אוהדי הפועל פתח תקווה מתוסכלים

חזרה מפגרה מדכדכת לקבוצות מפתח תקווה: צפו באוהדי הפועל קוראים שוב לפטר את טסלפפה

נדמה היה שפגרת המונדיאל באה די טוב לקבוצות הכדורגל של העיר, שקצת גימגמו במשחקים האחרונים לפני שיצאו לחופש בתחילת-אמצע נובמבר. אלא שנראה כי הן לא עשו את ההכנות וההתאמות הדרושות, לאחר שמכבי, שעדיין מוליכה את הליגה, הפסידה (2:1) בחוץ להפועל עכו ואילו הפועל, שכל כך שיוועה לנקודות בית, סיימה רק ב-1:1 מול עפולה, בזמן שהאוהדים דורשים את ראשו של המאמן. 

כ-1500 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו הערב לאצטדיון "שלמה ביטוח", בתקווה לצפות בניצחון ביתי ראשון, לאחר כמעט חודשיים (14.10, אח"י נצרת, 2:0), אך הם שוב חזרו מאוכזבים. אחרי מחצית ראשונה משעממת, חלשה וכמעט ללא הזדמנויות, החלוץ רועי זיקרי העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-51, אבל הפועל עפולה השוותה בדקה ה-65, לאחר הדיפה לא טובה של השוער המחליף רן חשפיה, אותה ניצל אביחי וודג'ה כדי לקבוע 1:1.

צפו בתמונות מהיציע:

1:1 כל הזמן

זה המשחק הרביעי מתוך חמשת המשחקים האחרונים של הפועל פתח תקווה, בו היא מסיימת בתוצאה זהה של 1:1. לאחר עוד תיקו ביתי, חלום העלייה לליגת העל, נראה רחוק מתמיד, בטח כשהקבוצה משחקת חלש ורחוקה כבר 8 נקודות מהמקום השני, ממנו עולים. ראשי הקבוצה יודעים שהיא נמצאת כיום בצומת דרכים: או שעושים שינוי משמעותי (החלפת מאמן + חיזוק בינואר), או שמרימים ידיים, נוכח הסיכויים הקלושים ומתחילים לתכנן את העונה הבאה.

כבר במחצית הראשונה המאופסת נשמעו קולות מהיציע שדרשו לפטר את מאמן הקבוצה, עופר טסלפפה, לאור היכולת החלשה של השחקנים, זאת למרות שראוי לציין שבמשך דקות ארוכות הקהל לא הפסיק לעודד, במיוחד לאחר שער היתרון. ב-1:1 העידוד כמעט פסק והקריאות נגד המאמן חזרו, כשמספר אוהדים (קטן) גם דרש את ראשו של מנהל הקבוצה, אבי יחיאל.

שריקת הסיום הותירה את האוהדים מתוסכלים ועצבניים, כשחלקם קיללו את טסלפפה בצורה קשה, כשהוא צעד מעיגול האמצע לעבר חדרי ההלבשה. השחקנים עצמם, שהם לא פחות ממנו אשמים במצד, ירדו מהמגרש חפויי ראש ואפילו לא ניגשו לקהל.

אוהד הפועל פתח תקווה מצפה לליגת העל
אוהד הפועל פתח תקווה מצפה לליגת העל

יחפשו נחמה בטירה?

מהצד השני, במכבי פתח תקווה, העניינים לא יותר משמחים. מכבי, שעדיין מוליכה את הטבלה, כמו שעשתה כמעט לאורך כל הדרך, יצאה למשחק חוץ קשה בעכו, מול השנייה בטבלה, בסוג של משחק עונה. רווה אסייג כבש צמד למארחים כבר במחצית הראשונה ומכבי פתח תקווה הצליחה רק לצמק עם שער של החלוץ מוטי ברשצקי, שקבע 1:2. 

למרות ההפסד, מכבי נשארה במקום הראשון, כשהפער בינה למכבי יפו שבמקום השלישי הוא 2 נקודות בלבד. מכבי תצא ביום שני (12.12) לטדי למשחק חוץ קשה מול הפועל ירושלים במסגרת הסיבוב השמיני של גבי המדינה ולאחר מכן  תארח ביום שישי הבא (16.12) למשחק ביתי את עירוני טבריה, שלוטשת עיניים לצמרת. באותו יום, הפועל פתח תקווה תצא למשחק חוץ מול אום אל פאחם, כשלפני זה היא תצא למשחק חוץ מול טירה, ביום שני, במסגרת גביע המדינה. 

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading