גלידריה סיציליאנית, B-FRESH ו-"טאבון סיטי" פתחו ב"דן טאון"

צפו בביקור אוכל: גלידריה סיציליאנית, B-FRESH ו-"טאבון סיטי" פתחו ב"דן טאון"

לרשימת מותגי האוכל הארוכה, שפותחים סניפים במתחם המסחרי המדובר של העיר, הצטרפו שלושה מותגים חדשים, שכבר פתחו את שעריהם לקהל הרחב. כולם עוד בשלב ההרצה ובציפייה שהמשרדים בב.ס.ר סיטי יתאכלסו בהדרגה, אבל בונים כבר על לקוחות שיגיעו במיוחד כדי לטעום גלידה, לשתות שייק ולהתפנק עם קפה ומאפה. לקוחה: "מרגישה בחוץ לארץ ולא בפתח תקווה".

תנופת העסקים והמסחר של פתח תקווה לא פוסחת כמובן גם על התחום הקולינרי. למעשה, כמחצית מהעסקים שנפתחים ב"דן טאון", הם מסעדות, מזללות ודוכני אוכל. לכן, במיוחד בימי אוגוסט האחרונים, כשכבר הייתם עם הילדים בכל מקום, לבוא לאכול ב"דן טאון", זאת בהחלט יכולה להיות אופציה מרעננת – וגם משביעה.

צפו בביקור בגלידריה הסיציליאנית, בבי-פרש ובטאבון סיטי:

בונים על העובדים

ביקרנו בשבוע שחלף בשלושת מותגי האוכל, שפתחו ממש בימים האחרונים. מעבר לזה שהכל נראה חדש, מוקפד, נקי ומזמין – מדובר בשלושה מותגים (גלידריה סיציליאנית, B-FRESH ו-"טאבון סיטי"), שרואים ב"דן טאון" מקבוצת "עמי בוטיק", לוקיישן עסקי עם פוטנציאל רב. משהו שעומד לתת להם אחיזה חזקה בפתח תקווה וכמובן הרבה חשיפה ולקוחות, נוכח המיקום המרכזי והאטרקטיבי. 

כשהגענו, המקום היה יחסית שומם. זה מראה שדי מאפיין את "דן טאון", מתחם חדש, שלמרות מרכזיותו, עדיין לא כל תושבי פתח תקווה מכירים. אל דאגה, הם יתחילו להכיר אותו עם הזמן, אבל מה שאמור לתת את הבוסט המסחרי, הוא כמובן הכניסה של כ-15 אלף עובדים לארבעת בנייני המשרדים החדשים של ב.ס.ר סיטי, במתחם העסקי, שיהפוך להיות הגדול בפתח תקווה.  

 

גלידריה סיציליאנית, B-FRESH ו-"טאבון סיטי" פתחו ב"דן טאון"
גלידריה סיציליאנית, B-FRESH ו-"טאבון סיטי" פתחו ב"דן טאון"

תחילה נתקלנו בדוכן החדש של B-FRESH, שפתחו לפני שבוע את הסניף הפתח תקוואי השני שלהם, לאחר שבמאי האחרון נפתח הסניף בראשון ב-Giss-in ברחוב גיסין. מדובר ברשת עם עשרות סניפים ברחבי הארץ והיא ידועה בשייקים המשובחים שלה, המבוססים ברובם על פירות טריים. במקום פגשנו סבא ונכד, שלא יכלו שלא להתפתות לשייק קר וטעים בחום של אוגוסט.

מחירי השייקים של B-FRESH הם גבוהים יותר (24-36 ש"ח לשייק), מרוב דוכני השייק והגלידריות שאנחנו מכירים, אבל מעריצי B-FRESH פחות מסתכלים על המחיר, אלא על הטעם והאיכות, שמתבטאת גם בחומרי הגלם וגם בכוסות ובאריזות המשובחות והממותגות. אנו מניחים כי ב"בי פרש" בונים על כך שהאנשים שיסתובבו במתחם (וצפויים להיות אלפי כאלה ביום), ירצו להיות "חלק מהחברה" ולהרגיש בעניינים עם כוס B-FRESH ביד.

גלידות, שייקים, מאפים - חדשים בדן טאון פתח תקווה

מערבלים גלידה ואופים בטאבון

סוג של מתחרה אחת לפחות כבר קם לדוכן השייקים ומדובר בסניף ה-9 בארץ והשני בפתח תקווה של "גלידריה סיציליאנית", שם מתמקדים יותר בגלידות, יוגורטים, ופלים וקינוחים שונים. רפי ארביב, הבעלים של הרשת, בדיוק היה במקום כשביקרנו – וגם הוא, בונה על הלוקיישן: "הגענו למתחם חדש, יפה עם הרבה חנויות. אנחנו מאמינים במתחם הזה. יש לנו קונספט מיוחד של מערבלי גלידה. משהו שעוד לא היה בארץ".

אחרי שני מותגי אוכל שמתאימים יותר לקיץ, הגענו למותג שיכול להתחבר דווקא עם החורף. מדובר בסניף "טאבון סיטי", השייך לרשת מאפיות בשם אחר. מבלי לטעום, כבר העיצוב של המקום, משדר משהו שהוא יותר מסתם מאפיה רגילה. במקום מוכרים את כל סוגי המאפים, כולל עוגות ולחמים, שאפשר לקחת למשרד או לבית.

"פתחנו מאפייה בסגנון איטלקי", מספר העובד במקום. "המאפייה כשרה למהדרין ופתוח 24 שעות ביום במשך שישה ימים בשבוע (לא כולל ערבי שבת ושבת). מקפידים מאוד על השירות והניקיון. מזמינים את תושבי פתח תקווה להגיע. "אני בשוק. למה בשוק? כי המתחם המדהים הזה קורה פעם בחיים. אני בחוץ לארץ – לא בפתח תקווה", אמרה למצלמה אחת מלקוחות המאפייה, שביקרה במקום.

יש לציין כי כל עסקי האוכל, כמו המתחם המסחרי של "דן טאון" כולו, לא יהיו פתוחים בשבת.

דן טאון פתח תקווה
דן טאון משלוש זויות

עוד ב-בשיתוף-עם

עתיד ביטוח משה שימשי תומר קיויתי

צפו: סוכנות הביטוח עתיד בטוח עברה למשרדים החדשים בב.ס.ר סיטי פתח תקווה (וידאו)

החברה ציינה אתמול עם סוכניה , עובדיה ונצגי חברות הביטוח ובתי השקעות את חג הפסח בהרמת כוסית במשרדי החברה המעוצבים בבניין C קומה 6 במתחם, לאחר שעברו אליהם מרחוב הסיבים. בחברה, שמ-2013 הולכת וגדלה, מחפשים תמיד סוכנים טאלנטים מהעיר ומחוצה לה, שרוצים לצמוח תחת חברת ביטוח מצליחה. תומר קיויתי, בעלים ומנכ"ל: "אנחנו שמחים על המעבר למשרדים החדשים. השקענו כאן המון

המשך קריאה »
זויה צ'רקסקי, “Let My People Go”, שנות האלפיים, אוסף לוין

עופר לוין: " לזויה צ'רקסקי ביטוי אמנותי מיוחד המתכתב עם המציאות הישראלית"

האמנית זויה צ'רקסקי עלתה לאחרונה לכותרות בעקבות תערוכה חדשה שלה במוזיאון היהודי בניו-יורק בשם "7 באוקטובר, 2023". בתערוכה מוצגות 12 עבודות המהוות ביטויים עזים למעשי הזוועה שבוצעו בידי חמאס. עבור חובבי האמנות בישראל שהתוודעו בעבר ליצירותיה של צ'רקסקי, עבודותיה הנוכחיות הן המשך ישיר לתהליך ארוך שנים של עיסוק ביקורתי בסוגיות רגישות במציאות הישראלית והיהודית.

המשך קריאה »
דניאל כהן תאטרון המסילה פתח תקווה

צפו: למעלה מ-300 צופים באולם מלא בהופעה של דניאל כהן בתאטרון המסילה פ"ת

הסטנדאפיסט הלוהט סגר במוצ"ש האחרון עוד "סולד אאוט" בעיר עם הופעה מלאה בצחוקים באולם ההופעות שבאם המושבות, שברח' האחים בכר. הרבה יותר מ"ערב סביר", כמו שהוא קורא להופעה. כהן לא חסך במילים, נגע בכל סוגי הקהלים, כשהכל מתובל בתוכן אקטואלי. כששאלנו, הוא לא התאפק לצחוק עלינו: ״פתח תקווה היא עיר שיש בה את כל מחזור החייםֿ, מתחיל בבלינסון ונגמר בבית עלמין ירקון".

המשך קריאה »

שחזור מידע נתונים בסביבות עבודה היברידיות: אתגרים ופתרונות לקראת שנת 2024

בעולם העסקי המודרני, אנו עדים למעבר משמעותי לסביבות עבודה היברידיות, שבהן נתונים ומידע נמצאים הן בענן והן במערכות מקומיות. המעבר הזה מעלה אתגרים חדשים בתחום שחזור מידע, כאשר ארגונים צריכים להתמודד עם סיטואציות בהן מידע חיוני נמצא בסכנה או אבד. במאמר זה נסקור את האתגרים שהמצב יוצר ואת הפתרונות להם – בראייה לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading