פסטיבל האוכל פתח תקווה

פסטיבל האוכל 2025 פתח תקווה

כ-8000 תושבים הגיעו לפסטיבל האוכל 2025 פתח תקווה בפארק יד לבנים

הפסטיבל הסתיים לאחר שני ערבים מוצלחים, בהם הופיעו שלשום בניה ברבי (עם מופע חימום של להקת BERTA) ואמש (13.11.25) הופעה של אברהם טל מארח את קרן פלס. לכל ערב הגיעו כ-4000 צופים, שלצד ההופעות נהנו גם מדוכני אוכל מגוונים וברים של אלכוהול וקוקטיילים. המופע אמש הוקדם במעט מהחשש לגשם חזק. לבסוף, האירועים הסתיימו בהצלחה וללא אירועים חריגים.

קרן פלס בניה ברבי אברהם טל פארק יד לבנים פתח תקווה

בניה ברבי, אברהם טל וקרן פלס יופיעו בפסטיבל האוכל בפארק יד לבנים פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי הפסטיבל, הגדול הראשון מאז סיום המלחמה, יתקיים ב-12-13 בנובמבר 2025, בין השעות 19:00–23:00 בפארק ברחוב ארלוזורוב 30. “הפסטיבל צפוי להיות חגיגת טעמים וריחות מרחבי המטבחים בעולם לצד מוזיקה איכותית שתעניק חוויה מלאה לכל החושים”, הבטיחו. במהלך הפסטיבל יוקמו עשרות דוכני אוכל בהשראת המטבחים המובילים בעולם. כרטיס: 19 ש”ח.

כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

Loading