פסטיבל הבירה

פסטיבל הבירה של פ"ת בחמישי, על הבמה: אברהם טל, מוש בן ארי והראל מויאל

בימים חמים כמו אלו, כשהטמפרטורה מטפסת כבר משעות הבוקר למעל 30 מעלות, והלחות חוצה בלי בעיה את 60%, כיף להתענג על בירה קרה ולשמוע מוזיקה טובה. ביום חמישי יתקיים פסטיבל הבירה החמישי של פתח תקווה, אותו מארגן, מנהל ומפיק אגף אירועים תרבות ופנאי של עיריית פתח תקווה.

הפסטיבל יתקיים בפארק יצחק אוחיון החל מהשעה 20:00, ובו תוכלו לטעום עשרות סוגי בירה שונים. במהלך האירוע יתקיימו שלוש הופעות של הזמרים אברהם טל, מוש בן ארי והראל מויאל. בעירייה הבהירו כי הכניסה למתחם חופשית מגיל 18 ומעלה, אך ילדים מתחת לגיל 10 יכולים להיכנס בליווי של מבוגר בלבד.

הפרומו לאירוע של עיריית פתח תקווה

ראש העיר, רמי גרינברג, אמר לקראת האירוע: "זוהי מסורת בפתח תקווה לקיים את פסטיבל הבירה בחודש אוגוסט ולאפשר לתושבי העיר לבלות וליהנות מבירה טובה וממוסיקה מצוינת. מדובר באירוע שיא אליו צפויים להגיע אלפי אנשים חובבי תרבות הבירה והקולינריה וחובבי מוסיקה. הפסטיבל יתקיים בפארק אוחיון ואני מזמין את כל תושבי העיר והסביבה לבוא וליהנות".

גם בשנה שעברה התקיים הפסטיבל בפארק יצחק אוחיון, וכלל הופעות של להקת תיסלם ושל הזמר אמיר דדון. לפני שנתיים, ב-2020, הפסטיבל לא התקיים בשל הגבלות נגיף הקורונה, בשנה בה בוטלו אירועים לא מעטים. לפני כשלוש שנים, בקיץ 2019, הפסטיבל כלל הופעות של לקהת אתניקס ושל הזמר בניה ברבי.

המיקום של הפסטיבל: פארק יצחק אוחיון

מה חשוב לדעת?

אין כניסה

אסור להכניס

נשק, סמים, אלכוהול, בעלי חיים, ספריי מכל סוג, אופניים וחפצים חדים.

נגישות

נגישות בפסטיבל

חנייה נגישה בחניון בזל הצמוד לפארק. הכניסה עם רכבים תותר לבעלי תו נכה הנעזרים בכיסא גלגלים או למתקשים בהליכה. מתחם ישיבה נגיש בקדמת הבמה (הכניסה משמאל לבמה). מקומות שמורים לבעלי תו נכה הנעזרים בכיסא גלגלים או למתקשים בהליכה עם מלווה בהצגת תעודת זהות ותעודת נכה. כניסות ויציאות נגישות: שערי כניסה 4,8,20,28 ושערי יציאה 4,9,19,29. ​שירותים נגישים בשביל הסמוך לשער 28 ובסמוך למגרש ההוקי.

קווי אוטובוס

קו 99 - שכונת עמישב עין גנים מרכז העיר
קו 16 - שכונת יוספטל כפר גנים
קו 62 - שכונת כפר גנים אזור רוטשילד
קו 91 - שיכון בילינסון
קו 49 - מעמישב ומרכז העיר רמת ורבר
קו 88א - מהדר גנים, עין גנים
קווים 7,27 - שכונת כפר אברהם
קווים 561, 42 - שכונת חן הצפון נווה דקלים
קווים 30, 53, 44, 51 - משכונת אם המושבות ונווה גן
קו 88 - משכונת כפר גנים ג'
קווים 20, 82 - משכונת אחדות שערייה
קווים 30, 77, 47 - משכונת פסגת הדר
קו 31 - משכונות מטלון ונווה עוז
​קו 164 - מאצטדיון המושבה, רכבת קריית אריה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading