טרק מרקט פתח תקווה

רשת הטיולים "טרק מרקט" השיקה את הסניף החדש בפ"ת: לא חוששים מתחרות עם דקטלון

החנות של רשת הטיולים החדשה נפתחה לפני כחודש בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח וכבר נרשמת בה תכונה יחסית ערה, אבל די מובנת, נוכח תחילתו של הקיץ. הסניף ב"דן טאון", מושך תשומת לב רבה בקרב תושבי העיר, בעיקר הודות לשלט הענק, שניצב מעל דלת החנות, הנמצאת על ציר רבין העמוס. שבתאי (שבי) קמחי, בעלי הרשת: "מכוונים לקהל הצעיר של פתח תקווה". 

המתחם המסחרי המדובר בב.ס.ר סיטי קורם עור וגידים, כשמדי שבוע מתווספים אליו עוד ועוד עסקים הפותחים את שעריהם ללקוחות. ואם בתחום ספורט וטיולים עסקינן, אז אחרי דקטלון, שנפתחה בקול תרועה רמה לפני יותר מחודשיים והיוותה את הסיפתח של המתחם, הגיעה תורה של "טרק מרקט" (Trek Market), רשת חדשה יחסית, שהסניף בפתח תקווה, הוא החמישי שלה במספר.

צפו בביקור בסניף החדש של טרק מרקט בפתח תקווה

השילוט מבלבל, אבל נמנעים מסכסוך

כשביקרנו במקום גילינו מצאנו לקוחות שטעו לחשוב שמדובר בסוג של "חנות בת" של דקטלון, המוכרת ציוד טיולים. מה שמבילבל אותם (וגם אותנו…) הוא השלט של המותג הצרפתי, שמופיע בכל פינה במתחם "דן טאון", וכן, גם מעל לזה של טרק מרקט. מה שמוסיף לבלבול הוא הדימיון הרב בין שני הלוגואים. בטרק מרקט לא אוהבים את הסיטואציה המבלבלת, אך אין להם כל כך מה לעשות בנושא, היות ואיזורי השילוט הרבים של דקטלון במתחם, נסגרו הרבה זמן מראש מול בעלי המתחם. 

"החלטנו לא להיכנס לסכסוך", סיפר לפתח תקווה NEWS, שבתאי (שבי) קמחי, בעל הרשת. "התחרות עם דקטלון דווקא טובה לנו. אנחנו ניזונים גם מהלקוחות שבאים לדקטלון ובהמשך גם כאלה שיגיעו לחנות קולומביה (חנות ביגוד הטיולים, שגם היא תיפתח במתחם)". 

קמחי מוסיף ש"טוב לנו שחובבי הז'אנר ייחשפו גם אלינו כשהם ישוו מוצרים ומחירים. בכלל, החנויות במתחם "דן טאון", מאופיין ככזה שפונה לתחום הספורט, הטיולים והאקסטרים – ואנחנו חלק מהעניין. בניגוד למתחרים שלנו, אנחנו פונים לקהל יעד יותר נישתי ומקצועני בתחום הטיולים".

נעלי טיולים זמברלן במחיר 1099 ש"ח
נעלי טיולים זמברלן במחיר 1099 ש"ח

פוטנציאל לסניף דגל

מה עוד מבדל אתכם מהאחרים?

"ראשית, את המותגים שאנחנו מייבאים בלעדית, לא ניתן למצוא – לא בדקטלון וגם לא ב'למטייל', או 'ריקושט'", מציין קמחי. "אנחנו מייבאים מותגים כמו כמו Bach, Zamberlan ,Trespass, ו-Lizard, שנחשבים למובילים בתחום הספורט וציוד הטיולים, הקמפינג והמחנאות. מכיוון שאנחנו מייבאים את המוצרים בעצמנו ישירות מהיצרנים, המחירים שלהם אטרקטיביים ותחרותיים".

שבתאי קמחי על רקע הסניף של טרק מרקט בפתח תקווה

מבדיקה עולה כי ניתן למצוא את המוצרים הנמכרים בטרק מרקט גם אונליין בעלי אקספרס ובאמזון, במחירים דומים ואף פחותים, אך קמחי מדגיש את היתרון ברכישת המוצרים דרך הרשת. "ראשית, למזמינים אונליין, אנחנו מתחייבים להביא את המוצר תוך שלושה ימי עסקים. אלה שמגיעים לחנות יכולים למשש ולמדוד את המוצרים וכך להתחבר אליהם וליהנות מחוויית הרכישה בצורה הטובה ביותר".

קמחי, צפוני, שגר ביישוב נופית, שבגליל התחתון, יודע דבר או שניים על תחום מוצרי הטיולים. במשך 22 שנים היה זכיין של ריקושט ובעליו של 5 סניפים בצפון, עד שהחליט לצאת לחופשי ולפתוח ב-2019 את "טרק מרקט", לה כבר יש סניפים במודיעין, צמח, כפר סבא הירוקה וחוצות המפרץ בחיפה. הוא לא אמר זאת, אבל החנות החדשה בפתח תקווה, שגודלה 200 מ"ר, פוטנציאלית יכולה להוות את סניף הדגל של הרשת.

תיקי ICEBERG בשלל צבעים
תיקי ICEBERG בשלל צבעים

אבן אש של הישרדות ב-30 ש"ח

"בחרנו את הלוקיישן מהרבה סיבות", הוא מסביר. "ראשית, המיקום על ציר רבין נותן לנו הרבה חשיפה, נוכח התנועה הערה של רכבים ואנשים, שרק תיגבר עם כניסת המשרדים לב.ס.ר סיטי והשקת הרכבת הקלה. בנוסף, פתח תקווה היא עיר מתפתחת עם התפתחות עסקית ענפה ועם הרבה צעירים – שהם קהל יעד שלנו". 

אליסף, המוכר (היחיד, נכון לעתה), עשה לנו סיור בחנות בה התרשמנו מהמבחר והמגוון של מוצרי הטיולים, שלמעשה מכסה את כל מה שצריך לטרק המושלם: אוהלים (שכמעט נכנסים לכיס), מזרנים, שקי שינה, מעילים, גזיות, נעליים, מעילים וגם גימיקים כמו אבן אש (כן, ההיא מהישרדות) ורצועת תאורה שמתחברת ב-USB ועושה אור ביתי באוהל. 

בטרק מרקט מספרים כי הם מחפשים עובדים לחנות החדשה ומפנים את חובבי הטיולים והספורט האתגרי לבקר בחנות ואולי למצוא משרה מעניינת, שאין הרבה כמוה בחנויות של פתח תקווה. 

שעות הפתיחה של החנות הם בין 11 בבוקר ל-9 בערב בימי חול וביום שישי בין 10 ל-2 בצהרים. 

טרק מרקט פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

ליהיא גרינר - הקניון הגדול פתח תקווה

חדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה: ליהיא גרינר תעביר סדנאות לאמהות ותינוקות – ללא תשלום

את כוכבת הריאליטי הפתח תקוואית, יוצאת האח הגדול, תוכלו למצוא בקניון במהלך חודש מאי, החל מה-9.5 בשעה 10:00 ובאותה שעה ב-9, 16, 23 ו-30 לחודש. אורך כל מפגש הוא כשעה ורבע והוא מיועד להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. גרינר: "הקניון הוא הבית השני שלי, אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר בו את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת". הסדנא ללא תשלום.

המשך קריאה »
סופרטל בר כוכבא פתח תקווה

בהשקעה של כ-7 מיליון ש"ח פתחה סופרטל את הסניף ברחוב בר כוכבא פתח תקווה

רשת הסופרמקטים ממשיכה להתפתח בפתח תקווה עם סניף חמישי, לאחר הסניפים בגיסין, כץ, רוטשילד וההסתדרות. הסניף משתרע על כ-1300 מ"ר והוא יכלול קצביה עם מגוון מוצרי בשר טריים פירות וירקות איכותיים, מותגי פרימיום ועוד. הסניף, כמו כלל הרשת, נבדל בשעות פתיחה ארוכות מהרגיל: 6:00-23:00 בימי חול ועד השעה 15:00 בשישי. הסניף יהיה סגור בשבת. אירוע הפתיחה יהיה ב-7.5

המשך קריאה »
סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading