אוהדי הפועל פתח תקווה יוצאים מהמגרש מאוכזבים

צפו: אוהדי הפועל שוב קוראים לפטר את טסלפפה אחרי 2:2 מול טבריה. גם מכבי אכזבה

שתי קבוצות הכדורגל של העיר סיימו הערב מחזור 7 די עגום בליגת הלאומית. הפועל חטפה מכה כואבת בדקה ה-92 באצטדיון "שלמה ביטוח", כשהטבריינים הישוו והיממו את 2000 האוהדים שהגיעו למשחק הביתי. בסיום המשחק קללות וקריאות נגד המאמן, שעדיין לא ברור מעמדו. במכבי חזרו עם הפסד מעפולה כבר ביום חמישי, אבל מתנחמים בינתיים במקום הראשון.

כמה קיווינו לקרב עלייה צמוד ומרתק בין מכבי פתח תקווה להפועל פתח תקווה העונה. כמובן שהן עדיין מועמדות לעלייה, למרות שהפועל ירדה בעקבות התיקו למקום ה-8. אם לא הייתה חוטפת בתוספת הזמן, היא הייתה קופצת למקום ה-3. יחד עם זאת, גם היא כמובן חזק בתמונה, כשעוד 80 אחוז ליגה לפנינו ורק נקודה מהמקום ה-2, ממנו עולים ליגה.

האוהדים הגיעו לאצטדיון עם הפנים מעלה והרבה אופטימיות, למרות ההשפלה בדרבי (4:0) במחזור הקודם. לאחר מחצית ראשונה משעממת, הפועל פתח תקווה כבשה שני שערים (פנדל של רז שטיין בדקה ה-60 ושער של עידן שמש, שבעט שטוח לפינה. אוהדי הפועל, שעודדו ללא הרף ביציעים 4,5 ו-2, גם אחרי שטבריה צימקה משער של חוליו סזאר, לא האמינו כשראו איך עומר כץ הודף לא טוב כדור נוח ומאפשר לאילון אלימלך לקבוע 2:2 בסיום.

צפו בביקור משחק: הפועל פתח תקווה מול עירוני טבריה

מכבי לוקחים את זה באיזי

בסיום המשחק, המאמן עפר טסלפפה, הסתודד מספר דקות עם השחקנים באמצע המגרש, מתוך רצון לעודד אותם ולשמור על מוטביציה, אבל אולי גם מפני שלא ממש התחשק לו לעשות את הכיוון לחדרי ההלבשה, כשביציע נקראו לעברו קריאות "תתפטר" במקרה הטוב וקללות במקרה הרע. לאור זאת שבליגה הלאומית למעלה ממחצית הקבוצות כבר החליפו מאמן (ולהזכיר, אנחנו רק במחזור ה-7), לא יהיה קשה להניח שמעמדו של המאמן מאוד מעורער.

במכבי פתח תקווה, לעומת זאת, לקוחים את העניינים יותר ב"איזי", למרות האכזבה מההפסד להפועל עפולה ביום שישי (1:2), כששער למצמק של טל בן חיים בדקה ה-58, לא הספיק לאחר שעפולה כבר הובילה 2:0. בקבוצה כבר מחכים למשחק הביתי הקרוב מול אום אל פאחם (יום שישי הקרוב בשעה 16:00). נוכח השעה הנוחה והזכרונות מהדרבי, מצפים לקהל יחסית גדול שיתמוך בחניכים של שי ברדה. הפועל תשחק באותה שעה בנוף הגליל, בתקווה לחזור עם ניצחון שיעשה חגים שמחים יותר.

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

המשך קריאה »
פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »
רוכבים בתקווה פתח תקווה מירוץ אופניים פתח תקווה

אירוע האופניים הענק של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2024" יתקיים ב-18.10

אחרי שהאירוע בשנה שעברה התבטל מפאת המלחמה, עיריית פתח תקווה פרסמה היום, שהיא מחזירה השנה את המירוץ "למסלול" והוא יתקיים ביום שישי, אחרי החג הראשון של סוכות. האירוע יכלול שלושה מקצים: 40 ק"מ לאלה שמחפשים אתגרים, 20 ק"מ לחובבים ו-10 ק"מ במסלול העממי. נקודת הזינוק תהיה באצטדיון "שלמה ביטוח". מחיר כניסה ליחיד (ללא השכרת אופניים) – 30 ש"ח.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading