KFC פתח תקווה - תורים לא נגמרים

צפו: KFC פתח תקווה 20 יום מהפתיחה – עומסים בתורים, אבל ברשת מרגיעים

כשביקרנו באירוע הפתיחה ב-20.7, זה היה קצה הקרחון. בשבת הראשונה מכוניות חנו בדאבל פארקינג ועל המדרכה, כשמאות לקוחות צבאו את המקום. גם בביקור שביצענו בשישי האחרון בצהרים, היה קשה לראות את הרצפה. היו לקוחות שחיכו עם בטן מקרקרת להזמנה יותר מרבע שעה. מ-KFC נמסר: "מבקשים להתאזר בסבלנות ובאורך רוח בהגעה לסניף בפתח תקווה".

המקום הקולינרי הכי לוהט בפתח תקווה, סוגר מחר שלושה שבועות מההשקה של הסניף ביכין סנטר וההייפ ההתחלתי סביבו עדיין לא נגמר. למערכת פתח תקווה NEWS הגיעו עשרות פניות של תושבים, שהתעניינו בעיקר בלחץ שבמקום, חיפשו טלפון להזמנות (עוד אין) ושאלו אם האוכל כשר (הוא לא). במקביל, הסניף קיבל ביקורת אוכל רעה באתר TIMEOT, שלא הזיזה ללקוחות, שממשיכים להגיע בהמוניהם.

צפו בביקור (יום שישי, 5.8)

"רושם ראשוני לא טוב"

כשאנחנו אומרים בהמוניהם, אנחנו מתכוונים לפיקים בהם מגיעים 1500 לקוחות ביום ו-100 בשעה. כשאנחנו הגענו (יום שישי האחרון בצהרים), צבאו את המקום כ-70 איש בו זמנית. חלקם כבר בלסו את הבאקטים עם העופות הקרנצ'יים, אבל רובם פשוט המתינו להזמנות, בסוג של חוסר ידיעה כי (במקרה, או שלא), גם מסך ההזמנות לא עמד בעומס ופשוט לא עבד.

המקום שקק בעיקר בני נוער ומשפחות וקשה שלא היה להבחין, שאותות העומס ניכרים על פניהם של העובדים הרבים, שאיישו את המשמרת ולא הפסיקו לטפל בהזמנות. "נסענו לפ"ת כדי לאכול KFC ומצאנו רק חפיפניקיות ישראלית בדלי", זאת הייתה הכותרת במגזין התל אביבי TIMEOUT, במאמר ביקורת, שהתפרסם שבוע מהפתיחה ולא נתן יותר מדי הנחות לסניף החדש. 

קשה לומר שראינו "חפיפניקיות", אבל בהחלט עומסים, שלא רגילים אליהם במקומות האוכל של פתח תקווה. גילינו לקוחות עצבניים, אבל גם סלחניים. "הרושם הראשוני לא טוב", אמר לנו לקוח, שהמתין לארוחה שלו. "תורים גדולים, חסרים מוצרים במחשב דרכו מבצעים את ההזמנה וגם אין מסך שמציג פה מה קורה, אבל נטעם ונאכל – זה המבחן האמיתי".

מסך ההזמנות הגדול (משמאל) היה חושך - KFC פתח תקווה
מסך ההזמנות הגדול (משמאל) היה חושך - KFC פתח תקווה

וכמובן - מחפשים עובדים

העובדה שהסניף פתוח רק בשבת, מוסיפה הרבה לבאזז של המקום, בעיר שרוב המסעדות והמזללות בה סגורים ביום המנוחה. ברשת שבים ומגישים כי האוכל אינו כשר ("מכינים עם את אותו מתכון מקורי מחו"ל") ושבינתיים אין טלפון להזמנות ולא עושים משלוחים, כל עוד המקום עדיין נמצא בהרצה.

מהביקור במקום עולה כי אחת מהסיבות לעומס הוא שהעובדים (שכולם כמובן, חדשים), עדיין לא מספיק מיומנים ומהירים בהכנת והוצאת המנות, למרות שהם עובדים קשה ועושים ככל יכולתם. ברשת לא מתרגשים יותר מדי מהביקורות השליליות שהמקום קיבל ב-Google My Business (ראו למטה).

אחד מהעובדים (לפני צבא), הודה כי הוא כבר עבד במזללות, אבל מעולם לא עמד בעומס כזה. יחד עם זאת ציין כי התנאים והשכר (30 ש"ח לשעה), גבוהים משמעותית מאלה שמקבלים במקומות אחרים כמו "מקדונלדס" הוא "דומינוס פיצה". 

ברשת מספרים כי הם כל הזמן מחפשים עובדים מיומנים (מגיל 16) ומבקשים ממחפשי עבודה ליצור איתם קשר ולהגיש מועמדות. גם KFC, כמו עסקי אוכל אחרים, סובלים ממצוקה של כוח אדם, שנגרמת גם מתופעת "פוסט קורונה" ומהעובדה שרבים מעדיפים לעבוד ב"וולט" במקום למלצר ולהרוויח יותר. 

  "כפי שקורה בכל פתיחת מסעדת KFC חדשה", נמסר מהרשת. "גם בסניף ביכין סנטר פתח תקווה, אנו עדים לביקוש רב והתעניינות רבה סביב הסניף החדש והתפריט הכולל את המתכון והטעם המקוריים של KFC. אנו מבקשים מכל קהל לקוחותינו מפתח תקווה וגוש דן להתאזר בסבלנות ובאורך רוח בהגעה לסניף".

KFC פתח תקווה - מזמינים ומחכים

ביקורות מ-Google My Business (לינק לביקורת על השם)

עידו גולן:
טעים, נקי, אין חוסר במנות, שירות מהיר, סניף גדול, מקום נגיש.

רם משען:
איום ונורא, יכול להיות שרק בסניף הזה או בפוקס נפלתי על יום רע שלהם .
נתחיל בהזמנה
לוח ההזמנות אחד לא עבד,
שמזמינים הרבה מאוד שאלות.
מוציאים את המיץ עד שמגיעים לתשלום הסופי. משלמים שני שקלים על רטבים, אני הוספתי רוטב ברביקיו ורוטב שום, שניהם פשוט לא טעימים. קטשופ ומיונז מגיעים ללא תשלום נוסף.
לעיקר: העוף היה מלוח בצורה נוראית לא רק שלי. רוב העוף לא היה קרנצ'י . המנהל הוסיף לי פצוי על העוף המלוח עוד עוף מלוח. בקיצור הסניף בפתח תקווה נמחק אצלי .

נמרוד זיגלמן:
בלאגן. מקום שפשוט כולו בלאגן אחד גדול. ממתינים 10 לעמדות ההזמנה שלא כולן עובדות ולא עובדות טוב. משלמים בסוף יותר ממה שצריך. 20 דקות המתנה להזמנה. ארוחה מגיעה קרה, לא כמו שהזמנו, מגש מגיע ללא רטבים, ללא מלח וללא מפיות. הצוות אדיב. לא מגיע להם , אבל המקום באמת על הפנים כעת.

KFC פתח תקווה - על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »
יקבי ירושלים פתח תקווה JERUZ YARD

מביאים את ירושלים לפתח תקווה: יקבי ירושלים (JERUZ YARD) פתחו רשמית (וידאו)

ביקרנו במקום ביום שישי האחרון, שהיה מלא באנשים, באווירה כפרית ופסטורלית בפארק יד לבנים, בקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את היקב ואת הפוד-טראק שלצדו, פקדו אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – במקום ייחודי, שאין כמותו בפתח תקווה. גואטה, הבעלים: הבאנו את משכנות שאננים מירושלים לפתח תקווה. צפו בתפריט.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading