רמי גרינברג והקניון הגדול - יום בחירות 2024

יום הבחירות פתח תקווה 2024: התושבים בחרו בעיקר בבילויים, קניות ומסעדות (וידאו)

נכון לשעה לפני סגירת הקלפיות, אחוזי ההצבעה עומדים רק על 41% – מספר הנמוך משמעותית מאחוז ההצבעה הסופי של בחירות 2018, שעמד על 56%. נראה שבמקום שיום השבתון יביא את התושבים לקלפי, הוא משך אותם בעיקר למרכזי הקניות והבילויים, שהמו מבקרים וקונים – בעיקר בעמי ב.ס.ר סיטי ובקניון הגדול, צפו במועמדים מגיעים לקלפי בבית ספר נתן יונתן.

עמי ב.ס.ר סיטי - יום בחירות 2024 (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok בפתח תקווה כבר בחרו עמי בסר סיטי יום הבחירות 2024 #פתחתקווה #בחירותמקומיות @Amy B.S.R city @שווארמה ג׳מילה @Mr.pretzel @אמפוריום פתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
עמי ב.ס.ר סיטי ביום הבחירות
עמי ב.ס.ר סיטי ביום הבחירות

תוצאות הבחירות יתקבלו בזמן הקרוב – אבל כבר עכשיו יודעים מי המנצח הגדול בפתח תקווה: העסקים. חנויות ומסעדות עמם שוחחנו בקניון הגדול דיווחו על עלייה חדה במכירות, גם בהשוואה לפיקים של מוצ"ש.

גם בעמי ב.ס.ר סיטי, תנועת המבקרים ענתה על כל הציפיות, במיוחד הודות לכך שלא ירד גשם, מה שהביא אלפי מבקרים למתחם הפתוח, שעשה הפעלות לילדים עם מתנפחים ופינות יצירה. "זה היה היום הטוב ביותר שלנו מבחינת מכירות", אמרה לנו לינוי סמדג'ה מסניף מיסטר פרצל'ס במתחם. "טיפלנו בכ-500 הזמנות – יותר מהאירוע במתחם עם אנה זק". 

הקניון הגדול פתח תקווה - יום בחירות 2024 (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

אלפים רבים של מבקרים הגיעו היום (יום הבחירות לרשויות המקומיות) לקניון הגדול בפתח תקווה וניצלו את יום השבתון ואת המבצעים שהציעו העסקים לטובת שופינג ואוכל. #קניוןגדולפתחתקווה #פתחתקווה #בחירותרשויותמקומיות

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

מקום נוסף בו נרשמה תכונה ערה, היה הקלפי בבית ספר נתן יונתן באם המושבות החדשה. בשעות הערב, אחוזי ההצבעה עלו בצורה חדה, כשמאות תושבים הגיעו להצביע. בפתח בית הספר חיכו להם תומכים, פעילים וחלק מהמתמודדים, ביניהם ראש העיר רמי גרינברג, ענת זנזורי ואורי אהד. עוד נצפו – עוזר ראש העיר שי שטרק ותושב השכונה, יוצא האח הגדול, גילי מיילי, שניסו לשכנע לבחור בגרינברג ובסיעת התחדשות בראשותו.

נכון לשעה 21:00 – רק כ-41% מכ-200 אלף בעלי זכות בחירה – הגיעו להצביע בפתח תקווה.

קלפי נתן יונתן אם המושבות - יום בחירות 2024 (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו: מאות תושבים הגיעו לבחור בקלפי בי"ס נתן יונתן פתח תקווה ופגשו אם מועמדים, תומכים ופעילים @rami_greenberg @anat_zanzuri @pt_liberal @gilimaili ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

קווליטסט QUALITEST פתח תקווה

חברת קווליטסט מפתח תקווה הכריזה על פרויקט חדש: קירוב בדואים להייטק

בשורה מאחדת ליום העצמאות: חברת התוכנה, הידועה כמובילה בעולם בתחום ה-Quality Engineering (הנדסת איכות) מבוסס AI, הוכיחה מזה שנים את הצלחתה בהכשרת עובדים מהפריפריה להייטק הישראלי. לאחרונה בישרה על כך שהיא בנתה תכנית המיועדת לאנשי הפזורה הבדואית בחורה. מנכ"ל החברה, שי ליברמן, מסר: ""יש אלפי מוחות מצוינים בפריפריה, ועלינו לפתוח בפניהם את הדלת להייטק".

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »
בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading