טל בן חיים ושחקני הפועל פתח תקווה

פתיחה עונה מושלמת לכדורגל בפתח תקווה: מכבי והפועל ניצחו במחזור הראשון בלאומית

מכבי השלימה הערב מחזור פתיחה חלומי, לאחר שהביסה בחוץ 3:0 את נוף הגליל. הפועל עשתה את הסיפתח ביום חמישי, כשניצחה בבית 1:0 את כפר קאסם וניצלה מפנדל בדקה ה-90. שתיהן מקוות שהנצחונות יזניקו את קצב מכירת המנויים, כשהפועל מוליכה בפער ניכר. במכבי הורידו מחירים וקוראים לקהל לרכוש מנויים לקראת למשחק הביתי הראשון, כבר עוד 3 ימים מול אח"י נצרת.

אם נשפוט לפי המחזור הראשון, אז התחזיות של הפרשנים ניראות מציאותיות: מכבי והפועל פתח תקווה הן שתי המועמדות הבולטות, אם לא הראשיות, לעלות ליגה. אלא שהדרך לשם עוד ארוכה ורצופה קשיים ומכשולים ומי שמכיר את הליגה הלאומית יודע שלפעמים המציאות עולה על כל דמיון ולכן לא תמצאו אוהד אחד משתי הקבוצות שיוכל להמר את כל כספו שהקבוצה שלו תעלה ליגה.

צפו בתמונות מהיציע מהערב: אוהדי מכבי פתח תקווה שמחים עם 3:0 בנוף הגליל

בהפועל בונים על האוהדים גם ברמלה

הערב ראינו עד כמה הפער בין שתי הקבוצות שירדו ליגה בעונה שעברה, הוא גדול. מכבי ניצחה את נוף הגליל די בקלילות משערים של טל בן חיים הותיק (ממסירה גאונית של ילד הפלא עידן טוקלומטי), ארד בר, שהפעם האחרונה בה כבש שער ליגה הייתה לפני כמעט שנתיים ומי שקינח היה צעיר נוסף, החלוץ אמיר אלטורי. אובדי הקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את מכירתו של שחקן הבית איתן אזולאי למכבי נתניה. מצד אחד הוא כמובן יהיה חסר, אבל גם הם יודעים שכישרון כזה צריך לשחק בליגהת הלע.

ביום חמישי, לעיני כ-2000 צופים משולהבים, הפועל פתח תקווה פרעה את השטרות והביאה נקמה מתוקה למ.כ. כפר קאסם, שהשפילה אותה 4:0, במשחק המכריע בעונה שעברה. הנקמה הפכה למתוקה עוד יותר לאחר פנדל לא מוצלח של צליל חתוכה (אקס הפועל), שמנע שוויון בדקה ה-90, לאחר שקודם לכן עידן שמש העלה את המארחים ל-1:0.

בהפועל היו מאושרים אחרי הניצחון, שישאיר את החיוך על הפנים של שחקני עפר טסלפפה, לפחות עד יום חמישי, אז תתארח ברמלה אצל מכבי יפו. בהפועל מצפים לקהל רב שיגיע לעודד את הקבוצה ולהשאיר אותה במומנטום חיובי. נכון לעתה הוקצו לאוהדיה 800 כרטיסים לשער 4. עד ליום שלישי ב-12:00 תינתן עדיפות מכירה לחברי "עמותת הכחולה" (עם קוד קופון). ולאחר מכן, אם יישארו כרטיסים, המכירה תיפתח לקהל הרחב. לינק לרכישה.

צפו בניצחון של הפועל על מ.כ. כפר קאסם 1:0 ביום חמישי

מחירי מנויים מוזלים במכבי

במקביל, בהפועל פועלים בגזרת שיתופי הפעולה העסקיים. לאחר שדיווחנו לכם על הסכם החסון (לוגו-גב) של הקבוצה עם מתחם "דן טאון", המועדון חתם על שיתופי פעולה עם "דוכן של אהבה", חברה המספקת דוכני מזון לאירועים, בבעלות אוהד הקבוצה נועם בטאט; "חומוס אחדות", בבעלות השף ואוהד הקבוצה ליטל גולדברג, שכבר זכה לארח את שחקני הקבוצה לארוחת צהריים מיוחדת.

בנוסף, מרכז שירות "כחול לבן בע"מ", ימשיך גם העונה כנותן חסות של הקבוצה. מרכז שירות "כחול לבן", הינו מרכז שרות מורשה מטעם ס.מ.ל.ת יבואנית פיאט, אלפא רומיאו ולנצ'יה, בבעלות אוהד הקבוצה וחבר מועדון הזהב של המועדון, עמית גרבי.

בהפועל מכרו עד עתה כ-1600 מנויים, זה יותר ממה שמכרו מחצית מקבוצות ליגת העל. כמות יפה, אבל בהפועל רעבים יותר ומקווים שעד למשחק הבית הקרוב (מול הפועל כפר סבא ב-2.9), יגיעו ל-2000, אם לא יותר.

במכבי פתח תקווה רחוקים מאוד מהיעד הזה ומכרו בינתיים רק כ-200 מנויים (נכון לשעות אלו). כנס שיווק המנויים, שאמור היה להיערך החודש, נדחה לחודש הבא, כנראה קרוב לחגים, אבל בקבוצה לא מחכים וכבר מציעים מנויים במחירי מבצע של 500 ש"ח למבוגר ו-250 לילד/אישה/חייל/סטודנט/ נכה. בנוסף, מציעים מחירים מזולים למנויים משפחתיים.
לינק לרכישת מנוי 

צילומים באדיבות: פייסבוק מכבי פתח תקווה ואסף הופמן הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading