מוקד עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה

“עירייה שלום”: 40 נציגים חדשים סיימו הכשרה במוקד 106 של עיריית פתח תקווה

התוכנית, שהיא פרי יוזמה של מינהל משאבי אנוש ובהובלת סמנכ”לית המינהל, סטלה בורוכוב, הועברה לכ-40 נציגות ונציגי שירות של המוקד העירוני. מתוך הבנה שמוקד 106 הוא אחד מממשקי השירות המרכזיים והחשובים ביותר בין העירייה לתושביה, המשתתפים קיבלו לאורך ארבעה מפגשים אינטנסיביים ארגז כלים יישומי ומודרני. ראש העיר, רמי גרינברג: “”שירות איכותי מתחיל באנשים”

כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]