חסות מחלקת נוער הפועל פתח תקווה

בהפועל פתח תקווה מכוונים לספונסרים נוספים: מציעים חסות ל-9 קבוצות מחלקת הנוער

לאחר ש-TWO NIL ו"דן טאון" כבר הטביעו את חותמם על מדי קבוצת הבוגרים עם לוגואים על החלק הקדמי והאחורי של התלבושות, המקום על הבגדים של השחקנים הצעירים, שיחלו את העונה בעוד כחודש, עדיין פנוי בקרב חלק מקבוצות המחלקה. בקבוצה מספרים על התעניינות של מספר נותני חסות אפשריים, בעיקר בעלי עסקים בפתח תקווה, שמבחינתם זאת פלטפורמה מצוינת לפרסום מקומי לצורך אפקט שיווקי ותדמיתי. 

אם חשבתם שלוגואים על חולצות זה רק עניין של הבוגרים, אז בקבוצה חושבים אחרת ובונים העונה גם על נותני חסות עבור 9 קבוצות ילדים ונערים במחלקה. מדובר על כל קבוצות המחלקה, חוץ מקבוצת הנוער, שכבר סגרה הסכם חסות עם "שדות גיטלמן" של גיטלמן, חברת הנדל"ן הפתח תקוואית וקבוצת נערים א' (גילאי 15-16), שסגרה עם "אמפליפון" מבית "אורתופון", לה יש סניף של מכשירי שמיעה בפתח תקווה.

שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים
שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים. צילום: הפועל פתח תקווה

חסות ממוקדת לוקאלית

הסכמי החסות מקנים קודם כל את הזכות להופיע על הפרונט (החלק הקדמי) של חולצות השחקנים. בחשבון פשוט, מדובר על כ-200 חולצות לכל שחקני המחלקה. הליגות של הקטנים אמורות להתחיל בעוד כחודש ובימים אלה חלקן כבר מתחילות להדפיס את החולצות.

יש לציין שחוץ מהחשיפה שהחולצות יקבלו במשחקים עצמם (אליהם מגיעים עשרות רבות של הורים), מן הסתם הן יקבלו חשיפה גם באמצעות תמונות וסרטונים מהמשחקים, שמופצים בווטסאפים וברשתות החברתיות של הפועל פתח-תקוה, הכוללות כ-20 אלף עוקבים סך הכל.

"מדובר בפלטפורמה פרסומית מיוחדת", מציין טים פלוטקין, סמנכ"ל ויועץ משפטי בהפועל פתח-תקוה. "המפרסמים יקבלו חשיפה גבוהה בעלות אטרקטיבית, שהיא גם ממוקדת לוקאלית ומופנית לקהילת התושבים בפתח תקווה".

עלות החסות (עשרות אלפי שקלים לקבוצה), היא כמובן נמוכה יותר מההסכמים של הקבוצה הבוגרת, שנותני החסות שלה הם חברת המדיה האמריקאית TWO NIL ומתחם "דן טאון", שעל השת"פ שלהם עם הפועל דיווחנו לפני מספר ימים.

שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר?
שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר? צילום: הפועל פתח תקווה

שואפים ל-6000 מנויים

בהפועל פתח-תקוה מעדיפים לתת את החסות על 9 הקבוצות לגורם מסחרי אחד, אך כמובן לא פוסלים לסגור הסכמים עם כמה גורמים שונים, שיקבלו חסות על קבוצות שונות. התמחור נעשה לפי פרסום פר קבוצה והוא יכול גם לכלול רכיבי פרסום על המדים – מאחורה, במכנסיים ובשרוולים. אגב, גם על המדים של הקבוצה הבוגרת (כרגע עם לוגו מאחור ומקדימה), יש עדיין מקום לנותני חסויות נוספים.

בקבוצה גם מתכוונים להציע חסות על דגל ענק מימדים, שייפרש במשחקי הליגה בהם היציע שמול מצלמות הטלוויזיה (המזרחי), לא יהיה מלא (זה מה שצפוי להיות ברוב הממשחקים). מדובר על שטח פרסום גדול בעלות של כ-60 אלף ש"ח, שכולל גם את ההדפסה וההתקנה.

הפועל פתח-תקוה, כזכור, היא אחת מהקבוצות הבודדות בישראל שהיא בבעלות האוהדים (חברי עמותת הכחולה), שדמי המנוי השנתיים שלהם כוללים לא רק כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, אלא גם מעורבות ושיתוף במהלכים העסקיים של הקבוצה. בהפועל, שמכרו העונה כ-1800 מנויים, מקווים שאם הקבוצה תעלה ליגה, מספר המנויים יוכפל. "במידה והקבוצה תעלה ליגה ותייצר הצלחות, אפשר גם לשאוף ל-6000 מנויים בשנים הקרובות", מקווה פלוטקין.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »