מאיר ברוכין ביציאה מבית ספר יצחק שמיר פתח תקווה

צפו: קללות קשות של עשרות הורים ותלמידים כלפי מאיר ברוכין בבי"ס יצחק שמיר פתח תקווה

קבלת פנים כזאת למורה בבית ספר בפתח תקווה לא זכורה לנו. המורה לאזרחות, שהביע בבית הספר אמירות, שתמכו בצד הפלסטיני בסכסוך ומתחו ביקורת על צה"ל, שב ללמד היום בכיתה י', בעקבות צו בית משפט, שהורה להחזירו לעבודה – לאחר שהושעה. התלמידים סירבו להיכנס לכיתה ובמקום זה עשו הפגנה קולנית במיוחד מחוץ לבית הספר בשכונת קרול, סמוך לאם המושבות החדשה ונווה גן צפון.

בין הקריאות והקללות, שהוטחו במורה, שיצא מחויך מבית הספר: "יא בן זונה", "חתיכת בן שרמוטה – אח שלי חייל", "חיילים נטבחים ואתה צוחק", "שתקבל סרטן", "אח שלי נלחם בעזה בשביל שאתה תוכל לחיות בשקט", "שיהיה לך סרטן בזין" ועוד. חשוב לציין שלמרבה המזל, האירוע לא התגלגל לאלימות פיסית, למרות שלפי הסרטון שפורסם – זה לא היה רחוק מכך. לפי העדויות, הוא גם ספג יריקות – למרות שלא רואים זאת בסרטון.

צפו בסרטון שהתפרסם ברשת X (טוויטר לשעבר)

אתמול דחתה נשיאת בית הדין הארצי לעבודה, ורדה וירט ליבנה, את בקשתה של עיריית פתח תקווה לעכב את חזרתו של ברוכין ללמד. זה הוביל להפגנת תלמידים שלא נראתה כמותה. הלתמידים כמובן סירבו להיכנס לשיעור ובחרו להתאסף סביב חדר המורים, דפקו על החלונות וצעקו וקיללו את ברוכין. בחוץ התאספו מספר הורים שאחד מהם אמר לאתר הארץ: "אסור לברוכין ללמד כאן. בגללו המדינה כמעט נשרפה. אחרי 7 באוקטובר אין מקום לדעות כאלה".

אתמול ראש העיר רמי גרינברג נפגש עם תלמידי ארבע הכיתות שברוכין מלמד. "ראש העיר הסביר לתלמידים על ההליך הדמוקרטי שכולל, במקרה זה, את החובה לכבד את החלטת בית הדין לעבודה", נמסר מעיריית פתח תקווה. "לא בטוח שהפגנות ומחאות ישיגו את התוצאה. לכן ראש העיר ביקש מהתלמידים לאפשר לעירייה למצות את ההליך המשפטי על ידי הערעור שהוגש לבית הדין הארצי לעבודה".

קטעי המדיה הוצאו מהרשתות החברתיות והשימוש בהם הוא כפוף לסעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
אלי שתיוי אביו של עידן בועדת הכנסת

צפו באלי שתיוי, אביו של עידן מפ"ת: הם אונסים בעזה גם את הגברים (וידאו כתוביות)

הדברים שאמר האב של החטוף, הנמצא בעזה שבעה חודשים בדיוק, בועדת הכנסת – עדיין מהדהדים בעוצמה והפכו ויראליים ברשתות החברתיות. מאז השביעי באוקטובר, הפך שתיוי לסמל של משפחות החטופים, כאחד שלא מתחשבן ואומר את כל אשר על ליבו הכואב. "החטופות שחזרו מספרות לנו שאונסים את הגברים. מלבישים אותם כמו נשים, מגלחים אותם. חייבים לשמוע את הדברים האלו", אמר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading