בראשית בית קלייה קליית בראשית פתח תקווה

חדש בדן טאון פתח תקווה: בראשית בית קלייה – קולים פיצוחים וטוחנים קפה (צפו בוידאו)

בהשקעה של 750 אלף ש"ח נפתח הסניף ה-12 של רשת הפיצוחים על המתחם המסחרי בדרך רבין. הסניף, שגודלו 100 מ"ר, אמור להיות סניף דגל של מותג הפיצוחים, שהתחיל ממפעל, שהוקם לפני כ-15 שנים בסגולה. במקום תמצאו פיצוחים טריים, פירות יבשים, תבלינים ו-10 סוגי פולי קפה. רפי וייס , בעלים: "חזרנו לפתח תקווה וסגרנו מעגל. רואים פוטנציאל מסחרי רב בעיר ובמיקום שבחרנו". 

לצד רשתות האוכל הבינלאומיות, או כאלו שממותגות בסגנון בינלאומי, שפתחו סניפים במתחם דן טאון בב.ס.ר סיטי, בולטת בייחודיותה, "בראשית בית קלייה", או בשמה האחר "קליית בראשית", שמספקת ניחוח (תרתי משמע) ישראלי ואותנטי וגם כשר למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית. בלי הרבה פוזה, הרשת הצליחה במרוצת השניים לקבע את מעמדה כאחת מהמובילות בתחום הפיצוחים בארץ.

צפו בביקור בבראשית בית קלייה פתח תקווה

מצפת ועד בית שמש

הגענו למקום שלשום, ביום שישי, שהוא סוג של "יום הפיצוחים הרשמי" של עם ישראל. למרות שאנחנו הראשונים שמפרסמים בתקשורת על פתיחת המקום, הגיעו אליו לא מעט לקוחות, חלק מהם לקוחות קבועים של הרשת, לה כבר יש סניפים ברחובות (שם הוקם הסניף הראשון), אשדוד, בית"ר עלית, מודיעין, מודיעין עלית, בית שמש, בת ים, צפת וברחוב החשמונאים בתל אביב. 

בראשית בית קלייה התחיל כמפעל שקלה וטחן את חומרים הגלם, באיזור התעשייה סגולה, לפני זמן רב. במהלך השנים, המפעל עבר לבית שמש והוא התפתח לרשת החנויות שהוא היום. "אנחנו למעשה סגרנו מאגל עם פתיחת הסניף בפתח תקווה", סיפר לנו רפי וייס, מבעלי הרשת. "הבאנו לתושבי העיר מגוון איכותי של פיצוחים וקפה. בעקבות דרישה של לקוחות מפתח תקווה שמכירים אותנו שנים, הקמנו את הסניף".

קליית בראשית הוא הרבה יותר מחנות פיצוחים ומה שמייחד הם 10 סוגי פולי הקפה, שמוצעים למכירה, יחד עם הכנת הקפה עצמו. הניחוח של הקפה עם הכניסה לחנות, גובר על הניחוח של הפיצוחים. את הקפה אפשר לשתות במקום ובזמן הקרוב אמורים לשים על המדרכה, הפונה אל דרך רבין ונמצאת סמוך למדרגות המובילות למתחם, שולחנות וכיסאות ובכך להפוך את הפיצוחייה לסוג של בית קפה.

שלל פיצוחים טריים בסניף החדש בפתח תקווה של בבראשית בית קלייה
שלל פיצוחים טריים בסניף החדש בפתח תקווה של בבראשית בית קלייה

750 אלף ש"ח השקעה, 100 מ"ר שטח

חובבי הקפה המשובח, ובבראשית בונים על כך שיהיו הרבה כאלה מיושבי המשרדים של ב.ס.ר סיטי, יוכלו להתאים להם את הקפה לפי טעמם האישי: קפה מברזיל, מקוסטה ריקה, קולומביה, אתיופיה, קפה שחור וקפה אורגני וקפה שנחלט מתערובת. לפי אנשי הרשת, כל זן ותערובת נקלים לפי פרופיל קלייה ספציפי הנמדד במד לייזר ומבטיח את מיקסום הטעם.

הקפה הוא הערך המוסף, אבל הבסיס הוא הפיצוחים – ויש שם הכל: גרעינים שחורים, בוטנים, תירס, דלעת, פיסטוק, אבל גאוות המקום הם גרעיני האבטיח, שלדברי וייס, "הם הכי טובים בארץ" (וכך גם מוטבע על השקיות ועל שרוול החולצה שלו). בסניף, שהיה בין הראשונים שסגרו שכירות במתחם דן טאון, הושקעו תכנון ומחשבה רבה וגם לא מעט כסף, כ-750 אלף ש"ח, על שטח של 100 מ"ר (לא כולל שטח הישיבה בחוץ). 

בראשית בית קלייה, מאפשר גם הזמנה של כל המוצרים אונליין, אבל בטוחים שרבים מתושבי פתח תקווה והסביבה יגיעו לחנות על מנת לחוש ולהריח את הסחורה הטרייה. הסניף נפתח בימי חול ב-8:30 ונסגר ב-21:00 בערב. ביום שישי, שאמור להיות יום הפיק, הסניף ייפתח ב-8:00 וייסגר ב-14:00. בבראשית מתגאים בכך שמדובר ברשת הפיצוחים הכשרה ביותר (בהשגחת בד"צ העדה החרדית) וכן בכרטיס המועדון, שמקנה הנחות ומבצעים ללקוחות הקבועים.

10 סוגי קפה - בראשית בית קלייה פתח תקווה

עוד ב-חנויות

סופר פארם פתח תקווה הקניון הגדול

סופר פארם שדרגו את הסניף בקניון הגדול פתח תקווה בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

אחרי תקופת שיפוצים והכנות הארוכה, רשת הפארם הגדול בישראל, השלימה את העתקת הסניף בקומת הכניסה (P2) בשטח המשתרע על כ-800 מ"ר. בחנות החדשה תוכלו למצוא מחלקת ביוטי, טואלטיקה, אופנה, מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה. בנוסף, בסניף פועלת רשת האופטיקה ERROCA ורשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק. סקירת מחירים בקרוב.

המשך קריאה »
ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading