אולם התצוגה BYD בפתח תקווה

צפו בטירוף BYD בפתח תקווה: אולם המכירות הראשון של המכונית החשמלית בישראל

מותג המכוניות החשמליות, המיובאות מסין על ידי "שלמה מוטורס", פתח את אולם המכירות הראשון שלו בארץ, ברח' שמשון בפתח תקווה. במקום ביקרו עשרות מתעניינים, שחלק גדול מהם יצא מהסוכנות עם עסקה של אחד משלושת הדגמים, ATTO3, HAN ו-TANG, שמחיריהם נעים בין 150 אלף ל-300 אלף ש"ח. ג'קי אביב, מנכ"ל שלמה מוטורס: "מזמינים להגיע לפתח תקווה ולחוות חוויה טכנולוגית".

למספר הגדול של סוכנויות רכב בעיר, הצטרף מותג חדש ונוצץ (תרתי משמע). מדובר במכוניות החשמליות של המותג הסיני BYD (ראשי תיבות של: Build Your Dreams), שיכול להיות חלומו של כל מי שחושב (ובצדק), שהעתיד הוא בחשמלית ומרגיש שלרכוש טסלה ב-2022, זה כבר כמו לרכוש סובארו בשנות ה-80. ואם כבר חדש – אז כדאי להיות בין הראשונים, לפני שיהיה לכולם.

צפו בביקור ב-BYD פתח תקווה

SEAT OUT - BYD IN

ביקרנו אתמול באולם התצוגה ברח' שמשון, במה שהיה פעם עולם התצוגה של SEAT. כבר מהרחוב היה אפשר לחוש בתכונה הערה של המבקרים בסוכנות. הם לא רק באו לחוות ולמשש את הרכבים מקרוב, אלא גם לבצע עסקאות במקום. רבים מאלה שהגיעו, ישבו עם נציגי המכירות ולבסוף יצאו עם עסקה, שתספק להם מתנה לחג – רכב חדש, מתקדם, חשמלי, שאין (כרגע) הרבה כמוהו על הכביש.

לפי היצרנים, גולת הכותרת של הרכבים היא סוללת ה-Blade המתקדמת, שלדבריהם היא חזקה ובטוחה יותר מכל סוללת לתיום יון, זאת בזכות השימוש בליתיום ברזל ופוספט המשפרת את ניצולת החלל בסוללה ב-50% ומאפשרת טווח נסיעה של בין 420 ל-520 ק"מ, תלוי בדגם הנבחר.

יצאו עם רכב? מבקרים נלהבים באולם התצוגה של BYD בפתח תקווה
יצאו עם רכב? מבקרים נלהבים באולם התצוגה של BYD בפתח תקווה

באולם התצוגה מצאנו את שלושת הדגמים הנמכרים:

ה-ATTO3
שהוא SUV מסגמנט C, עם 204 כ"ס, טווח מירבי של נסיעה משולבת (עירוני ובין-עירוני) של 420 ק"מ לפני שהסוללה נגמרת במחיר של החל מ-156,500 ₪.

ה-TANG הוא SUV גדול בעל 7 מושבים, המציע הספק כולל של 518 כ"ס עם טווח נסיעה משולב של 400 ק"מ. לגברי היצרנים, רק לאחרונה ניצח ה-TANG במבחן הסוללה המובילה בעולם תחת תנאי קור קיצוניים. מחיר הרכב יעמוד על 283,990 ₪.

הדגם השלישי שנמכר בסוכנות הוא ה-HAN. מדובר ברכב יוקרה חשמלי ספורטיבי, המזנק מ-0 ל-100 תוך 3.9 שניות עם הספק של 518 כ"ס וטווח נסיעה משולב מרבי של 521 ק"מ. מחיר הרכב יעמוד על 299,990 ₪.

תכונה ערה באולם התצוגה BYD פתח תקווה
תכונה ערה באולם התצוגה BYD פתח תקווה

התחילו עם אוטובוסים ועכשיו - מכוניות

שלמה מוטורס בע"מ, היא המפיצה המורשית ונציגת BYD Auto Co בישראל. כידוע, "קבוצת שלמה", הוא קונצרן, שמשרדיו הראשיים יושבים בפתח תקווה והגרעין שלה נוצר כבר בשנות ה-60 על ידי שלמה שמלצר ז"ל, שמזוהה עם העיר והרח' בו נמצא אצטדיון "שלמה ביטוח", קרוי על שמו. "שלמה מוטורס", הכניסה את המותג BYD לארץ כבר ב-2008, עם אוטובוסים חשמליים, מהם מסרה 150 עד היום.

"אנו שמחים להשיק בישראל 3 דגמים מבית אחד ממותגי הרכב החשמליים המובילים בעולם", מסר לפתח תקווה NEWS, ג'קי אביב, מנכ"ל שלמה מוטורס: "אנחנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם היצרן כבר למעלה מעשור, עם תחילתם של הפיילוטים הראשונים של אוטובוסים חשמליים בארץ".

אביב הוסיף כי עדות נוספת לקשר החזק בין שתי החברות, ניתן למצוא בכך שישראל היא הראשונה מבין המדינות שתחל לשוק את דגמי המותג, בגל ההתרחבות הנוכחי של היצרן לאירופה. "אולמות התצוגה יספקו אף הם חוויה טכנולוגית מתקדמת על מנת לאפשר לקהל הישראלי להנות מערכי מותג הרכב החשמלי מהמובילים בעולם"", מסר.

נוכח הביקוש הרב של ימי המכירה הראשונים, ב"שלמה מוטורס" מחפשים עובדים לתפקיד נציגי מכירות. שעות פתיחת האולם התצוגה: מ-9:00 בבוקר עד 18:00 בערב. 

איזה רכב מעניין אתכם? השאירו פרטים ונעביר אותם ל-BYD

הדגמים והמחירים (החל מ:)

BYD פתח תקווה על המפה

עוד ב-רכב ותחבורה

חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »
פקקים בפתח תקווה - נת"צ בפתח תקווה

מרגישים את הפקק? דו"ח ארגון "15 דקות": פתח תקווה מקום 4 בישראל בסלילת נת"צים

ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, פרסם אתמול את הדו"ח השנתי שלו, שממנו עולה כי בעיר נסללו בין 2018 ל-2023 מסלולי נת"צ באורך של 6.1 ק״מ, לעומת 1.2 ק"מ שנסללו בשנים קודמות. חלק גדול מהמספר הזה שייך לנת"צ הארוך בדרך רבין. בנוסף, פתח תקווה דורגה במקום השני בתיכנון נתיבים לתחבורה ציבורית ונמנית על הערים המובילות בקידום תשתיות לתחבורה מקיימת ושבילי אופניים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading