פתח תקווה NEWS - offline

רשת חנויות האקטיב והלייף סטייל OFFLINE נפתחה בקניון הגדול

מי אמר שבגדי ספורט לא יכולים להיות גם בגדי יציאה ובילוי? המותג הספורטיבי OFFLINE מגיע לפתח תקווה עם חנות אופנה חדשה ונוחה הפונה לאוכלוסיית נשים מגוונת, בעלות השקעה של 1.5 מיליון שקלים. אפשר להתאמן עם הבגד, לרקוד איתו וגם סתם להתכרבל מתחת לפוך. מה שנקרא קלאס באפס מאמץ. הצצה מבפנים.

הקניון הגדול בפתח תקווה הוסיף החודש מותג אופנה נוסף לשעריו, שיתחרה בלא מעט מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים מסוגים שונים כמו פוקס, רנואר, קרייזי ליין, גולבארי ואמריקן איגל. 

המותג OFFLINE (אופליין), שייך בעצמו לרשת חנויות האופנה האמריקאית "אמריקן איגל", המחזיקה ומפעילה חנויות רבות בפורמטים שונים ברחבי העולם ובארץ. במקרה הזה מדובר על .American Eagle Outfitters Inc, שמתוכה פועל המותג Aerie .

זהו פורמט די התחלתי מסוגו בישראל כשרק בתחילת החודש נפתחה החנות הראשונה בתל אביב ועד סוף השנה מתוכננות להיפתח עוד כ- 6 חנויות. גודל ממוצע של כל חנות כ-170 מ"ר וסכום המושקע עליה נע סביב 1.5 מיליון ש"ח. בהשקעה כוללת של כל החנויות זה יוצא כ-9 מיליון ש"ח.

צפו בביקור בחנות OFFLINE

טייץ מתאים גם למסיבה

מסיור קצר בחנות אפשר לראות שיש מגוון צבעים לבחירה וגזרות קטנות וגדולות מה שפותח את קהל הקונות ויוצר דימוי גוף חיובי. הקולקציה המוצעת בחנות כוללת שילוב תואם של סטים: טייץ וטופ ובגדי לייף סטייל. המוטיב שמלווה את המותג הספורטיבי הוא איכות הבדים, המאפשרים תנועה ונוחות גם כשמזיעים בריצה או כשעושים יוגה, פילאטיס ופעילויות ספורט כאלו ואחרות עם שילוב בגדי היומיום והמסיבתי. בעצם הופכים את הלוק הספורטיבי לבגדי יציאה לכל דבר.

"בנות ישראל כמהות לסגנון הזה"

שאלנו את מנהלת החנות, לורנה יאניץ׳, אם הטרנד הזה תופס בשוק האופנה של היום. "הקונספט הוא שהבגדים אמורים להתאים לך ושכל בגד שתלבשי יעלה עלייך וישב טוב", היא אומרת ומוסיפה, "בנות ישראל כמהות לסגנון הזה. יש ביקוש רב".

במבט חטוף בחנות, עושה הרושם שהסגנון מיועד לנערות ובחורות צעירות בגילאי 15-35 אבל בהחלט יכול להתכתב עם גילאים מתקדמים יותר, בעיקר נשים המבלות את מרבית זמנן בחדר כושר. יאניץ׳ מבהירה כי אין לאופנה גיל. "יש גם בחורות בגילאים 40-50 שקונות סטים אצלנו".

גם שרון ביטון, מנכ"ל אמריקן איגל, התייחס להגעת המותג הטרנדי לארץ ואמר בביטחון מלא: "חנויות offline מעוצבות בקונספט בינ"ל. אין לי ספק שהלקוחה הישראלית תתאהב במותג ובהיצע הרחב שיש לו להציע". 

ומה עם המחיר?

החנות מציעה בגדים במידות אקסטרה סמול עד אקסטרה לארג', כשטווח המחירים הכולל נע בין 40 ל- 300 ש"ח. חולצות וסווטשירטים אפשר למצוא בין 130 ל-300 ש"ח. את הטייצים הזולים ניתן לרכוש במחיר של 90 ש"ח וטופים בין 100 ל-180 ש"ח. בחנות גם ניתן למצוא מגוון מוצרי אקססוריז בעלויות שנעות בין 40 ל-160 ש"ח.

מבדיקה שביצענו מדובר במחירים סבירים עד גבוהים, ביחס למה שאפשר למצוא בחנויות אחרות, במיוחד מחוץ לקניון ואיזורי המסחר היוקרתיים. ב-OFFLINE גם מציעים איכות בד משתנה ממחיר למחיר. מכיוון, שאיך שלא נהפוך את זה, מדובר בבגדי ספורט, שצוברים בלאי גבוה יותר מביגוד אחר, הם חייבים להיות באיכות גבוהה.

בחנות יש רמות שונות של איכות בד (בד בנוני, בד דק וכו') וכל אחת יכולה לעשות את הבחירה בהתאם לתקציב שלה. מי שמחפשת לעשות כושר ולהינות מבגד נוח  – יודעת שזה יעלה לה טיפה יותר מבגדים ליום יום.

לרגל בלאק פריידי, כל החנות במבצעי הנחה של 40% הנחה עד סוף השבוע (27.11). יש כמובן גם יכולת לרכוש במבצעים דרך אתר טרמינל X . נשאר רק לראות אם הלקוחות "ירוצו" לקנות בזמן.

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading