לארח מספר בלתי נגמר של אירועים מהסוג הזה.

צפו באירוע - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok פארק יום הולדת בשכונת פסגת הדר נפתח בהשקת חגיגית עם כוכבת הילדים נתי ועם מאות תושבים #נתיהגעתיהופעתי #פסגתהדר #עירייתפתחתקווה #פתחתקווה @נתי הגעתי הופעתי @עיריית פתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
הכניסה לפארק יום הולדת פסגת הדר
הכניסה לפארק יום הולדת פסגת הדר

רוצים אירוע יום הולדת - יש להזמין מקום

פארק יום הולדת הוא קונספט שקיים במספר רב של ערים בישראל. כך גם נבנה הפארק בפתח תקווה, כזה שפונקציונאלי מיוחד לאירוח חגיגת יום הולדת וכולל: איזור במה למפעיל, מושבי "אמפי" להופעה, שולחנות ארוכים להגשה וכיבוד ולצידם כסאות – וכמובן, מתקני שעשועים. מה שעוד מיוחד בפארק יום הולדת, הוא שצריך להזמין מועד אירוע, באמצעות העירייה – וכך להבטיח את שמירת המקום.

פארק יום הולדת בפסגת הדר נבנה במשך כחצי שנה, על ידי חברת "גנית פארק", בשיתוף עיריית פתח תקווה עם הפסקה של כחודש, בגלל המלחמה. הוא למעשה פארק יום ההולדת השני בעיר, לאחר זה שנמצא באם המושבות בגיסין פינת ראשון לציון – אבל הוא הרבה יותר גדול ומושקע ממנו. הפארק צפוי לארח ימי הולדת בעיקר של תושבי שכונות פסגת הדר, קריית מטלון, נווה עוז וכפר גנים ג' – כולם שכונות הנמצאות במרחק הליכה.

מחכים לכם בפארק יום הולדת פסגת הדר פתח תקווה

הקמת הפארק מתכתבת עם גידול האוכלוסיה בשכונה

"גינה מהממת, חדשה, מושקעת מאוד", אמרה לנו יעלה בן שלוש, שדווקא גרה בנווה גן. "אנחנו גרים ליד הקניון, במרחק נסיעה, אבל שווה להגיע לפה עם אוטו לעשות יום הולדת. טוב שיש מקום שאפשר לחגוג בו ימי הולדת בלי להפריע לאף אחד. אביבה יחזקאל, תושבת שכונת קרית מטלון, אמרה: "הגינה ממש חמודה ויפה וזה איזור טוב ליום הולדת. אבל יש פה מינוס אחד – אין פה שירותים וזה קצת בעייתי. אם היה פה שירותים זה היה מקום מושלם". בעירייה, אגב, מבטיחים שהנושא יטופל ובהמשך יוקמו שירותים לבאי הפארק

הקמתו של פארק יום הולדת בפסגת הדר, מהווה ציון דרך חשוב בהתפתחותה של השכונה, שבשנים הקרובות תאכלס בקירבה עוד מאות רבות של תושבים, שצפויים להתגורר בפרויקטים נדל"ן חדשים בסביבה, שהולכים ונבנים בקצב מסחרר, ביניהם: גרופית בפסגה של חברת גרופית, מגדל קרית הקדמיה של ח. מיתר ו-KATA IDOL של קטה גרופ.

פרטים נוספים באתר מקפ"ת של העירייה
האטרקציה של הפתיחה: נתי - כוכבת הילדים
האטרקציה של הפתיחה: נתי - כוכבת הילדים

פארק יום הולדת פסגת הדר - על המפה

עוד ב-מהנעשה בעיר

יום הזיכרון יום השואה פתח תקווה

לקראת הימים העצובים: מה הלו"ז של אירועי יום השואה ויום הזיכרון בפתח תקווה?

לאחר שהודיעה כבר לפני מספר שבועות על ביטול מסיבת יום העצמאות המסורתית הגדולה בפארק הגדול, עיריית פתח תקווה פרסמה היום את לוח הזמנים המעודכן לימי האבל, שהשנה צפויים להיות קשים מהרגיל, בעקבות המלחמה שעדיין מדממת. יום ראשון (5.5) ב-20:00, יתקיים טקס יום השואה המרכזי בהיכל התרבות וביום ראשון שאחריו (12.5) ייערך טקס יום הזיכרון המרכזי ביד לבנים. בנוסף לכך יערכו עוד עשרות אירועים ברחבי העיר.

המשך קריאה »

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading