חסות מחלקת נוער הפועל פתח תקווה

בהפועל פתח תקווה מכוונים לספונסרים נוספים: מציעים חסות ל-9 קבוצות מחלקת הנוער

לאחר ש-TWO NIL ו"דן טאון" כבר הטביעו את חותמם על מדי קבוצת הבוגרים עם לוגואים על החלק הקדמי והאחורי של התלבושות, המקום על הבגדים של השחקנים הצעירים, שיחלו את העונה בעוד כחודש, עדיין פנוי בקרב חלק מקבוצות המחלקה. בקבוצה מספרים על התעניינות של מספר נותני חסות אפשריים, בעיקר בעלי עסקים בפתח תקווה, שמבחינתם זאת פלטפורמה מצוינת לפרסום מקומי לצורך אפקט שיווקי ותדמיתי. 

אם חשבתם שלוגואים על חולצות זה רק עניין של הבוגרים, אז בקבוצה חושבים אחרת ובונים העונה גם על נותני חסות עבור 9 קבוצות ילדים ונערים במחלקה. מדובר על כל קבוצות המחלקה, חוץ מקבוצת הנוער, שכבר סגרה הסכם חסות עם "שדות גיטלמן" של גיטלמן, חברת הנדל"ן הפתח תקוואית וקבוצת נערים א' (גילאי 15-16), שסגרה עם "אמפליפון" מבית "אורתופון", לה יש סניף של מכשירי שמיעה בפתח תקווה.

שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים
שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים. צילום: הפועל פתח תקווה

חסות ממוקדת לוקאלית

הסכמי החסות מקנים קודם כל את הזכות להופיע על הפרונט (החלק הקדמי) של חולצות השחקנים. בחשבון פשוט, מדובר על כ-200 חולצות לכל שחקני המחלקה. הליגות של הקטנים אמורות להתחיל בעוד כחודש ובימים אלה חלקן כבר מתחילות להדפיס את החולצות.

יש לציין שחוץ מהחשיפה שהחולצות יקבלו במשחקים עצמם (אליהם מגיעים עשרות רבות של הורים), מן הסתם הן יקבלו חשיפה גם באמצעות תמונות וסרטונים מהמשחקים, שמופצים בווטסאפים וברשתות החברתיות של הפועל פתח-תקוה, הכוללות כ-20 אלף עוקבים סך הכל.

"מדובר בפלטפורמה פרסומית מיוחדת", מציין טים פלוטקין, סמנכ"ל ויועץ משפטי בהפועל פתח-תקוה. "המפרסמים יקבלו חשיפה גבוהה בעלות אטרקטיבית, שהיא גם ממוקדת לוקאלית ומופנית לקהילת התושבים בפתח תקווה".

עלות החסות (עשרות אלפי שקלים לקבוצה), היא כמובן נמוכה יותר מההסכמים של הקבוצה הבוגרת, שנותני החסות שלה הם חברת המדיה האמריקאית TWO NIL ומתחם "דן טאון", שעל השת"פ שלהם עם הפועל דיווחנו לפני מספר ימים.

שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר?
שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר? צילום: הפועל פתח תקווה

שואפים ל-6000 מנויים

בהפועל פתח-תקוה מעדיפים לתת את החסות על 9 הקבוצות לגורם מסחרי אחד, אך כמובן לא פוסלים לסגור הסכמים עם כמה גורמים שונים, שיקבלו חסות על קבוצות שונות. התמחור נעשה לפי פרסום פר קבוצה והוא יכול גם לכלול רכיבי פרסום על המדים – מאחורה, במכנסיים ובשרוולים. אגב, גם על המדים של הקבוצה הבוגרת (כרגע עם לוגו מאחור ומקדימה), יש עדיין מקום לנותני חסויות נוספים.

בקבוצה גם מתכוונים להציע חסות על דגל ענק מימדים, שייפרש במשחקי הליגה בהם היציע שמול מצלמות הטלוויזיה (המזרחי), לא יהיה מלא (זה מה שצפוי להיות ברוב הממשחקים). מדובר על שטח פרסום גדול בעלות של כ-60 אלף ש"ח, שכולל גם את ההדפסה וההתקנה.

הפועל פתח-תקוה, כזכור, היא אחת מהקבוצות הבודדות בישראל שהיא בבעלות האוהדים (חברי עמותת הכחולה), שדמי המנוי השנתיים שלהם כוללים לא רק כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, אלא גם מעורבות ושיתוף במהלכים העסקיים של הקבוצה. בהפועל, שמכרו העונה כ-1800 מנויים, מקווים שאם הקבוצה תעלה ליגה, מספר המנויים יוכפל. "במידה והקבוצה תעלה ליגה ותייצר הצלחות, אפשר גם לשאוף ל-6000 מנויים בשנים הקרובות", מקווה פלוטקין.

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading