פסטיבל היין הראשון בפתח תקווה

למרות הגשם: 2500 שהגיעו להופעה של קרן פלס בפסטיבל היין הראשון של פתח תקווה (וידאו)

ההופעה של הזמרת התעכבה בכשעה, בגלל היורה שירד על פתח תקווה והפתיע את המארגנים ואת העירייה. לאחר דיון במקום בין ראש העיר וגורמים בעירייה מול המשטרה, הוחלט לקיים את המופע, לשמחתם של המונים מתושבי העיר, שהגיעו לפארק יד לבנים, במטרה כמובן גם לטעום יינות מעשרות יקבים שפתחו דוכנים במקום. 

בשבוע האחרון התקבלו למערכת פתח תקווה NEWS עשרות  טלפונים של תושבי העיר והסביבה שביקשו לדעת האם יש כרטיסים לפסטיבל הראשון שהתקיים בעיר. כבר אחרי החג אזלו הכרטיסים שנמכרו במחיר סמלי של 20 ש"ח.

מדובר באירוע ייחודי בפתח תקווה וראשון מסוגו, שאפשר לתושבי העיר והסביבה להנות ממגוון רחב של דוכני יקבי יין ועל הדרך גם לצפות בהופעה של קרן פלס. במשך דקות רבות עמדה ההופעה בסימן שאלה בעקבות גשם שוטף שירד בתחילת הערב.

צפו בקטעים מתוך פסטיבל היין של פתח תקווה

הגשם הציף את הבמה והמשטרה עיכבה את האירוע בעקבות חשש בטיחותי להתחשמלות. ראש העיר, רמי גרינברג, שהגיע למקום, ערך דיון בשטח עם גורמי המשטרה ושכנע אותם לאשר את המופע, זאת לאחר חוות דעת של המכון המטאורולוגי, שאין חיזוי לגשם חזק נוסף.

2500 מתושבי העיר והסביבה הגיעו לפסטיבל ביניהם עשרות מעריצים מושבעים של פלס, שהצטופפו סמוך לבמה לפני. הזמרת עלתה לבמה לאחר דברי פתיחה של גרינברג, שהבטיח להמשיך במסורת פסטיבל היין בעקבות הביקוש הרב.

כ-20 יקבים שונים חיכו לבאי האירוע, שנעמדו בתור ארוך לקבל כוס יין בכניסה. עשרות גדשו כל דוכן ודוכן לטעימת יין, כשכל אחד מהיקבים הציע קונספט וטעים ייחודי. ״אין דרך טובה יותר לסיים את השבוע שחותם את חגי תשרי, מאשר באירוע שמח ומרשים שכזה״, סיכם גרינברג את האירוע, אותו יזם והפיק אגף אירועים תרבות ופנאי בעירייה, בהובלת אלה איגלר.

תמונות קרן פלס באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading