ראש העיר רמי גרינברג משמאל מברך תושב פתח תקווה פורים שמח. צילום: ליאור שמחי

למרות הכל, חוגגים: העדלאידע במרכז פתח תקווה התקיימה. גרינברג התחפש לקאובוי

לא כולם שלמים עם זה. לא כולם באמת שמחים מהלב, אבל המסורת חייבת להימשך. אלפים רבים של תושבים החלו לזרום משעות הצהרים לרח' חיים עוזר, לבמה המרכזית, סמוך לעיריית פתח תקווה, שהחליטה לקיים את האירוע, זאת למרות קולות של ביקורת, שזה לא העת לחגוג, כשיש לנו חטופים בעזה וכל יום נהרג חייל. ב-12:15 תעלה לבמה כוכבת הילדים מיכל הקטנה וב-13:00 משפחת ספיר. וידאו – בקרוב.

לאורך הרחוב הראשי, ניכרים בעיקר צבעי הכחול-לבן עם דגלים ומייצגים. עיריית פתח תקווה הציבה פינות יצירה ומשחק לילדים, פינות איפור, מייצגי רחוב, מתופפים, רקדנים ועוד. בכיכר המייסדים תמצאו תצוגת תכלית של רכבי ביטחון והצלה, לרבות עמדה של יחידת החילוץ וההצלה העירונית וחיילי פיקוד העורף בעמדת הסברה נוספת.

צפו בדבריו של ראש העיר רמי גרינברג בעדלאידע 2024 פתח תקווה (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג מסביר למה חשוב לקיים את עדלאידע פתח תקווה 2024 @petachtikva_city @tsadok617 @pt_liberal @bneiakivanevegan @michal.haktana @sapir_family ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

צפו בדבריו של רמי גרינברג ל-100FM (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS):

תחנת הרדיו "רדיוס 100fm" שידרה את המשדר בשיתוף עיריית פתח תקווה, במסגרת יום שידורים מיוחד מאירועי העדלאידע. התוכניות "אהבה פלוס" עם ג'ני בלום ו"מנהרת הזמן" עם ירון אשבל, שודרו מאולפן התחנה השקוף שהקימה "רדיוס 100FM" ברחוב חיים עוזר. בנוסף לגרינברג, התארחו בשידור כוכבי הרשת, הזוג מיכאל ושירן, ממשפחת ספיר .

@ptnews.tiktok צפו בקטעים מתוך עדלאידע של פתח תקווה 2024 רמי גרינברג מתראיין לרדיוס 100fm ומשפחת ספיר מבקשת מהקהל שהגיע למופע להיות 14 שניות בשקט למען החטופים #פתחתקווה #עירייתפתחתקווה #משפחתספיר #רדיוס100fm @מיכל הקטנה @עיריית פתח תקווה @משפחת ספיר @משפחת ספיר MASE 😍❤ ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
קרדיט לצילום וידאו של 100FM : שלהבת שרון
חומר גלם: באדיבות דוברות העירייה
ראש העיר רמי גרינברג בעדלאידע 2024 פתח תקווה
ראש העיר רמי גרינברג בעדלאידע 2024 פתח תקווה

לפי הדיווח, ברחוב חיים עוזר, שנסגר לתנועה, פזורים כוחות משטרה, אנשי אבטחה וחיילים רבים – אז אין לכם מה לדאוג. תבואו בכיף לראות את מיכל הקטנה ואחריה משפחת ספיר. "העדלאידע השנה היא בסימן "עם ישראל חי" כדי להראות לכל אומות העולם שעַם ישראל איתן ושרוחנו לא נשברת", מסר ראש העיר רמי גרינברג, שהתחפש לקאובוי, כיאה לשריף של העיר.  

"אנו נקדיש את האירוע לחיילינו הגיבורים ולכל כוחות הביטחון וההצלה, העושים לילות כימים ומחרפים נפשם בהגנה על המולדת", הוסיף ראש העיר. "המלחמה המתמשכת מחייבת אותנו לקיים סוג של שגרה גם בעת הזו ואנו רוצים לאפשר לילדים ולכל המשפחה לחוות את חג הפורים, תוך רגשי הערכה לחיילנו הגיבורים. בואו לחגוג וליהנות".

תושבי פתח תקווה בעדלאידע 2024 פורים
תושבי פתח תקווה בעדלאידע 2024 פורים

גלריית תמונות מעדלאידע פתח תקווה 2024

התמונות בכתבה: באדיבות ליאור שמחי - מטעם דוברות עיריית פתח תקווה

כך זה היה בעדלאידע פתח תקווה 2023

עוד ב-מהנעשה בעיר

יום הזיכרון יום השואה פתח תקווה

לקראת הימים העצובים: מה הלו"ז של אירועי יום השואה ויום הזיכרון בפתח תקווה?

לאחר שהודיעה כבר לפני מספר שבועות על ביטול מסיבת יום העצמאות המסורתית הגדולה בפארק הגדול, עיריית פתח תקווה פרסמה היום את לוח הזמנים המעודכן לימי האבל, שהשנה צפויים להיות קשים מהרגיל, בעקבות המלחמה שעדיין מדממת. יום ראשון (5.5) ב-20:00, יתקיים טקס יום השואה המרכזי בהיכל התרבות וביום ראשון שאחריו (12.5) ייערך טקס יום הזיכרון המרכזי ביד לבנים. בנוסף לכך יערכו עוד עשרות אירועים ברחבי העיר.

המשך קריאה »

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading