שריפה בקניון הגדול בפתח תקווה

צפו בכתבת וידאו: שריפה פרצה בקניון הגדול. כל המבקרים פונו והחנויות נסגרו משעה 19:00

תקלה, כנראה באחד מהמטבחים של מתחם האוכל, גרמה לעשן סמיך בקומת הביניים. מכבי אש, משטרה, אנשי מג"ב הגיעו במהרה למקום ופינוי בצורה רגועה ושקטה את אלפי המבקרים ששהו בקניון באותה שעה. "ראינו עשן יוצא מתוך הבורגר ראנץ' וברחנו", סיפרה אחת מהמבקרות. הקניון נפתח לקונים כעבור כשעתיים. מהקניון נמסר: "לא נגרם נזק,  או פגיעה במבקרים".

ביקרנו במקום בסמוך לשעה 7 בערב, כשעוד לפני זה החלו לפנות את אלפי האנשים שהיו באותה שעה בקניון הגדול. הפינוי התבצעה בצורה הדרגתית, רגועה ושקטה. לצערם של בעלי העסקים, הם נאלצו לסגור את החנויות והמסעדות לכשעתיים, עד שהקניון נפתח מחדש. 

צפו בכתבת הוידאו:

מקניון עופר פתח תקווה נמסר:
הערב פרצה דליקה נקודתית בגריל של אחת המסעדות במתחם המזון המהיר. העשן יצא מחוץ לקניון לאוויר הפתוח דרך המנדף, המיועד למקרים מסוג זה ולא נכנס עשן לקניון. צוותי הביטחון והבטיחות של הקניון פעלו על פי הנהלים ובשיתוף שירותי הכבאות כיבו את הדליקה הנקודתית.

כאמצעי זהירות נוסף, שירותי הכבאות מבצעים פעולה של הזרמת מים דרך המנדף ולצורך כך פונו אנשים מהאזור. לא נגרם נזק לקניון או פגיעה למבקרים. הקניון שב לפעילות סדירה עוד בהמשך הערב. 

עוד ב-חנויות

בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »
יעל שלביה ואור לוזון קניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פרסם תכנית עם אירועי קיץ לילדים ונוער. וגם: יעל שלביה הגיעה לבקר

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה מכין לימים הלוהטים של יולי מגוון פעילויות לקראת חופשת הלימודים, שתתחיל מחר (1.7) באופן רשמי. בתכנית: פעילויות יצירה לילדים (ברחבה של טויס אר אס), סדנאות לאמהות תינוקות עם ליהיא גרינר, סרטים במחיר מוזל (15 ש"ח בלבד) ומופע סטאנד אפ של הקומדי בר לראשונה לגילאי 10-15 (ב-35 ש"ח בלבד) – הכל לנרשמים דרך האפליקציה.

המשך קריאה »
לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. מוצרים ומחירים – בפנים.

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי

אחרי החג: יריד בגדי מעצבים ותכשיטים יתקיים ביום חמישי הקרוב בעמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי הפתוח הכי גדול בפתח תקווה יזם אירוע לפתיחת הקיץ, יחד עם מרכז הצעירים של פתח תקווה "החממה" ומותג ירידי האופנה KiketMarket במטרה למשוך קהל, שמחפש מציאות איכותיות במחיר טוב, אבל גם מחפש לבלות ולעשות שופינג עם משב רוח טבעי, במקום המזגן של הקניונים. היריד ייפתח בעוד שלושה ימים (13.6) בשעה 17:00 ובב.ס.ר סיטי מצפים לקהל רב של מבקרים.

המשך קריאה »