צפו בביקור במשרדי סוכנות הדיגיטל eBrand: "פתח תקווה היא מקום טוב לעבוד בו"

אחת מהתעשיות הפורחות בישראל ובעיר פתח תקווה בפרט היא תעשיית הדיגיטל. ביקרנו במשרדים של אחת מהסוכנויות הותיקות בעיר, המספקת שירותי ניהול מוניטין באינטרנט עוד מ-2008. בחמש השנים האחרונות, הסוכנות פועלת מפארק אולימפיה – מתחם העסקים הממוקם מול הקניון הגדול. מאור קפלנסקי, הבעלים: "כל משרד חדש שמגיע לעיר, הוא לקוח פוטנציאלי".

בסוכנות eBrand (איברנד) ישנו צוות של כ-10 עובדים, שחלקו גר בפתח תקווה והסביבה וחלקו מגיע מכל קצוות הארץ – מהצפון ועד הדרום. צוות העובדים באיברנד מציין את היתרונות של העבודה בעיר, ובונה הרבה על ההתפתחותה העסקית של העיר, שתביא תעסוקה בעיקר מקרב עסקים חדשים המגיעים לפתח תקווה, זאת לצד שיפור דרכי התחבורה, ובראשם הרכבת הקלה, שעתידה לפעול כבר בעוד חודש וחצי. 

צפו בכתבה: 

עוד ב-בשיתוף-עם

קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »

השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג א' של ילדים א'.

המשך קריאה »

דרושים מתנדבים נוספים לאירוע הוקרה לחיילי שריון בפארק אפק ביום שישי

מחרתיים (5.7), בין 10:00 ל-14:00, צפוי להתקיים עוד אירוע למען החיילים, שמקריבים את נפשם במלחמת "חרבות ברזל". לאירוע צפויים להגיע מאות אנשים, חיילים מחטיבה 9232 ומשפחותיהם והמארגנים מחפשים כמה שיותר ידיים עוזרות להפעלת האירוע, שיכלול: דוכני יצירה, קעקועים ואיפור, משחקים, מופע וכמובן – "על האש" וכיבוד מכל טוב. נותני החסות: ארומה פתח תקווה, ZER4U, בסט רנט ויסמינה מגשי פירוט.

המשך קריאה »