KFC פתח תקווה במרכז יכין סנטר

צפו: KFC פתח תקווה פתחה את הסניף החדש של הרשת ביכין סנטר באירוע חגיגי

לראשונה בפתח תקווה: סניף KFC ייפתח ביכין סנטר אפשר להתחיל ללקק את האצבעות: אחרי הכנות של חודשים, רשת העוף הבינלאומית, "קנטקי פרייד צ'יקן", פתחה את שעריה ללקוחות, שרבים מהם כבר המתינו בכניסה, כדי להיות הראשונים שיטעמו את הטעם הייחודי, שקולונל הרלנד סנדרס, הביא לפני כ-75 שנה לפיותיהם של האמריקאים. עומר זיידנר, מנכ"ל הרשת בישראל: "שמחים להביא את המותג האהוב לפתח תקווה"

הסניף, עליו כתבנו באופן בלעדי לראשונה לפני יותר מחצי שנה, הוא בגודל של כ-300 מ"ר ומכיל עשרות מקומות ישיבה (פנים וחוץ) וגם מערכת הזמנות ממוחשבת עם שלוש עמדות. ללקוחות הראשונים, רובם בני נוער בחופשה, שנראה כאילו ספרו את הדקות לפתיחה, חיכה צוות של כ-10 טבחים ומקבלי הזמנות. בפתיחה החגיגית נכחו גם בכירים מהרשת, כמו עומר זיידנר, מנכ"ל הרשת בישראל, אלון וינשטוק, סמנכ"ל שיווק וכן נציגי הרשת מאירופה.

צפו: הלקוחות הראשונים וההתרגשות של אנשי KFC

אלו הלקוחות הראשונים של KFC פתח תקווה. מתי יהיה הלקוח המיליון?
אלו הלקוחות הראשונים של KFC פתח תקווה. מתי יהיה הלקוח המיליון?

פתוח גם בשבת ולא כשר

הסניף ממוקם בפינת רח' השחם-לשם במרכז יכין (Y-CENTER) בלב העסקי של פתח תקווה. עבור KFC (קנטקי פרייד צ'יקן), רשת העוף המפורסמת בעולם, מדובר בסניף הראשון במרכז הארץ. זה יהיה סניפה ה-15 בישראל, כשסניף אחד נוסף צפוי להיפתח בקרוב בסינמה סיטי בראשון לציון. KFC פתח תקווה צפוי לשרת קהל גדול של תושבי פתח תקווה, בה יש ביקוש העצום לעוף האהוב. 

אנשי הרשת סיפרו לנו כי הם בונים על המיקום האטרקטיבי והמרכזי של הסניף, מרחק הליכה מתחנת הרכבת הקלה, שעתידה לפעול בעוד מספר חודשים וכן מב.ס.ר סיטי ודן טאון, שני מתחמי העסקים הענקיים, שצפויים למשוך עליהם עשרות אלפי מבקרים מדי יום. במסעדה עדיין לא פועל מערך המשלוחים (יעבדו כנראה עם וולט) וכרגע מי שרוצה טייק-אווי, צריך להגיע למקום ולקחת. 

משיחות עם אנשי הרשת, הם מצפים לתכונה גבוהה בימים הקרובים בעקבות ההתלהבות של הפתיחה, במיוחד ביום שבת (כן, הסניף פתוח בשבת), בו צפויים לפקוד את המקום עשרות, אם לא מאות תושבי פתח תקווה רעבים. שעות הפתיחה של הסניף הם בימי ראשון עד חמישי משעה 12:00 בצהרים ועד השעה 22:00 בערב. בימי שישי ושבת הסניף יהיה פתוח בין 11:00 בבוקר ל-22:00 בערב.

מכיוון שהוא פתוח בשבת, אז מטבע הדברים, הסניף אינו כשר. לגבי כשרות האוכל עצמו, אז גם כאן על תבנו על זה. בסניף משתמשים במתכון זהה אחד לאחד עם זה הבינלאומי. המתכון הוא סודי, אך אפשר לחשוד כי הוא כולל חלב. 

KFC פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

כ-16,000 תושבים הגיעו לפסטיבל הקינוחים הראשון של פתח תקווה ביד לבנים (וידאו)

האירוע הסתיים אתמול בהצלחה עם הופעתה של הזמרת יסמין מועלם, מהכוכבות העולות של המוסיקה הישראלית. כבר בשעה 19:30 החלו הראשונים מהקהל להגיע ועמדו בתור הארוך שהשתרך כמעט עד רחוב ארלוזורוב. התור התקדם במהירות וכולם נכנסו לפני ההופעה של מועלם, שהחלה ב-21:30. הפסטיבל החל כבר שלשום עם הופעה של כוכבת הילדים ניבה קשת ולאחר מכן הזמר מוש בן ארי.

המשך קריאה »
מריונלה פתח תקווה

מריונלה (MARIONELLA) האיטלקית נפתחה אתמול בפתח תקווה בהשקעה של 6.5 מיליון ש"ח

עם שטח של 350 מ"ר (לא כולל החצר והדשא), שיכול להכיל כמעט 150 סועדים בו זמנית, בעלי המסעדה בהחלט נותנים כאן הצהרת כוונות ומעלים את רף התחרות של המסעדות האיטלקיות של פתח תקווה. המקום החדש, במתחם המסחרי של הסיבים 18, מחליף את הסניף האחרון ששרד מרשת ספגטים. יחד עם עיצוב יוקרתי ושף בעל שם – במריונלה בטוחים שיש להם קלף מנצח (וכשר). התפריט עם המחירים – בפנים

המשך קריאה »
קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים.

המשך קריאה »
מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים בשמו.

המשך קריאה »