לשלם ארנונה "בחוויה חדשנית": עיריית פתח תקווה השיקה אפשרות לשלם ב-bit

עד היום, אם רציתם לשלם ארנונה לעירייה, אפשר היה לבצע זאת רק דרך בנק הדואר, דרך אתר העירייה (באמצאות כרטיס אשראי), או במוקד הטלפוני. בעירייה מקווים ששיטת התשלום החדשה, שתאפשר לתושבים לבצע את התשלום באמצעות אפליקציית הטלפון תקל על השלום והגבייה של המס. עמית דדוש, מנהל יחידת bit: "מעכשיו אפשר לשלם ארנונה חוויה חדשנית, נוחה ובטוחה".

החל מאתמול יכולים תושבי פתח תקווה להיכנס לאתר העירייה ובבחירת אופציית התשלום, פשוט לבחור תשלום באמצעות אפליקציית bit, והחיוב אמור להתבצע מיידית ובמינימום הקלקות. בנוסף, התושבים יוכלו לצפות במכשירי הסלולרי שלהם בפרטי התשלום ישירות ב-bit, לצורך מעקב, בקרה ושליפה מהירה.

אפליקציית bit, השייכת לבנק הפועלים, כבר מאפשרת תשלום ארנונה לכ-70% מהרשויות המקומיות בישראל. את החיבור בין העירייה ל-bit ביצעה חברת הטכנולוגיה "אוטומוציה החדשה", היושבת שפתח תקווה, ברח' משה דיין.

כך זה עובד: תשלום ארנונה באמצעות אפליקציית bit

אפליקציית bit היא המובילה בישראל בתחום אפליקציות התשלומים, עם כמעט 3 מיליון משתמשים פעילים והיקף עסקאות הגבוה בפער ניכר מהמתחרים (לדוגמת PAYBOX). השנה גם השיקה את הארנק הדיגיטלי של bit וכרטיס האשראי bitcard. ביט עשתה מהפכה בדרך בה אנחנו מבצעים תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – ועכשיו היא גם יכולה לשמש את תשובי פתח תקווה בתשלום של המס, שכמו כל מס אחר, לא כיף לשלם, אבל כמובן חייבים. 

אז מהיום, במקום לשלם בדואר או בכרטיס אשראי דרך אתר האינטרנט, יוכלו תושבי פתח תקווה לעשות את זה גם באמצעות ה-bit, ללא צורך בהקלדה של פרטי האשראי שוב ושוב.

"אנו שמחים להמשיך לחדש ללקוחותינו ולהרחיב את אפשרויות התשלום ב-bit גם לתשלומי רשויות", מסר עמית דדוש, מנהל יחידת bit. "שיתוף הפעולה בין אפליקציית התשלומים שלנו לעיריית פתח-תקווה, יאפשר לתושבים ליהנות ולשלם ב-bit גם את תשלום הארנונה ותשלומים נוספים בחוויה חדשנית, נוחה ובטוחה."

רמי גרינברג, ראש העירייה, שלאחרונה נמסר כי תבצע החזר ארנונה של כ-160 ש"ח לכל תושב, מסר כי "מהיום יהיה אפשר לשלם את תשלומי הארנונה באופן מהיר, פשוט ונוח, בממשק דיגיטלי נוח ומוכר. שלי כהן, מנכ"ל אוטומציה החדשה, ציין כי: "אנו פותחים היום פרק חדש ברמת השירות המוניציפאלי לתושבי ישראל ושמחים שעיריית פתח-תקווה היא המצטרפת החדשה למהפכת התשלומים באפליקציית bit".

עוד ב-מהנעשה בעיר

שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

המשך קריאה »

תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7

בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

המשך קריאה »
צדוק בן משה חוגג 60 עם משפחתו

כ-100 מוזמנים הגיעו לקאסה 61 פ"ת לחגוג 60 לסגן ראש העיר צדוק בן משה (וידאו)

אחד מהתושבים הצבעוניים והמוכרים ביותר בעיר, חגג הערב שישה עשורים במסיבת הפתעה, שארגנו לו חבריו התושבים יפית חיים לוי, מטי חי ושרון אלדד. למרות ההכנות הרבות שנדרשו לאירוע המושקע, בן משה נראה די מופתע בכניסה לאולם, אבל לא לקח לו יותר מכמה שניות להבין מה קורה – ומיד היא זרם עם החגיגה. מי שלא הגיע, היה ראש העיר רמי גרינברג, ששהה מחוץ לעיר ושלח את ברכתו.

המשך קריאה »
רמי גרינברג ואביב כוכבי מרכז מורשת צה"ל פתח תקווה

אביב כוכבי ורמי גרינברג הניחו אבן פינה למיזם מערכות ישראל בפתח תקווה ליד הפארק הגדול

הרמטכ"ל לשעבר וראש העיר השתתפו בטקס שהתקיים ביום שישי האחרון ברח' בזל, היכן שנמצאת כיום חניית הכורכר, שזה המקום בו צפוי לקום מוזיאון/מרכז לימוד למורשת הצה"לית. בטקס החגיגי גם השתתפו יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, סמנכ"ל וראש אגף משפחות הנצחה ומורשת, אריה מועלם, משפחות שכולות ואורחים רבים. במוזיאון צפויים להיות סימולטרים מתקדמים, שידמו ישיבה במטוס קרב.

המשך קריאה »