מורן דוקרקר - עידן 2000 פתח תקווה

ביקור: רשת הצעצועים "עידן 2000" פתחה סניף ענק במתחם "דן טאון" בב.ס.ר סיטי פתח תקווה

בשקט-בשקט, כבר יותר מחודש, החנות הגדולה (400 מ"ר) פתוחה ללקוחות. זהו הסניף ה-40 של הרשת (והראשון בפתח תקווה), שפרוסה על פני כל הארץ (מאילת עד נהריה) ועכשיו גם הגיעה לעיר המושבות עם סניף בלוקיישן האטרקטיבי של מתחם הקניות החדש. מורן דוקרקר, בעלת החנות: "החלטתי להביא את חנות הצעצועים הכי יפה לפתח תקווה".

 עונת הקיץ מזמנת לילדים שלנו הרבה זמן פנוי. אז נכון שהסלולר (והמשחקים שבו), מן הסתם, ימלאו את הזמן הזה, אבל שווה לחשוב על אופציות משחק ושעשוע קצת מגוונות יותר לחופש הגדול. ב"עידן 2000" בונים על קהל שלא רק מחפש משחקי חשיבה, צעצועי התפתחות, צעצועי דמויות (סמי הכבאי, סוניק), לגו, פליימוביל, פאזלים ובובות, אלא גם אופניים, בימבות בריות מכוניות על שלט ואפילו רחפנים לילדים.

צפו: ביקור בחנות "עידן 2000" בפתח תקווה

נגן וידאו אודות עידן 2000 פתח תקווה

20% הנחה על בריכות אינטקס במבצע קיץ

אותנו מיד עניין מהו המוצר היוקרתי (שלא לומר, היקר ביותר בחנות) ומצאנו את בריכת אינטקס גדולה על עמודים, שמחירה הרגיל עומד על כ-5000 ש"ח ואילו ב"עידן 2000", לקראת הקיץ, יוצאים במבצע אטרקטיבי ומוכרים אותה בכ-4000 ש"ח. "המחירים שלנו יחסית ברצפה ביחס לחנויות דומות אחרות", מדגישה מורן דוקרקר, בעלת החנות, תושבת מודיעין. "מעבר לזה, מדובר בסניף דגל של הרשת עם קונספט חדש – הן מבחינת הגודל והן מבחינת המבחר".

מביקור במקום עולה שהמבחר באמת ענק, כיאה לרשת הצעצועים הגדולה ביותר בארץ. הרשת גדלה עוד יותר, לאחד שבעליה, ציון חזן ושי סבג, בלעו את המתחרה הראשי "כפר הצעצועים", לפני שנתיים וחצי בעסקה מהדהדת של עולם הצעצועים והמשחקים הישראלי. הרשת, שהוקמה עוד ב-1997, פועלת בשיטת הזכיינות ולדוקרקר, אין ספק לגבי הפוטנציאל המסחרי של הסניף הפתח תקוואי.

מחפשים מוכרים צעירים (מגיל 18)

"אנחנו כעת בתקופת ההרצה", היא מציינת. "בינתיים מחכים ומצפים לכך שכל מתחם "דן טאון" ייפתח ובמקביל יתחילו להיכנס המשרדים במגדלי ב.ס.ר סיטי". דוקרקר בינתיים עוסקת בעיקר להכין את החנות לקראת סיום שלב ההרצה. בפתיחה היא מבטיחה אירוע מלהיב עם טל מוסרי, הפרזנטור, יחד עם כוכבי ילדים נוספים. 

בין היתר, היא כמובן מחפשת עובדים, בעיקר בתחום המכירות. "מתאים גם לגילאי 18. קוראת לצעירי פתח תקווה להגיע לסניף ולהגיש מועמדות לעבודה אצלנו. אנחנו מחפשים עובדים מסורים עם ראש גדול, כי חשוב לנו חווית השירות וגם כאלה שיוכלו לתפעל מכירה של מגוון המוצרים שיש לנו". 

עידן 2000 פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading